Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nightsabes twoje auto ma 180tyś km+ z tego co czytałem niedawno montowałeś SoftClose więc myślę,że tak samo masz wyrobione prowadnice jak każde inne e92.

Zauważyłem to oglądając w salonie nowe e92 tam drzwi zamykają się bardziej głucho niż u mnie i sprawdziłem o co chodzi. Fabrycznie nowe e92 zero luzu szyba sztywno a używane 3szt jakie znam wszystkie po stronie kierowcy mają luz na tej prowadnicy i szyba rusza się.

 

Mnie tam nic nie świszczy ani nie wieje... :roll:

Z ciekawości.

Znasz numer części albo wiesz jak ona wygląda?

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
  • Odpowiedzi 318
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Stawiam,że chodzi o nr 1 i jego plastikowe elementy

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/51_6086-door-window-lift-mechanismwindow-guide/vPW00595

Ale to trzeba by zdjąć boczek i zobaczyć co tam dokładnie ma luz.

Przyjrzyjcie się jak to jest skonstruowane w e92.

Przy każdym zamknięciu szyba uderza o uszczelkę i się odchyla więc z czasem ma prawo coś tam się wyrobić.

Żeby to się nie wyrabiało w takiej formie szyba musiała by zjeżdżać do połowy przy każdym otwieraniu i zamykaniu drzwi.

Opublikowano
u mnie powyżej 240km/h takie akcje właśnie odchodzą że mi się luka robi pomiędzy szybą a uszczelką...a najlepsze jest to że coś mam nie halo bo czasem,lecz tylko czasem przy otwieraniu drzwi szyba mi sie do połowy obniża,a po zamknięciu zasuwa :duh:
Back to the roots...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
u mnie powyżej 240km/h takie akcje właśnie odchodzą że mi się luka robi pomiędzy szybą a uszczelką...a najlepsze jest to że coś mam nie halo bo czasem,lecz tylko czasem przy otwieraniu drzwi szyba mi sie do połowy obniża,a po zamknięciu zasuwa :duh:

 

 

Hehe wszystko masz ok. Tak jest zakodowane jak dwa razy wciśniesz przycisk otwierania na pilocie to szyba zjeżdza przy otwieraniu drzwi a po ich zamknięciu zamyka się.

To jest celowe jak masz ciasne miejsce parkingowe pomaga wsiadać i wysiadać.

Opublikowano

eee klasa :mrgreen: a już myślałem że w jakimś Transformersie jezdzę,że razu któregoś się złoży

ze mnąw środku i się ocknę na przystanku w oczekiwaniu na PKS :norty:

Back to the roots...
Opublikowano

z pierwszego tloczenia Seba :wink:

 

Jak z tym swistem wyeliminowales?

 

Co do szyb to pewnie macie racje bo mechanizm w 6ce jest zupelnie inny i tam szyba bardzo mocno przylega... stad moja ostatnia wizyta u Panow od foli... tak jest dociskana przez metalowa prowadnice ze folie poderwalo do gory . Tutaj przy 250 jest ok . Za to wygluszenie nadkoli nie jest ok szczegolnie z tylu ... w 5ce jak duzo lepiej pod tym wzgledem .

Opublikowano

Z TYM SWISTEM JEST TAK ze raz jest raz go nie ma -- nie zostal wyeliminowany do konca .

 

wszytstkie pierdoly zostaly kilkukrotnie sprawdzone przez rozne osoby i tak naprawde sa to tylko przypuszczenia ze obudowa filtra ta przykrywka gorna odstaje delikatnie bo nie trzyma tam prawdilowo jeden zaczep i moze z tamtad wychodzic ten dzwiek bo obwodka filtra gumowa drgania przy zasysie i ztad ten swist ..takie sa przypuszczenia ...nie mam juz ochoty jezdzic po kolejnych ekspetach i wyrzucac kolejna kase w bloto za diagnoze srawdzanie wszytkiego gdzie okazuje sie ze niby wszystko jest ok i ktora nic nie wnosi i nic tak naprawde sie nie zmienia poswistuje przy gwaltownym depnieciu :mad2: a tez mmialem ze w trybie jazdy D nie ma swistu a na DS juz jest :) to jest swist widmo :) i chyba juz ze mna zostanie :)

a jednen ekspert zartownis mowi : p--->>>tak ci konie rża pod maska heheh

Opublikowano

brudny aomy.jpg plusem brudu jest to ze kola sa w kolorze nadwozia :> grafitowe powiedzmy heheh

 

f3mz.jpg

 

xnqi.jpg

 

czysty 2i6q.jpg

 

2b3w.JPG

 

d7wv.jpg

Opublikowano

Przy 370 PS? :shock:

Nie sądziłem, że tak się da.

Czyli masz zrobiony wydech końcowy, cooler i większe turbiny?

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano (edytowane)

Jak widac sie da :> ale chyba dpf mam nawiercany bo puszcza dyma czasami- ale Karol i Gosc od czipa mowil ze przy takiej mocy majac dpf moze sie zdarzyc chmura nie wiem jakim cudem nie wnikam nie interesowalem sie tym ale ja mam inne zdanie na ten temat jest dpf nie ma dymu jest dym jest cos robione z dpf poprostu :> ale nie slychac z wydechow turbin itp

Nie przeszkadza mi to tak naprawde i doploki jest sprawny kontrolka nie swieci niech sobie bedzie jesli go nie ma to "koniom lzej"

Raz w miesiacu dostaje 2 tys km po niemieckiej drodze wiec nie ma raczej problemu z przepalem nadplalem wypalem jak kolwiek to nazywajac co sie dzieje w tej puszce :> 8 godzin pracy non stop w jedna strone na drodze wiec raczej sie tam wszytko robi co ma robic bo nie mam problemu z migajaca kontrolka dpf czy cos lub slabnieciem auta czy nie wiem jakie sa objawy zapchanego dpf ???...i oby jak najdluzej heh

 

tak zrobiony jest wydech koncowy cooler ale turba sa te same co byly tylko po regeneracji chociaz podobnoo niepotrzebnej :> ale gwarancjia jest wiec wszytko jest ok

 

ps moj boss ma zczipowane 750d na na jakies 430 koni brak dymu widac dpf daje rade heheh nie pamietam dokladnie parametrow ale jest to Hartge napewno mozna znalezc w necie parametry

Edytowane przez 2zerozero7
Opublikowano
Ja też mam u siebie DPF i nie puszcza nawet przy ostrym bucie dyma, także podejrzewam że DPF jest usuniety tylko kat został i pucha po nim, zresztą jak u mnie się zawali to też pójdzie do wyrzucenia.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja też mam u siebie DPF i nie puszcza nawet przy ostrym bucie dyma, także podejrzewam że DPF jest usuniety tylko kat został i pucha po nim, zresztą jak u mnie się zawali to też pójdzie do wyrzucenia.

368KM 720NM z DPF?? Jak dla mnie mistrzostwo nie widziałem nigdy takich wyników w 335d z DPF.

Usuniecie DPF niby na plus ale kopcenie wcale nie lekkie + dziwne świsty z wydechu jak by turbo padało to tak duży minus,że zdecydowanie wole 20KM mniej ale DPF na miejscu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Rok sie zbliza bylem na przegladzie rejestracyjnym po stempel do dowodu .....wszytko ok nie do wiary .... a spaliny sa czystsze niz auto :> :D :D :D :D
Opublikowano
Rok sie zbliza bylem na przegladzie rejestracyjnym po stempel do dowodu .....wszytko ok nie do wiary .... a spaliny sa czystsze niz auto :> :D :D :D :D

I o to chodzi :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano (edytowane)

Modyfikować to tu nic się już chyba nie da, chociaż znalazłbym fanatyków, co by tu mi listę modow wypisali /mi w sumie pasuje tak jak jest i nie mam potrzeby zmiany czegoś poza kolami w sumie tak myślę, chociaż wklęsłość tych jest miazga!! Będąc nieskromnym hehehe /

Chyba ze zdjąć folie i założyć nowa lub w oryginalnym kolorze zostawić

Można by kola wymienić, ale ogólnie to planuje zmianę auta wiec modyfikacji nie będzie z dwóch powodów.....

1. nie mam za bardzo czasu i głowy do zabawy w tuningi wstawiania auta do warsztatu na kilka dni zeby cos tam przerobić czy zmodyfikować itd.

2. Auto jest non stop eksploatowane jeździ codziennie i jest to jedyne auto, jakie mamy obecnie wiec może z tego powodu mało się w nim dzieje, bo używamy je intensywnie evryday, a nie raz czy dwa razy w tygodniu dla zabawy itd.

Ogłoszenie na sprzedaż mam już od grudnia przygotowane, ale jakoś ciężko się z tym autem rozstać, bo za każdym razem dostaje takiego kopa jak wciskam pedał w podłogę heheh i wiesz z 80 robi ci się 120 a z 120 - 160 /miedzy 80 a 160 najlepiej się zbiera:, > bo już kola starają się nie ślizgać:, > chociaż raz zwariowałem jak na suchym przy 120 kontrola mi zaczęła migać heheh: >:), wiem tez ze ciężko je będzie sprzedać itd., bo jest to nietypowe auto i na takie auto musi się trafić pop prostu jakiś fan..ale tez bez sensu jest jak wystawie je wcześniej a ktoś na przykład się trafi a ja za granica i yyyyyyy panie Bede za miesiąc na tydzień hece h

 

Wczoraj miałem wystawić już definitywnie a tu znak z nieba hehe telefon z za granicy musze wiec jechać i potrzebuje je przez najbliższy miesiąc bardzo:) wiec Jeszce przez miesiąc po niemieckich autostradach je Bede ''p s u ł "hehe i tak się toczy kabarecik od grudnia zawsze cos heheh:, >ale raczej do miesiąca je wystawiam a czy się sprzeda czy nie to już się zobaczy jak pójdzie to ok wpada 535F10, w którym na pewno będzie zmiana programu na jakieś 366 koników:) jak nie pójdzie nie ma sie czym smucic bede jezdzil ile wejdzie i kupimy e60 535:> rok prawie je mam jestem zadowolony z zakupu od Klagosza, co trzeba wymienić jest Już wymienione następny najbliższy serwis w 2015 roku:>

Edytowane przez 2zerozero7
Opublikowano
.... :> rok prawie je mam jestem zadowolony z zakupu od Klagosza, co trzeba wymienić jest Już wymienione następny najbliższy serwis w 2015 roku:>

Fajnie że jesteś zadowolony :cool2: ale w sumie się nie dziwie miałeś w końcu auto doprowadzone do perfekcji :twisted:

Choc jak to w aucie używanym na co dzień zawsze coś mogło się wydażyć :wink:

... ale jednak to auto jest przykładem że jak modyfikacje są zrobione dobrze i indywidualnie do samochodu to można się długo z tego cieszyć :8)

Pozdr

Opublikowano

trojka czworka piatka ###3/4/5/###

http://i.imgur.com/2N14LEW.jpg

 

z wizyta u MG

http://i.imgur.com/Qhtex9I.jpg

a to auto to jakas masakra ma miec po zrobieniu okolo 800 koni :>

http://i.imgur.com/pY4Noz1.jpg

http://i.imgur.com/nwhCUuz.jpg

http://i.imgur.com/K6oSunR.jpg

Opublikowano
Co tam działałeś w MG ?

Podejrzewam że Mariusz wymieniał końcówki wydechu na większe :wink: :norty:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.