Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przyzwyczajony do e9x tak ale to moje prywatne a są też inne którymi się jeździ więc jestem obiektywny :wink:
  • Odpowiedzi 318
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:cool2: dokladnie. Ja tez jezdzilem innymi i na trase najchetniej wybralbym sie F01, ale na codzien nie widze tego auta i jego kanapowatosci . Wole cos twardszego , to mi wlasnie przeszkadzalo w E60 byla troszke za limuzynowata.

Karol X6 bym w to niemieszal ... to jest specyficzny samochod :mrgreen:

Opublikowano
Ja sobie nie wyobrazam dluzszej trasy w cztery osoby w E90. W dwie osoby spoko, ale w cztery biorac pod uwage ze mam 195 cm wzrostu i za mna prawie nie ma miejsca. Po za tym przy szerokosci opony 265 z tylu przy pelnym komplecie pasazerow na wiekszych uskokach opona przyciera to 4 osoby plus bagaze bylo by ciezko ;)
http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
Opublikowano

antybiotyki :>

http://imageshack.us/a/img839/6126/yy9e.jpg

i aktualne zdjecie

z wczorajszej podrozy :>

http://imageshack.us/a/img854/1/1r7z.jpg

 

to jest jakies fatum auto mam 3 miesiace i trzy dziury juz

 

zawsze jak robie trase ponad 500 km to mam dziure przypadek ?heheh nie sądze

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

heja mam problem ze swistem przy przyspieszaniu od jakiegos czasu....problem o tyle dziwny ze wszycy uparli sie ze to dolot heheheh oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

badany byl dolot kilka razy przez roznych ekspertow itp ale wszytko okazywalo sie ok hehehe nawet ASO mowilo ze ok :)

 

Dzis ktos kumatszy posluchal poogladal i mowi ze na 90 procent bedzie cos z kolektorem wydechowym ewentualnie zapiekajace sie lopatki ale raczej kolektor

 

mial ktos z was problem z kolektorem wydechowym ?

Opublikowano

auto pojechalo dzis do centrum bmw i diagnoza padla na nieszczelna rure czerwona ze to na 90 procent lecz po wymianie pierscieni czy uszczelek na tej czerwonej rurze okazuje sie ze dalej gwizda - wiec to nie to . :shock:

 

mam nadzieje ze nie okaze sie to ze metoda prob i bledow trzeba bedzie eliminowac poszczegolne podzespoly .....

 

auto niesstety zostaje tam na noc :(

Opublikowano (edytowane)

Ja tą czerwoną rure na wiosnę wymieniałem więc tak trochę na siłę to chyba zrobili.

Tak jak ci pisałem przed modyfikacjami auto było kompletnie sprawdzone i co trzeba było porobione.

Te świsty mogą być prędzej z układu dolotowego/wylotowego lub turbin i przy takiej mocy/modyfikacjach może tak ma być i już :wink:

Nie rób nic na siłę i żeby cię każdy serwis nie naciągal i odsyłal, skoro niektóre serwisy powiedziały że jest wszystko OK.

Edytowane przez klagosz
Opublikowano (edytowane)
wiem ze wymieniales ale byla zawalona nalotem olejowym wiec mysleli ze to to i wymienili te uszczelki czy pierscienie ale jednak sie okazalo ze to nie to i wlasnie dostalem telefon ze uszkodzili mi chlodniczke klimy .... bo obcierala o intercooler a interkuler dwa razy wyjmowali ......... :cry2: Edytowane przez 2zerozero7
Opublikowano
To są właśnie serwisy, ja jak zepsuje mi się coś w samochodzie, to bardziej boli mnie to, że mam ją gdzieś zaprowadzić do ludzi nie mających pojecia o tym jaki samochód naprawiają, niż sam fakt, że coś się zepsuło. Mam jednego tylko zaufanego mechanika, ale ze wszystkim sobie nie poradzi i czasami są potrzebni ludzie z odpowiednim sprzętem... ;/

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Opublikowano

Miałem okazję widzieć tą chłodniczke klimy z twojego samochodu , niestety ale tutaj zawiniła firma MG ponieważ za bardzo spasowała cooler do chłodniczki i cały czas w czasie jazdy ona obcierała

Zobaczysz jutro na żywo

Opublikowano
no bylo to w sumie jak to ogladalem bardzo spasowane .. spawy tarly o chlodniczke i przy wyjmowaniu za druhim razem zrobila sie dziura ...nie do rozbierania ..jedziemy z turbawka na warranty bo przy nich jest delikatny wyciek na laczeniu miedzy jedna a druga ciekawe czy to ta nieszczelnosc powoduje ten pisk ....
Opublikowano
no bylo to w sumie jak to ogladalem bardzo spasowane .. spawy tarly o chlodniczke i przy wyjmowaniu za druhim razem zrobila sie dziura ...nie do rozbierania ..jedziemy z turbawka na warranty bo przy nich jest delikatny wyciek na laczeniu miedzy jedna a druga ciekawe czy to ta nieszczelnosc powoduje ten pisk ....

 

Mówiłem, że turbo... :roll:

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
no bylo to w sumie jak to ogladalem bardzo spasowane .. spawy tarly o chlodniczke i przy wyjmowaniu za druhim razem zrobila sie dziura ...nie do rozbierania ..jedziemy z turbawka na warranty bo przy nich jest delikatny wyciek na laczeniu miedzy jedna a druga ciekawe czy to ta nieszczelnosc powoduje ten pisk ....

 

Mówiłem, że turbo... :roll:

 

 

deikatny przeciek jest na laczeniu turbin a co piszczy -syczy to tak naprawde nie wiadomo ..podejrzenia sa ze to to ale tez podejrzenia byly ze to dolot i slynna czerwona rura :wink:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pozdrawiam wszytkie BMW320d i pania z VW ktore w ostatnim czasie chcialy sie scigac na zatloczonych ulicach KRK, TARNOWA, KATO i okolic :lol:

 

Fajnie pogadac pare sekund na swiatlach jak i pokazac gest :cool2: .

 

pozdr fani motoryzacji we wszelakiej masci autach

Opublikowano
Pozdrawiam wszytkie BMW320d i pania z VW ktore w ostatnim czasie chcialy sie scigac na zatloczonych ulicach KRK, TARNOWA, KATO i okolic :lol:

 

Fajnie pogadac pare sekund na swiatlach jak i pokazac gest :cool2: .

 

pozdr fani motoryzacji we wszelakiej masci autach

 

Coś Ty znów nawojował?

Przytarłeś komuś nosa? :D

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trochę odkopię temat.

Widzę,że wkurza Cię świst z szyb przy prędkościach 200+ to fakt,że większość e92 ma te objawy ale da się to wyeliminować lub mocno zniwelować. Zazwyczaj świst jest po stronie kierowcy a u pasażera nie lub mniej zależnie jak często jeździmy w diw osoby i używamy drzwi. Winne temu są prowadnice szyby wystarczy uchylić drzwi i poruszać szybą na boki w 99% e92 szyba od kierowcy ma luz wyrabiają się prowadnice od zamykania drzwi i szyba rusza się na boki. Prze ten luz przy dużej prędkości ciśnienie zasysa ją na zewnątrz i hałasuje.

Można wymienić prowadnice na nowe i na jakiś czas będzie spokój. W tych autach przydało by się soft close myślę,że mocno wyeliminowało by ten problem.

Opublikowano
W tych autach przydało by się soft close myślę,że mocno wyeliminowało by ten problem.

Dlatego nie mam tego problemu w swojej.

Ale wyczułem temat :mrgreen:

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nightsabes twoje auto ma 180tyś km+ z tego co czytałem niedawno montowałeś SoftClose więc myślę,że tak samo masz wyrobione prowadnice jak każde inne e92.

Zauważyłem to oglądając w salonie nowe e92 tam drzwi zamykają się bardziej głucho niż u mnie i sprawdziłem o co chodzi. Fabrycznie nowe e92 zero luzu szyba sztywno a używane 3szt jakie znam wszystkie po stronie kierowcy mają luz na tej prowadnicy i szyba rusza się.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.