Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

organoleptycznie sprawdziłem i 335d :cool2: nowy właściciel tez równy chłop :mrgreen:

http://images33.fotosik.pl/717/2e0da1730c619766.jpg

http://imageshack.us/a/img515/1248/joj7.jpg

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 318
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:cool2:

 

http://images65.fotosik.pl/36/b24173ff7040b8e1.jpg

http://images65.fotosik.pl/36/2b0b22cc61106b77.jpg

http://images61.fotosik.pl/35/a36b8ecf04536690.jpg

http://images64.fotosik.pl/36/b5113e944af366d1.jpg

http://images64.fotosik.pl/36/2279e30d44842e8a.jpg

Opublikowano

Jak to właściwie jest z myciem i dbaniem o samochód oklejony taką folią?

Jak przy standardowym lakierze czy trzeba coś czarować?

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano (edytowane)

Na poczatku sie troche wkurzylem bo mylem go pare godzin recznie gabka szampon jakis nie pamietam jaki i co po wyschnieciu zacieki hah i :mad2:< ten kolor tez ma to do siebie ze brudu bardzo nie widac .: > drugie podejscie to samo i w sumie doszlismy do tego ze lepiej jest jechac na myjnie reczna dac gosciowi za wymycie reczne a jak sa zacieki to poprawia :):) wydaje mi sie ze dokladnie go nie "wyplukalem "po umyciu i dlatego byly zacieki .

Narazie wychodzi mi ze statystyk raz w miesiacu reczna myjnia a tak to bezdotykowa psikawka :) beez cudow wiankow

 

a to wskazowka od poprzedniego wlasciciela :> ""mycie porządne własnoręcznie - dobry szampon/gąbki a potem jakiś fajny delikatny wosk nano dostępny w sklepach motoryzacyjnych lub z dobrą chemią, no i wytrzeć do sucha"""

Edytowane przez 2zerozero7
Opublikowano
jakieś porządne mikrofibry do osuszania dobie kup i np jakiś detalier po myciu albo po prostu wosk do rozpylania o osuszyć ręcznie właśnie tą mikrofibrą
Opublikowano

Czyli w ten sposób.

To mnie, z moją manią czyszczenia samochodu, pewnie trafiłby szlag przy takiej folii :D

Ale coś za coś.

Dzięki folii Twoja e92 jest niepowtarzalna i robi wrażenie ;)

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

Jest już na rynku specjalna powłoka kwarcowa przeznaczona do matów - robiłem kilka zabezpieczeń (i lakierów i folii matowych, m.in kolor grafit mat) i efekt jest taki: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

 

Po pierwsze samochód się dużo mniej brudzi, a po drugie myje się go w sekund pięć i w zasadzie nie ma potrzeby wycierania. Hydrofobowość jest na ekstremalnie wysokim poziomie, dużo wyższym niż na lakierach z połyskiem. Polecam, bo warto - info jakby coś również służę.

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano
Czyli w ten sposób.

.......

Dzięki folii Twoja e92 jest niepowtarzalna i robi wrażenie ;)

 

 

;0

Nie tylko folia robi wrazenie w tym aucie . . . . a szereg modow dokonanych przez poprzedniego wlasciciela .Nie to zebym sie chwalil ale stety :)musze przyznac iz kupilem KOTA w butach :> :D :D :D i do tej pory po 10 tys km dalej nie moge sie nacieszyc tym poltora tonowym zelaztwem :>

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Narazie tylko mysle :) wydaje mi sie ze bedzie mocniejsze przyspieszenie ale nie wiem nie jezdzilem 4,7 do 100 a 5,5 do 100 to jest ogromna roznica :>przynajmiej na papierze :>

 

Myslimy nad czyms wygodniejszym i wiekszym o podobnych parametrach a zdarza nam sie robic nawet po 2 tys km w tydzien , wiec coupe jest troche za male , moze nawet nie za male bo sie miescimy, natomisat staje sie niewygodne a jadac 1000

 

km na przyklad to popowiedzmy po 4 czy 5 godzinie to juz jest niekomfortowy szum w uszach od bezramkowych szyb .No mi to przeszkadza . Wyobraz sobie raz w tygoniu lub raz na 2 tyg trase Krakow ->Frankfurt i spowrotem gdzie w PL jedziesz niby te 150 czy 160

 

i jest ok ale po DE lecisz juz 220 i wiecej .nie wiem narazie myslimy nad czyms wiekszym co bedzie dawac takiego kopa jak to lub bardziej :)

Opublikowano

Mariusz, a mierzyłeś osiągi swojego 335d po programie? Ciekawi mnie jakie masz teraz osiągi :)

W tym momencie nie widze innego auta z silnikiem diesla który mógłby byc alternatywą do 335d po programie. Cieżko o coś lepszego ;)

Chyba tylko nowsze wersje silnika biturbo M57N2 - 306D5, ew. 550d i to też po programie ;)

Opublikowano
jak to mozliwe ?

1) masa

2) opory

3) xdrive

 

masz tu realne wartosci w osiagach 550md.

Z tego co wiem to hartge chipowanym 535d przebil osiagami seryjne 550d.

 

http://s2.postimg.org/6gmkfh5qx/bmwdiesel.jpg

 

 

SOORRY ZA OT, ale mam nadzieje ze jest ciekawy :cool2:

Opublikowano

przeciez M550d to zupelnie inny samochod , idealny na trasy :cool2: . Nie wiem jak twarde jest zawieszenie w e92 (jescze po modifikacjach) ale podejrzewam ze nie za fajnie sie jezdzi 1000km.Mialem E91 na zwyklym zawiasie i nie bylo za przyjemnie na dziurach . Co do glosnosci to u mnie pojawia sie przy 200-220 wtedy cos tam szumi mocniej .

 

550d jest troche przyciezkie...jak zobaczylem mase to sie za glowe zlapalem ... 1970kg... :shock: to nie moze ani za szybko sie rozpedzac(pomimo tej mocy) ani za dobrze jezdzic po zakretach .

Opublikowano
Jazda M3 e92 przez parę tys km to super przyjemność i komfort.

kurde nie wiem co powiedziec :roll: . Owszem jak na auto sportowe komfort jest swietny , ale mialem przyjemnosc pojezdzenia m3 DKG EDC okolo 60km zarowno na austoradzie jak i po miescie i ... slowo komfort jest tu ze tak powiem sporne . :wink: . Zreszta sama konstrukcja tego samochodu i jego przeznaczenie przeczy "komfrotowi". Oszem jest wiekszy niz 335i na obnizonym zawiasie z uwagi na mozliwosc regulacji nastawow i na tym moze zakonczmy .

 

ps. Przyjemnosc OWSZEM :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.