Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was

Mam bmw 328. Tlumik mam sportowy firmy BUZZER.

tak juz kupilem

Podczas jazdy strasznie mi buczy w srodku. Nie nawidze tego.

Poprzedni właściciel powiedział ze wyciąl tlumik, chyba srodkowy.

Powiedzcie mi prosze co zrobic? Zmienic tlumik koncowy czy cały wydech? Moze wspawac cos co wyciszy mi auto? Jutro wstawie foty calego wydechu.

Sorki ale pisze na tel. Dotykowym :/

Opublikowano
Jeśli pokaze wam foty to powieci mi co jest namodzone? Tlumika nie moge znalezc bo org nie pasuje. A strumieniowy?
Opublikowano
Mam foty

 

CHyba się domyslam o co chodzi ale wypowiedzcie się :)

http://imageshack.us/g/829/5uh2.jpg/

 

 

brak pierwszego tłumika

należy wspawać jakaś puszkę

i ostatni tłumik tez swoje robi - więc jak chcesz mieć ciszę to koniecznie wstawić tłumik środkowy + wymiana ostatniego na jakiś seryjny

 

ale zacząłbym od wspawanie pierwszego - sporo powinno to dać

jak efekt cie zadowoli to reszty nie ruszaj a jak nadal będzie BUCZAŁO to wymiana ostatniego będzie konieczna :cool2:

 

p.s. i zrób konserwację na tych podporach i rudych elementach bo szybko się bez tego posypią

puszka w sprayu bitexu lub coś podobnego >> i pare minut roboty

gg5553463
Opublikowano

kupione i wspawane, teraz i fajnie wygląda i fajnie mruczy :)

Dzieki chłopaki za pomoc.

 

P.S czy silnik 2.8 zawsze sie tak szybko nagrzewa i jest jeszcze dlugo gorący po zgaszeniu?

 

Pozdro

Opublikowano
kupione i wspawane, teraz i fajnie wygląda i fajnie mruczy :)

Dzieki chłopaki za pomoc.

 

P.S czy silnik 2.8 zawsze sie tak szybko nagrzewa i jest jeszcze dlugo gorący po zgaszeniu?

 

Pozdro

 

 

nasze beemki mają to do siebie że sporo płynu chłodniczego jest w układzie więc zanim te litry ostygną to potrzeba naprawdę bardzo dużo czasu :)

a co do szybkiego nagrzewania to wszystko dzięki katalizatorze oraz zaworu recyrkulacji spalin

niby wszyscy na to jada ze spadek mocy itp powodują te elementy ale one są potrzebne bo dzięki temu silnik między innymi szybciej łapie odpowiednią temp pracy dzięki czemu jest ekonomiczniejszy (ssanie szybciej się wyłącza ) i ma lepsze smarowanie (szybciej olej się rozgrzewa/robi się rzadszy )

ja w tym widze same plusy

ale zaraz pojawią się inne teorie :norty:

gg5553463
Opublikowano
czyli to wszystko normalne i nie ma się czym martwic?

 

 

jeżeli wskazówka utrzymuje się w odpowiednim miejscu na zegarze to znaczy że jest wszystko OK

gg5553463
Opublikowano
u mnie jest 1mm blizej czerwonego... :/

 

no to albo pompa niedomagać zaczyna

albo termostat

albo chłodnica zapchana robactwem :) hehe sam w oplu po kilku latach miałem taką sytuację

ale sprężarka i 8 atmosfer załatwiły sprawe :) :cool2:

 

 

p.s. wskazówka powinna stać idealnie w pionie

ale jak nie dochodzi do czerwonego to jak narazie nie ma czym się martwić

gg5553463
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź w teście 7.0 jaka jest faktyczna temperatura.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)
Sprawdź w teście 7.0 jaka jest faktyczna temperatura.

 

 

racja

 

 

zegar może przekłamywać ewentualnie czujnik może również kłamać :)

 

zobacz w teście

Edytowane przez spine
gg5553463
Opublikowano

Chopaki :)

Ja zielony z BMW jestem

o VAG-u wiem wszystko, ale BMW nic.

Kabel i Inpa mam, wiec podajcie jakąs instrakszyn ;)

Opublikowano
troszkę kiszka, test 7 nie działa. kiedy wybiorę 7 wszystko wraca do pierwotnego staniu, czyli przebieg itp.
Opublikowano (edytowane)
troszkę kiszka, test 7 nie działa. kiedy wybiorę 7 wszystko wraca do pierwotnego staniu, czyli przebieg itp.

 

 

źle odblokowałeś może (ON/OF) ?

 

z tego co się orientuję to 90stopni to jest normalna/typowa temp cieczy w rozgrzanym silniku

 

nie wiem czy tak można zrobić w przypadku test 7

 

ale przed ruszeniem w trasę ustaw go sobie i jedź na nim - zobaczysz jak dokładnie będzie

 

a przy tych 70stopniach wskazówka co pokazuje ?

bo powinna być przed pionem jeszcze a nie za

 

przy obecnych warunkach pogodowych już po 5km drogi temp powinna być 90stopni i się utrzymywać bez względu na prędkość jazdy (wyjątkiem są korki gdzie jest brak chłodzenia powietrzem)

Edytowane przez spine
gg5553463
Opublikowano

tak, złe odblokowałem :)

Po godzinnym postoju temp 72stopnie.

Po trasie 50km ile powinno byc? bo zaraz jadę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.