Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Stalo sie tak ze po 235kkm rozszczelnił sie przedni lewy amor....

auto zaparkowane na kostce wstaje jade do pracy a tu plama czegos tlustego.... mysle uszczelka ??? wspomaganie?? hamulce???

po ogledzinach okazalo sie ze to z amora sie leje

:nienie:

chlopaki mam zawieszenie sportowe co polecacie zalozyc ???

nowe przednie oryginały sportowe?? czy pojsc w gwint... jesli tak to jaki??

po 1 ma byc dobry zawias ;)

Opublikowano

nie fajnie :roll:

 

ja mam w kartonie gwinta vogtland-a ale jak na razie brak czasu zeby cokolwiek porobic przy tym bo bobas sie urodzil i zawsze gdzies trzeba jechac pozalatwiac jakies sprawy :norty:

 

powiem ci szczerze ze jesli chcesz zeby bylo komfortowo i tanio to wydaje mi sie ze jakis amor np bilstein plus sprezyny np z eibacha zalatwia sprawe :)

mam nadzieje ze po zalozeniu gwinta az tak drastycznie nie strace na komforcie i nie wypadna mi plomby :D :mrgreen:

Opublikowano

ma sie trzymac drogi... komfortowo byc nie musi... do wozenia 5 misiecznej dzidzi mamy e60 ;)

w e87 jezdze sam

 

no gwint to mialem lata temu w seacie arosa ;P heehe

zalecam dobrego dentyste jak plomby slabe!!

 

a numer amora ktory padł to 31316768919

 

jeszcze 5 dni temu mial 77% prawy tez .... mysle albo zmienic komplet amorów albo kompletne zawieszenie... na gwint

nie zmienialbym sprezyn jesli zakladalbym same amory

 

kto jezdzi juz troche na gwincie(jakim) i jak z trwaloscia...

ewentualnie robia zamienniki tych sportowych amorow?? moze cos z regulowana charakterystyką??

Opublikowano
a ile masz monety na gwint. ostatnio jezdzilem z patem z cs 600 konna a3. na gwincie sachsa. super konfort i fajnie sie trzymal. nie znam cen le wiem ze tym handluja

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
2 watki na szybko :) nie myslalem ile dac.... głownie czy jest sens bo jesli roznica bedzie mala to zostaje w serii sport... tylko nowke amory...
Opublikowano

narazie czytam i czytam i roznie pisza

bedzie albo oryginał albo bilstein b6

 

a co do gwintu

moze weitec albo

tanszy supersport?? pisza całkiem niezłe opinie ludzie o tym... i dostali jakies nagrody za cena/jakosc.....

a moze takie cos

http://apshop.pl/pl/14-zawieszenia-gwintowane-ap?filter=true&brand=380&model=925&type=935&engine=1409

Opublikowano
mialem weiteca z 10 lat temu w ibize 6L i wylał sie dosyc szybko. b14 tez przerobilem. a propos gwintu to wkladałbym min kw lub hr. za 2 kola to mozna kupic komplet koni amorów porządnych.

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
mialem weiteca z 10 lat temu w ibize 6L i wylał sie dosyc szybko. b14 tez przerobilem. a propos gwintu to wkladałbym min kw lub hr. za 2 kola to mozna kupic komplet koni amorów porządnych.

 

i racja ....

rozmawialem z bmw 1000 za 2 szt. po rabacie i po temacie wrzucam oryginał bez prawie 700 za szt

masz racje albo robic konkret albo wcale.

Opublikowano
a jeszcze czym to sie różni?? niższe od mojego sporta i sztywniejszy stabilizator ??
Opublikowano
Opublikowano
dobrałem sie wczoraj do auta od spodu..... drążek reakcyjny mam taki sam sprężyny tez... wiec ten zestaw u mnie odpada...bez sensu kupować uzywane amory... kupie nową serie mimo ze nadal ten gwint chodzi mi po głowie....zeby tak te 2 cm jeszcze niżej :norty:
Opublikowano

wg realoem: S226A

nr amora który obrzygał mi nadkole 31316768919 01

zamowilem juz w bmw amory

a masz jakis inny pomysł :) wcale nie jest powiedziane ze musze to odebrać...

ten zestaw który jest wystawiony na allegro.... jedyne czego sie doszukałem to ze to jest od japonskiej wersji ale czy M aby napewno??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli masz to samo zawieszeni co ja,w tamtym roku wymineialme wszytskie amory wsadzilem blisteina dedykowanego pod ta zawieche ,

efekty przod poszedl w gore (nie wiem czemu) :mad2: ,auto satlo sie dzuo twardsze niz przedtem ,jakosc prowadzenia zajebista....

Jakbym mial cos robic wywalilbym spreezyny zalozyl ebiach ,bo u mnie jest mega taczka ,jechalem kumpla z zawiech mpaketowo na 18 to porownaniu przy mojej ma komfort :norty:

Ostatnio zauwazylem luz na koncowce drazka kierowniczego ,zadzwonilem do aso spytac sie ile kosztuje oznajmili mi ze jedyne 400zl :mrgreen:

Przy okazji spytalem sie o komplet wahaczy na przod jedyne 1900zl :norty:

Slyszlem ze w piekarach ktos zajebiscie regeneruje wahache i wytzrymuja duzej niz zamieniki...

Opublikowano

ja mialem luz na wewnetrznej stronie drążka :) w zeszlym roku

wymienilem 2 kompletne drążki na ori wahacze sa narazie ok...

na bardziej miekkie bym nie zmieniał mnie pasuje jak jest twardo :) zostawiam jak fabryka dala. zacytuje fragment txt piosenki kolegi --> ŚWITAŁ POM Jade sztywno jak tak jak prezydent na wawel

Opublikowano
cypis a jake znaczenie ma fakt ze to jest z japonskiej wersji. kupa moze byc tylko taka ze to jest 6 cylindrowki zawias

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano

to pierwsza kwestia...

kolejna to czy wahacze w M135i sa takie same jak u mnie w zawieszeniu 226 jak z kątami i długościami

w czwartek maja przyjsc amory do bmw takze jeszcze pare dni jest na decyzje ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

226a roznie sie od mpakietu ,zadzwon sobie do aso,ten link co napisal stinger 123 drazek jest z seri e9x,sprawdz sobie po nr,na Twoim mijescu jak chcesz miec twardo wszedlbym w gwint ,tylko nie za 2koloa bo taki to mozesz kupic do e30 i to chinol,bylem ost w radomsku na zlocie chlopaki opowiadali co sie dzieje...

te chwalili

http://www.okazje.info.pl/okazja/motoryzacja/zestaw-zawieszenia-gwintowanego-tein-euro-bmw-1series-e87.html?utm_medium=partner&utm_source=http%3A%2F%2Fwww.sklepy24.pl&utm_campaign=sklepy24

 

lub te

http://www.eibach.pl/eibach-bmw-3_(e30)-e90-20-007-02-22-pi-640.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no wlasnie co dobre to kosztuje :mad2:

powinnes pojezdzic chyba ze zaliczysz dziure ,ale w pl wjechac w dziure to jakwygrac w lotto :mrgreen:

na twoim miejscu zainwestowlbym w sprezyny eibach pro kit do tego amory za ja kupilem blistein b4 sport i masz w miare komfortowo i nisko :norty:

smialo pojezdzisz po Katowicach na takim setupie....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.