Skocz do zawartości

[F21] M135i Estoril Blau 2013


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tymczasem ścigałem się teraz i trochę lipa - przy 10 stopniach na słabo rozgrzanych oponach (ale nie zimnych) auto zerwało mi przyczepność przy wrzuceniu 3 biegu... i 4 też... Jak żyć? :roll:

 

To faktycznie masz problem :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pedał "gazu" nie działa 0-1 wiec kwestia jak się nim operuje. A myśle że te utraty przyczepności wywołujesz celowo ;)

 

Wiem że to subiektywna opinia, ale ja do rajdówki też kombinowałem ze sprzęgłem u wspomnianego przez Ciebie specjalisty. Wiem że firma ma dobrą renomę a fora nie są od anty reklamy ale mam bardzo złe wspomnienia ze współpracy z nimi i wiem od ninnych że przytrafiają się im fuck upy coraz częściej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w momencie gdy się ścigałem, gaz miałem cały czas w podłodze raczej :) Oczywiste jest, że w spokojnej jeździe nie tracisz przyczepności, natomiast w w takim 120d niezależnie ile gazu nie wciśniesz, to przy 100kmh nie zerwiesz przyczepności.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się - tylko fakt że się ścigasz, czy jeździsz na czas po torze nie oznacza że masz cały czas gaz w podłodze. ;) Masz go wtedy jak jesteś w stanie przełożyć moc na nawierzchnię. Przy sportowej jeździe często mniej daje więcej. Oczywiście jestem mądry zza klawiatury a nie raz przez to jak się podpaliłem kończyłem gorzej niż tylko tracąc trakcję. ;) Ale nigdy nie zwalam winy na napęd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ prawdą jest to co piszesz, natomiast mi zawsze bardziej chodzi o to, że przy bardzo szybkich autach masz do wyboru dwie opcje:

1. Ośka, szybka tylko na suchym, szczególnie na starcie "z rolki".

2. 4x4, zawsze szybsze od ośki na starcie oraz też w jeździe, jeśli nie jest przyczepnie.

 

W związku z tym, moje M135i pokazuje pełnie mocy tylko jak jest sucho i najlepiej jeszcze ciepło :) W pozostałych przypadkach ślizga się mocno, bardzo mocno lub wyjątkowo mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się rozumiemy. :)

Ja mimo tych dysfunkcji wybieram do samochodu którego używam dla przyjemności i bezcelowej jazdy (nie zawsze bokami czy na czas) RWD. I to w każde warunki z wyjątkiem śniegu. Nie przeszkadza mi że na mokrym pojadę wolniej po zakrętach, ale i tak da mi to więcej funu. Nie lubię sposobu w jaki X-drive prowadzi doprowadzone do poślizgu, nie wspominając o samym poślizgu.

Samochód użytkowany jako daily drive z mocnym silnikiem - nie mam nic przeciwko X-drive, a nawet jestem fanem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem E39 530D (184KM, manual), to uważałem, że w tym aucie nic lepszego niż RWD nie ma. Na suchym nie rwało asfaltu, ale na śniegu latałem po drogach nawet 100kmh bokiem i czułem się pewnie. No ale to właśnie kwestia, że mocy było tak w sam raz. Gdzieś w okolicach 7s do setki kończy się logiczne uzasadnienie większej mocy, zaczyna się zabawa :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem E39 530D (184KM, manual), to uważałem, że w tym aucie nic lepszego niż RWD nie ma. Na suchym nie rwało asfaltu, ale na śniegu latałem po drogach nawet 100kmh bokiem i czułem się pewnie. No ale to właśnie kwestia, że mocy było tak w sam raz. Gdzieś w okolicach 7s do setki kończy się logiczne uzasadnienie większej mocy, zaczyna się zabawa :)

 

 

Czyli logicznie myśląc mam mocy w sam raz:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem E39 530D (184KM, manual), to uważałem, że w tym aucie nic lepszego niż RWD nie ma. Na suchym nie rwało asfaltu, ale na śniegu latałem po drogach nawet 100kmh bokiem i czułem się pewnie. No ale to właśnie kwestia, że mocy było tak w sam raz. Gdzieś w okolicach 7s do setki kończy się logiczne uzasadnienie większej mocy, zaczyna się zabawa :)

 

 

Czyli logicznie myśląc mam mocy w sam raz:P

Haha jak miałem e90 z dieslem ok 180 koni trakcja była super i myślałem że jak zwiększają moc to też zwiększają trakcje ale od 300 koni silnik

z przodu napęd na tył to się nie da ale już rozkład taki jak w maclarenie napęd na tył jest niesamowity 3 sec do setki szacun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakich kapciach Wy latacie, ze taki ogromny problem? i macie na mysli przyspieszanie idealnie w lini prostej??

 

245, 177KM, musi być naprawdę mokro żeby trakcja zaczęła migać :)

 

Sławomir, może jakbyś założył coś bliżej 300 :D :D Wyglądałoby to jak stary Countach ale może by się lepiej kleiło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Na jakich kapciach Wy latacie, ze taki ogromny problem? i macie na mysli przyspieszanie idealnie w lini prostej??

 

245, 177KM, musi być naprawdę mokro żeby trakcja zaczęła migać :)

 

Sławomir, może jakbyś założył coś bliżej 300 :D :D Wyglądałoby to jak stary Countach ale może by się lepiej kleiło :)

No właśnie w tym problem, że BMW nie przewidziało szerszych laczków niż 245 :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 265, najszerzej co weszło bez poszerzania błotników. Ale sama szerokość to jedno, drugie to typ gumy. Przecież na moich oponach słychać piasek uderzający o nadkola podczas jazdy po parkingu, co tak mocno kleją. Ale to nic nie zmienia, jak dowalisz do oporu, zrywa, ale w lato na rozgrzanych dobrze oponach w zakrętach jest nieziemska przyczepność.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy śledzicie nadal temat alduwiela(tego od 335d 440KM), on w tej chwili ma założone 305, a marzą mu się 345 :lol:

 

Jest to jakies wyjscie. Ciekawe czy przy 50km/h lapie juz aquaplaning na kałużach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakich kapciach Wy latacie, ze taki ogromny problem? i macie na mysli przyspieszanie idealnie w lini prostej??

245/35 r18 Sławek to nawet ma 265 ale to nic nie daje jak jest troche wilgotno to nawet z rolki opony buksują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dość duże wrażenie, że jednak bardziej niż opony, to mi sprzęgło ślizga.. nowe :O Nie wiem, czy to tak podczas docierania i to przejdzie? :] Boje się, że do bani to nowe sprzęgło mam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ciekawy mod dziś znalazłem, widzę, że spokojnie można iść dalej z mocą... tylko jak to ogarnąć :D

 

432HP and 600NM

‎wagnertuning‬ downpipes

bmc airfilters‬

‎pp-performance‬ software

 

http://i.imgur.com/8R0vVAt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedziesz do mg motorsport robia Ci downpipe'y a najlepiej calego komina ;) i customowy dolot... kupujesz gabkowe filtry duzej przepustowosci i na strojonko ponowne :) zapach benzyny bez kata bezcenne :) uwielbiam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.