Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Świetna.

BTW można jakieś namiary odnośnie Team200+?

Nie ma namiarów :) Są spoty czwartkowe, ale to trzeba mieć konkretne auto, 200+ dotyczy mocy, natomiast często to za mało ;)

 

Dzięki za info. Mamy wspólnie z kolegą jakieś 550KM to może wystarczy żeby podjechać ;-)

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak porównując, to chyba mniej problemów masz jednak z 1er co ? Bo nie udało mi się jeszcze całego tematu przewertować :)
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Tak porównując, to chyba mniej problemów masz jednak z 1er co ? Bo nie udało mi się jeszcze całego tematu przewertować :)

Z tego co czytam to Sławek ma problemy ze wszystkim, czym jeździ. Ale chyba mało kto tak ujeżdza samochody, pewnie dlatego :D

Opublikowano

Ano, M135i bardzo dużo nie jeździło, w zasadzie po zakupie byłem nim 2 razy na torze... i potem już NIGDY nie było sprawne na tyle, żeby znów pojechać na tor :D :D :D

Przy czym w przypadku M135i było kilka niezależnych ode mnie splotów okoliczności - wypadek nie z mojej winy, po programie poszło sprzęgło które mi ukradł Radzikowski z Wawy, odesłał mi inne, które spaliło się od normalnej jazdy po miesiącu, w międzyczasie walka ze skrzynią trwała kilka miesięcy, nikt nie chciał się podjąć naprawy. Nawet nie wiem jak to się tak mocno rozciągało, naprawa każdej z tych rzeczy trwała miesiącami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ano, M135i bardzo dużo nie jeździło, w zasadzie po zakupie byłem nim 2 razy na torze... i potem już NIGDY nie było sprawne na tyle, żeby znów pojechać na tor :D :D :D

 

Gdzie latałeś ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poznań i Brno.

 

Brno bardziej mi się podobało, ciekawie ukształtowane.

Trudniej jest słabym autem, podjazd za pierwszym winklem obnaża błędy w technice.

Jaki poziom czasów robiłeś na Poznaniu? Byłeś serią czy po modach ?

Na Północną Pętle się nie wybierałeś ?

Paru moich znajomych pojechało, ale Lancery wróciły na lawecie :mrgreen:

Klasyczny tor niewiele wybacza.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Na obu torach byłem serią i na obu nie poszalałem do oporu, bo seryjne M135i nie jest autem torowym ;) Wywalało błąd silnika z przegrzania, musiałem sporo chłodzić. Potem jak zacząłem modzić, to już zaczęła się seria problemów :D

Na Nurburgring pojadę M2 w przyszłym roku zapewne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na obu torach byłem serią i na obu nie poszalałem do oporu, bo seryjne M135i nie jest autem torowym ;) Wywalało błąd silnika z przegrzania, musiałem sporo chłodzić. Potem jak zacząłem modzić, to już zaczęła się seria problemów :D

Na Nurburgring pojadę M2 w przyszłym roku zapewne.

 

Co fakt to fakt, wiele razy się zdarzało, że po kilku godzinach na Poznaniu, nie jeden nie miał czym hamować, nie wspominając już o oponach :mrgreen:

Słabe chłodzenie to chyba ogólnie problem Bmw.

Mam nadzieję, że M2 będzie pozbawione tego problemu.

Aczkolwiek mało które auto cywilne jest w stanie wytrzymać upalanie na torze.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niby M to nie takie auto cywilne :roll:

 

Konkretnie chodziło o m135, a to jednak jedynie czysty marketing.

Chłodzenie jest ogólnie problemem, bez dodatkowych wskaźników, latanie po torze jest obarczone dodatkowym ryzykiem.

Zwłaszcza jak idziesz pełnym piecem i nie masz pojęcia co dzieje się z temperaturą oleju, cieczy.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
M135i pod tym kątem mnie rozczarowało, dlatego na 1 ogień poleciał intercooler co poniekąd załatwiło temat przegrzewania, potem jeszcze lepsze hamulce m-performance. I tak się ciągły te zmiany, chyba większość już zrobiłem i nie mam kiedy tego na torze przetestować, bo teraz z kolei wywala komputer bład i ograniczenie mocy z powodu downpipe jak się przekroczy 180-200kmh.
Opublikowano

Oo, dziwne... Ciekawe jak po programie się zachowują ;)

Tym niemniej M235i się nie umywa do M2 na zakrętach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oo, dziwne... Ciekawe jak po programie się zachowują ;)

Tym niemniej M235i się nie umywa do M2 na zakrętach.

 

Dla mnie M2 wygląda jak milion dolarów, po modach będzie gonić jak m4 gts :wink:

Swoją drogą obraz samych liczników, bez danych z RL z wykresami to jednak mało wiarygodne.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Oo, dziwne... Ciekawe jak po programie się zachowują ;)

Tym niemniej M235i się nie umywa do M2 na zakrętach.

 

Dla mnie M2 wygląda jak milion dolarów, po modach będzie gonić jak m4 gts :wink:

Swoją drogą obraz samych liczników, bez danych z RL z wykresami to jednak mało wiarygodne.

Czemu mało wiarygodne?

Moc ale i waga trochę większe w M2, ale przy tym jest szerszy, ma z pewnością większy docisk, ma szersze opony i pewnie dlatego ta różnica. A tak przy okazji, serio M2 ma mniej momentu? Aż dziwne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oo, dziwne... Ciekawe jak po programie się zachowują ;)

Tym niemniej M235i się nie umywa do M2 na zakrętach.

 

Dla mnie M2 wygląda jak milion dolarów, po modach będzie gonić jak m4 gts :wink:

Swoją drogą obraz samych liczników, bez danych z RL z wykresami to jednak mało wiarygodne.

Czemu mało wiarygodne?

Moc ale i waga trochę większe w M2, ale przy tym jest szerszy, ma z pewnością większy docisk, ma szersze opony i pewnie dlatego ta różnica. A tak przy okazji, serio M2 ma mniej momentu? Aż dziwne.

 

Chodzi mi wyłącznie o obraz z liczników, ciężko się odnieść, bo nic więcej nie widać, warunki mogły być różne, było by lepiej gdyby były dane z RL.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Nie to żebym się czepiał, ale w suchych pomiarach z RL będzie widać jeszcze mniej :D

Generalnie dziwna sprawa, w każdym innym modelu M z palcem w dupie na prostej objedzie najmocniejszą cywilną wersję, a tu? Albo przeszacowali 40i albo nie doszacowali M.

Opublikowano
Albo zblokowali M2 żeby nie objeżdżało M4 na dzień dobry. Zobaczymy jak będzie porównanie na stage1.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie to żebym się czepiał, ale w suchych pomiarach z RL będzie widać jeszcze mniej :D

Generalnie dziwna sprawa, w każdym innym modelu M z palcem w dupie na prostej objedzie najmocniejszą cywilną wersję, a tu? Albo przeszacowali 40i albo nie doszacowali M.

 

Ale będzie widać po wykresach czy nie było z górki :wink:

Myślę, że moc może być bardziej zbliżona niż pokazuje katalog.

Zwykle M jest znacznie mocniejsze od cywila, czy to w przypadku 3er, 5er, czy 6er to i znacznie lepsze są osiągi.

Sławek ma rację w tym przypadku, M2 to taki trochę Cayman, niby budżetowe Porsche, a gt4 na winklach wyszło za dobre :wink:

Myślę, że w zasadzie nie bardzo jest jak ulokować M2, bo zwyczajnie, M3/M4 jest za słabe :D

Powinno mieć w serii jak Manhart 500+ to wtedy M2 by mogło mieć 400+ i seryjne 140 by objeżdzało :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.