Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to i ja dołożę parę groszy po dłuższym użytkowaniu M3

Według mnie jest bardziej komfortowe i wyważone niż "zwykłe" e92

i największa różnica jest wg mnie w tłumieniu dziur itp. i poprzecznych nierówności.

  • Odpowiedzi 318
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dokladnie, a jak sie ma EDC to juz w ogole jest mega roznica w komforcie. (chociaz ja i tak ciagle jezdze na MDM:P) z ustawieniami full sport.

No ale mowie, dla mnie jedyna roznica w komforcie miedzy E92 a np: F10 to glosnosc w srodku i i te kiepskie uszczelki ktore przy 300 to juz gwizdza jakby zaraz mialy wypasc ;)

Opublikowano
te kiepskie uszczelki ktore przy 300 to juz gwizdza jakby zaraz mialy wypasc ;)

 

Widzę Waldek, że się na drodze nie oszczędzasz :mrgreen:

Seryjne M3 jedzie 300 po zdjęciu blokady czy wyciśnie więcej?

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

ja mam jakis MDriverPackage, w ktorym jest przesuniecie ogranicznika na 280 km/h. Na liczniku dochodzi do 305 km/j. z czego na RL sobie sprawdzilem 300 km/h na liczniku to wyszlo 285 km/h na GPS/RL.

Seryjne M3 bez tego pakietu ma ogranicznie na 255 km/h co daje jakies 265-270km/h na liczniku. 300 na gps mysle ze przy seryjnym aucie jest realne, ale trzeba bylo by zdjac limiter calkowicie ;)

No, tyle OT odnosnie M3 ;) wiecej jak cos pytajcie na priv ;)

Opublikowano
U mnie na rozpisce na słupku jest tylko 18 i 19 cali. Słyszałem, że pasują i 17-stki, ale przy ~1cm luzu między felgą a zaciskiem hamulca przy 18-stu calach myślę, że 17 cali u mnie nie wejdzie. Ale nie wiem czy każde 335D ma takie same hamulce.
Opublikowano
Ja mam 4x 225/45 r17 majac tarcze 348mm oczywiscie mowie o e92 335d. Polecam bridgestone blizzak lm-25

 

Dokładnie. Mam te same opony i również na 225/45 r17 - bardzo polecam :cool2:

W razie czego możesz zerknąć w mojej galerii str. 9.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=220762&start=120

17'' wcale nie wygląda tak tragicznie ;)

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

Panowie,

to gdzie wy się tymi bawarami w Krk spotykacie? :8)

 

a jeśli chodzi o wątek dotyczący szyb bez ram,to napisze tyle że,raz w miesiącu robie

trase Krk-duński Esbjerg i nawet po wymianie uszczelki przed miesiącem,nadal jest

problem przy prędkości powyżej 250km/h...poprostu podwiewa mi szkło i nie mam już

sił z tym walczyć,a zapie.... trzeba :twisted:

 

pozdro

Back to the roots...
Opublikowano
Co tu taka cisza? :D

Jak się miewa najbardziej rozpoznawalne 335d w kraju? :wink:

 

Cisza\ jest bo my tym autem latamy a nie jak ty modyfikujemy caly czas :> :D

 

Autko sie miewa dobrze , myslimy o zamianie na wieksze :(

 

Panowie,

to gdzie wy się tymi bawarami w Krk spotykacie? :8)

 

a jeśli chodzi o wątek dotyczący szyb bez ram,to napisze tyle że,raz w miesiącu robie

trase Krk-duński Esbjerg i nawet po wymianie uszczelki przed miesiącem,nadal jest

problem przy prędkości powyżej 250km/h...poprostu podwiewa mi szkło i nie mam już

sił z tym walczyć,a zapie.... trzeba :twisted:

 

pozdro

 

Ja na ostatnim spotkaniiu w Krk bylem na stacji schell miedzy M1 a Plaza potem chyba nie bylem nigdzie :")

 

no do tych podmuchow trzeba sie przyzwyczaic :/ ciekaw jestem czy w bw 6 tez wystepuja takie podmuszki :>

Opublikowano
wprawdzie przy 250 jest juz bardzo glosno ale o jakei dokladnie podmuszki Wam chodzi to nie mam pojecia. Nie za czesto latam z taka predkoscia , szczerze powiedziawszy to mialem 250 na budziku 4razy odkad kupilem samochod.
Opublikowano

Sprawa przedstawia się tak,że WTF :?:

Podróżując z prędkością zbliżoną do max tj.250km/h(licznikowo 268km/h) podwiewa mi

szybe od strony kierowcy,wcześniej działo się podobnie,wiec wymieniłem uszczelke która

była odrobine odkształcona,na nowa full orginal,ale nadal coś jest nie halo,fakt że duzo

rzadziej,ale najdziwniejsze jest to że od strony pasażera wszystko gra,a bawara jest

w 100% bezwypadkowa...

 

jakiś dramat :mad2:

Back to the roots...
Opublikowano

Moze zle to nazwalem nie podmuszki tylko szum huk duzy halas przy ponad 200 :)

 

Mnie to strasznie meczy jak jade ponad 220km/h i jade tak na przyklad przez pare godzin :/ ale chyba wszyscy to maja i nie da sie nic z tym zrobic :)

 

e92 to nie jest auto na dlugie trasy chyba ze sie jedzie 160 non stop :)

 

Orientuje sie ktos jak jest w bmw 6 czy tez to wystepuje takie olbrzymie natezenie halasu przy maksyalnych predkosciach ???? ?

 

 

 

Trzeba sie chyba przyzwyczaic do tego taki urok coupe :)

 

PS... mi tez sie wydaje ze wieksze szumy slysze na fotelu kierowcy niz pasazera .

 

..to jest coupe i chyba niestety musi tak byc !!!!!

  • Moderatorzy
Opublikowano
Potwierdzam w E63 99000 przebiegu w środku jest cisza idealna nawet przy autostradowych predkosciach.
Opublikowano

zdefiniuj mi autostradowa prędkość...bo chyba różnie różne osoby podróżują...

u mnie do 250 jest cisza ja makiem zasiał,a najpewniej gdyby nie ta przeklęta

szyba :twisted: przy wyższych też byłby spokój...boli tym bardziej,że zamierzam

go odblokować wiec przy 280-300km/h może być spektakularnie :mrgreen:

Back to the roots...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja mam na mysli przedział 170-220 w E63, więcej nie miałem przyjemności.
Opublikowano

Panowie mam E63LCI i powiem ze przy 250 jest dosc glosno. Mozna rozmawiac ale kompletna cisza to chyba tylko w RR przy takiej predkosci :wink: . NIe ma cudow. Auto 100% bezwypadek , 130tys przebiegu.

I tak to prawda E92 to nie jest auto na dlugie trasy ... E63 mysle ze jak najbardziej to wkoncu GT.

Opublikowano

a ja tam myślę że każde BMW jest na min.długie trasy :wink:

rozchodzi się bardzej o charakterystyke prowadzenia pojazdu,bo

wiadomo jak jest,ilu kierowców,tyle sposobów podróży :mrgreen:

i umówmy się...ja tam w swoim mam naprawde wygodne siedzenia M :mrgreen:

Back to the roots...
Opublikowano

Co wy piszecie cię e92 na trasę się nie nadaje :duh: no sorry :lol:

 

Jeżdżę piątym e9x, każdym robiłem trasę min 1000km a najdłuższa e92 330d 2100km we francuskie Alpy w 4 osoby w 27 godzin

a ostatnio M3 do Poznania na tor i z powrotem 1230km w 24h i złego słowa o komforcie nie mogę powiedzieć.

Ojca X6 jest bardziej męczące do jazdy na trasę niż e92.

 

OK jeśli ktoś lubi tylko limo i tapczany tak może stwierdzić ale bez przesady na trasy nawet maluch się nie nadaje a Polacy na wczasy bałkańskie czy greckie jeździli.

Nie popadajmy w paranoje ;)

Opublikowano (edytowane)
ja nie napisalem ze sie nie nadaje... jasne ze sie nadaje (ale to nie jest auto na trasy). . Maluch tez jak wspomniales. nie wtym rzecz... Zreszta to jest sprawa kazdego i jego odczuc (jednego gleba meczy inny przy glebie ozywa). Skoro kolega od 335d twierdzi ze jest glosno (swoja droga to 250 to jest spora predkosc) i twardo , to jest jego odczucie (Ty miales pewnie inne). Nie chce dywagowac na ten temat :mrgreen: Edytowane przez mmcv
Opublikowano

Oczywiscie ze kazde sie nadaje na trasy : > tylko chodzi o wygode -jadac na przyklad 1200 w jedna strone i 1200 w druga w weekend :> bmw 335d e92 vs e60 535 wygodniej jest piatka bez dwoch zdan co nie oznacza ze trojka jest do d...

 

Chodzi tez o predkosc podrozowania i odczuwalny przy niej komfort lub dyskomfort

 

Karol ty jestes uzalezniony i przyzwyczajony do seri trzy e9----- co zmienia postac rzeczy : :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.