Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zagadka wieku - niema dsc w ncs :mrgreen:

Na pewno na sterowniku dsc instrukcja się skonczyla... Tragedia i tyle.

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie czytałem instrukcji , bazowałem raczej na swoim doświadczeniu . Pytam bo nie chce niepotrzebnie narobić komplikacji , wiec jeśli jest ktoś kto podzieli się swoją wiedza to chętnie skorzystam .
Opublikowano
Zakodowalem SZL,SZM,KOMBI pustym plikiem Man . W inpie gdy wejdę w parametry SZL to widzi jak coś robię manetka tempomatu wiec chyba jest ok . Co zrobić w tool32 ?
Opublikowano
Wyzerować czujnik kąta skrętu. Wszystko przecież masz krok po kroku na forum. Ty po prostu zaczales pierw robić a później czytać i to 3 po 3
Opublikowano
wyzerowałem czujnik kąta ISTĄ D w funkcjach serwisowych dokładnie STEERING ANGLE ADJUSTMENT . w dalszym ciągu tempomat nie działa , jakiś pomysł ?
Opublikowano
Złe kodowanie/ uszkodzony przełącznik/ niewłaściwy przełącznik
Opublikowano
przełącznik dobrany odpowiednio pod numer vin . jak połącze się z SZL w statusach rozpoznaje różne położenia dzwigni tempomatu wiec zakodowany jest ok , probowałem jeszcze zakodować opcję $544 ale efekt ten sam . Może coś w dsc zrobiłem nie tak ?
Opublikowano

Zmieniasz FA w CAS i FRM

Kodujemy CAS FRM Kombi i dsc

Resetujesz czujnik kskretu

Gotowe

Opublikowano
wszystko ok poza tym, że nie mam DSC i FRM na liście sterowników w ncs , mam LMA( zamiast FRM) ale DSC nie mam . jak to możliwe ?
Opublikowano
Sprawdź czy inpa widzi dsc. Bez kodowania dsc nic nie zdziałasz i zawsze będzie błąd
Opublikowano
próbuj używić dsc poprzez winkfp, wgraj na nowo soft i może wtedy łyknie, ewentualnie SPdaten lub od nowa zainstalować ncs itd, musisz próbować. Jak już zacznie widzieć i zakodujesz to problem z głowy.
Opublikowano
Próbowałem starszą wersja nsc’a i było tak samo . Pobrałem nowsze SP DATEN do E60 ale tez nic to nie dało . Nic nie uwale w dsc podczas wgrywania softu? Ale skoro inpa i ista łączą się z nim bez problemu to chyba soft jest ok ?
Opublikowano
Dobra chyba już wiem , dsc jest odczytywane przez ncs’a jako EHB3 . Zrobiłem w nim kodowanie ale tempomat dalej się nie odzywa , może to kodowanie nie wchodzi ?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

dzisiaj przy chwili czasu odczytałem inpą błedy , dwa były w sterowniku DDE dotyczące swiec zarowych bo sterownik swiec mam do wymiany.

jest jeden który pojawił sie w DSC.


6E0F - DCC : Fehler im interface zum Kombi - instrument .


skasowałem go , przejechałem kawałek bez uzycia tempomatu i nie było błedu . w momencie kiedy uzyje dzwigni tempomatu bład od razu jest zapisywany.

raz nawet pojawił się komunikat na wyswietlaczu Control Cruise deactived .


jakieś pomysły ?

Opublikowano
Źle zakodowane kombi albo uszkodzone przełączniki zespolone
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Oddać do kogoś kto się na tym zna a nie trzeci tydzień robić coś bez sensu :wink:

Wszystkie instrukcje zostały tu już napisane więc nikt nic nowego napewno nie napiszę.

  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam. Mam jedno pytanko nt. tego retrofitu. Po czym poznać czy pająk jest odpowiedni do mojego samochodu? Czy wystarczy że ma dokładnie te same rysunki na dźwigniach kierunkowskazów i wycieraczek? Czy jakieś numery muszą się zgadzać?
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam.

Odgrzeję troszkę tego kotleta. Może ktoś będzie kiedyś potrzebował info na ten temat.

Także dołożenie multifunkcji i tempomatu do samochodu, który tego nie miał E87 118d 2005.

Kupiona kierownica i multifunkcją i pająk z manetką tempomatu oczywiście z taśmą.

Sam montaż pominę bo jest banalnie prosty.

Multifunkcja działa od razu natomiast tempomat nie i oczywiście pokazały się błedy od abs i ciśnienia w kołach.

NCS dopisanie do FA wartości $249 - multifunkcja i $540 - tempomat. Wartości dopisane w modułach CAS i FRM. Moduł DSC przekodowany pustym plikiem .man

Następnie ISTAD i kalibracja czujnika skrętu, po kalibracji mogłem usunąć błąd abs. 

Dołożony pająk muszę się przyznać, ż nie sprawdziłem żadnych numerów czy będzie pasować i do tego był wyjęty z samochodu z czujnikiem deszczu, którego mój samochód nie posiada.

Po powyższych działaniach wszystko działa i nie ma żadnych błędów.

W razie pytań służę pomocą.

Programowanie konsultowane z moją skarbnicą wiedzy- użytkownikiem Yoshimura za co bardzo dziękuję.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.