Skocz do zawartości

e34 524td Chwilowy spadek mocy przy wyższych obrotach!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie przejmujcie się tym trollem. Wczoraj nawet skasowano mu galerię nie jego auta. Kolejny raz nie znasz kogoś, a mu ubliżasz. Szczyt chamstwa i brak wychowania.. :duh:
Opublikowano
Nie przejmujcie się tym trollem. Wczoraj nawet skasowano mu galerię nie jego auta. Kolejny raz nie znasz kogoś, a mu ubliżasz. Szczyt chamstwa i brak wychowania.. :duh:

Typ, sam mi pisał głupoty na PW :D

Opublikowano

Naprawdę daleko mi do tego bym przejmował się tym impertynentem. Gość jeszcze w 2010 roku nie wiedział dlaczego dzwigienka kierunkowskazu cofa się samoczynnie do pozycji wyjściowej , a dzisiaj jest "specem od blosa, serwisantem bosza i mega mózgiem " Po za tym trzeba być totalnym hipokrytą by najpierw naubliżać pisząc do mnie wiadomość na prv a pózniej :

Typ, sam mi pisał głupoty na PW :D

Naprawdę Norbuś WSPÓŁCZUJĘ CI BO MUSISZ BYĆ BARDZO "BIEDNYM" CZŁOWIEKIEM

iZzI
Opublikowano
Naprawdę daleko mi do tego bym przejmował się tym impertynentem. Gość jeszcze w 2010 roku nie wiedział dlaczego dzwigienka kierunkowskazu cofa się samoczynnie do pozycji wyjściowej , a dzisiaj jest "specem od blosa, serwisantem bosza i mega mózgiem " Po za tym trzeba być totalnym hipokrytą by najpierw naubliżać pisząc do mnie wiadomość na prv a pózniej :

Widzisz, odemnie mogąd się ucżyć przyszłe pokolenia :mrgreen:

Opublikowano (edytowane)
Cytowanie to znaczy, żeby komuś odpowiedżieć, już rozumiesz? Edytowane przez norbi_1221
Opublikowano

II. Zasady dotyczące pisania na forum5.

 

Jeśli cytujesz czyjąś wypowiedź tnij cytaty. Cytuj tylko te fragmenty wypowiedzi na które odpowiadasz.

Nie cytuj wypowiedzi, zwłaszcza całości, jeśli odpowiadasz bezpośrednio po niej.

 

To skopiowałem z regulaminu cwaniaczku. Po raz kolejny nie masz racji I po raz kolejny mnie obraziłeś i nie tylko mnie w tym i innym dziale. Mam nadzieję, że z takim Administracja zrobi porządek.

Opublikowano
Ależ ja się zapoznałem regulaminem forum, a większość ludzi tutaj z forum 80% wywija różne wybryki.
Opublikowano
Jak widzę edytowałeś post w którym mnie obrażałeś, ale za późno, a z regulaminem o ile się zapoznałeś to chyba masz problemy z czytaniem tekstu ze zrozumieniem.
Opublikowano

Nie mam dużo wspólnego z tym forum, ale to chyba nie miejsce do wyzwisk i przechwalania się.

Chcecie się sprawdzić bm'kami lub w inny sposób to się umówcie, zaśmieciliście temat skakaniem do siebie ;)

Opublikowano

Jeszcze raz opiszę mój problem od nowa:

Auto

-pali bez problemu, na dotyk, na zimnym i ciepłym

-pracuje równo, równo również przyśpiesza

-kontrolko od wtrysku się zapala i gaśnie prawidłowo

-nie działa obrotomierz, ekonomizer, a wskaźnik paliwa czasem wariuje jednak przeważnie pokazuje 0

-samochód kopci na czarno, jednak czasem gdy ma moc nie kopci w ogóle

-czasem po odpięciu akumulatora jest moc przez jakiś czas, jeździ normalnie

 

Wymieniłem czujnik położenia wału, pompiarz sprawdzał pompe, wtryski nie leją.

Jednak nadal mam te same problemy, mało mocy, wydaje mi się że gdy jest moc turbina chodzi jak należy bo ją słychać, a gdy nie ma tylko trochę.

Tak jakby auto wchodziło w tryb awaryjny.

 

Miał ktoś podobne objawy? Może to sterownik, wyczytałem coś na temat "hybrydy" w sterowniku, mógłby ktoś rozwinąć ten temat?

Opublikowano
Siwy generalnie jest progres ,lepiej pózno niż wcale.Z tego co pisałeś masz układ z recyrkulacją spalin, więc za brak mocy odpowiedzialny jest pewnie drugi zawór przy turbo na który idzie wężyk podciśnieniowy z elektrozaworu AGR (umieszczony przy kielichu od strony pasażera) Żeby sprawdzić czy to faktycznie to ściągnij wężyk od strony elektrozaworu i zaślep go ,moc powinna powrócić .Natomiast co do obrotomierza i ekonomizera to najprawdopodobniej uwalony masz sterownik (z mniejszą wtyczka,pierwszy od szyby) .Sygnał na elektrozawór AGR idzie pewnie ze sterownika , wiec może być tak że elektrozawór otwarty jest cały czas ponieważ nie ma sygnału ze sterownika o prędkośći obrotowej, a układ ten powinien pracować tylko na wolnych obrotach ...oczywiści nie wiem czy tak jest na pewno z tą prędkością obrotową i sterowaniem elektrozaworu ale wydaje się to dość logiczne ,dla pewności trzeba by sprawdzić schematy elektryczne ,ale żeby je dostać to trzeba być magikiem
iZzI
Opublikowano

Pewnie przepuszczają ci uszczelki pod zaworami, dlatego kopci.

Sprawdż licznik i jego napięcie na 3 kondensatorach, jeżeli wacha się wskazówka.

Opublikowano
norbi tak jak tobie czasem puszczają uszczelki pod klepkami czego efektem jest to że czasem myślisz a czasem nie
iZzI
Opublikowano

W ten elektrozawór przy kielichu idą dwa węzyki, jeden od lewej strony podłączony do rurki która wchodzi chyba w pokrywe zaworów, a drugi od dołu do turbiny, co i od której strony mam zaślepić bo nie rozumiem, mam zdjąć z turbiny i zawiązać czy co :D

Na ten elektrozawór od góry jest tak jakby wolne podłączenie na wężyk (zaślepione) jednak nie wiem czy można to zdjąć i zaślepić coś innego, czy nie będzie coś nie tak.

Tak jak Ci mówiłem mam problem z akumulatorem, kupie nowy dopiero 10-tego i troche kłopotliwe jest ładowanie go żeby tylko odpalić sprawdzić po czym zgasić i znowu ładować.

Nie mam po prostu możliwości teraz na metody typu próby i błedów...

Wytłumacz co mam zdjąć i co zaślepić dokładniej i czym ewentualnie bo nie wiem jak mogę zaślepić wężyk albo ten bolec w który wchodzi wężyk.

Opublikowano

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA51&mospid=47372&btnr=11_0870&hg=11&fg=45

 

wężyk numer 9 zdejmij z wyjścia na elektrozaworze,końcówkę tego wężyka zaślep śrubką ewentualnie wsuń zaostrzony patyczek albo zagnij i obwiń taśmą

 

a drugi od dołu do turbiny,

 

na pewno wchodzi do turbiny? z tego co piszesz powinieneś mieć drugą "puszkę " i to do niej powinien wchodzić wężyk numer 9 tak jak jest to w linku

iZzI
Opublikowano

nie wiem o czym dokładnie mówisz ale druga strona wężyka nr 9 wchodzi od dołu jakby w turbine, mniej więcej tak jak na rysunku, może ten element z rysku znajduje się właśnie pod turbina, zrobiłem jak kazałeś jednak bez róźnicy, robiłem to na wiele sposobów jednak bez róźnicy, ale chociaż wiemy że to gdzieś w tym leży problem, wężyk w dobrym stanie, od dołu też go sciągałem i zakładałem na nowo, jest ok.

A to co na rysku jest na samym dole to nie jest właśnie turbina?

nie wiem ale wygląda na rysku to tak jak ja mam podłączone i ten wężyk nr 9 idzie do spodu turbiny. A co tam jest to nie widzę, jedynie wyczuwam dzyndzel na który się go zakłada.

Opublikowano

http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=196806

 

na drugim zdjęciu , po prawej masz turbosprężarkę ona ma osobno wężyk podciśnieniowy do sterowania cięgnem zaworu upustowego,po lewej stronie masz drugą"gruszkę" która steruję zaworem z układu AGR i do niej powinien iść wężyk numer 9(łącząc elektrozawór z tą gruszką) wężyk należy zaślepić ściągając go z elektrozaworu . Wygląda na to że masz tam jakąś rzezbę zrobioną i na dodatek mogłeś zle przestawić cięgno przez co masz otwarty zawór upustowy na turbinie.Może zrób zdjęcie bo ja tego nie ogarnę tak telepatycznie . Generalnie układ AGR to układ recyrkulacji spalin ,na wolnych obrotach elektrozawór podaje ciśnienia wężykiem nr.9 na drugą gruszkę a ta z kolei otwiera zawór powodując powrót części spalin ponownie na kolektor dolotowy,więc jak jego działanie jest nie prawidłowe to cały czas otwarty jest zawór który pompuje cały czas spaliny zamiast świeżutkiego czyściutkiego tlenu, przez co proces spalania jest mało efektywny . Co do przestawienia cięgna sytuacja jest podobna.Przy prawidłowym działaniu ,jak pójdzie za duże ciśnienie doładowania wtedy "przelewem" idzie na wężyk który rusza cięgno otwierając zawór upustowy który spaliny upuszcza na komin a nie na wirnik, więc jak jest cięgno przestawione nie prawidłowo to zawór upustowy otwarty może być cały czas wiec ...zamiast mocy jest czarna doopa

iZzI
Opublikowano
Zatkałem wężyk nr 9 jednak bez różnicy, tam wszystko jest normalnie podłączone jak na schemacie, Ja po prostu na początku nie ogarnąłem tego dobrze, a co do cięgna to ruszałem to wczesniej ale po tych zmianach chodziło jakiś czas dobrze, cięgno ustawiłem na maxa w prawo nie wiem czy to otwarte czy zamkniete. Wczesniej było tak na środek bardziej może dziś ustawie jak było wczesniej.
Opublikowano
Teraz jeźdze cały czas z zatkanym tym wężykiem, może ten zawór w końcu się odblokouje, przecież zawsze jak ruszałem na zimnym to była moc, jeśli teraz moc powróci a nie zostanie na dłużej, to chyba jednak przyczyna leżeć będzie gdzie indziej.
Opublikowano
Znowu zawracam wam dupe, jak odpinam wtrysk sterujacy (wtyczke) to poza tym ze kontrolka sie caly czas swieci nie ma zadnej roznicy mocy..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.