Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanko gdzie znajduje się filtr odmy w N47D20C 184km zamierzam wymienić olej ale nie mogę namierzyć filtra który też zdało by się wymienić
  • 1 rok później...
Opublikowano

Hej

Może rzuci ktoś trochę światła na ten temat ? W M47 odma to jest to nr 11 tutaj:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VU31&mospid=48831&btnr=11_3668&hg=11&fg=15&hl=13

Zwana tu "odpowietrznikiem" nr czesci 11127799224

 

Ale jak przeklepiemy sie przez schematy do N47D20C (bo ja akurat taki mam :D ) to nic takiego nie znajdziemy.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UY11&mospid=52081&btnr=11_4570&hg=11&fg=15

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UY11&mospid=52081&btnr=11_4076&hg=11&fg=15

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UY11&mospid=52081&btnr=11_4565&hg=11&fg=15

 

Stad tez moze pytanie:

1 Czy w N47d20c nie ma odmy ? Ale za to skad wychodzi ten przewod nr 7 na tym schemacie ? Jak to sie nazywa skoro nie ma odmy?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UY11&mospid=52081&btnr=13_1229&hg=13&fg=20

 

2. A skoro kolega ppatryk wspomnial ze sie nie wymiania a mozna wyczyscic, to jest to ktos wstanie zlokalizowac na realoem ?

 

Wybaczcie jesli moje pytanie sa zbyt banalne ale zanim sie zacos zabiore lubie wiedziec co dotykam zeby nie spierd.... :).

 

Pozdr

Tomek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odmę w silniku N47 masz razem z pokrywą głowicy tak że jesli chcesz wymienić to trzeba kupić nową pokrywę (koszt ok. 1200 zł)

Odmę widać na rysunku pod cyferką "4" : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UX32&mospid=51062&btnr=11_4083&hg=11&fg=15

Opublikowano

Dzieki guzior2 za objasnienia. To jakby odma nawalila to wymiana 1200pln :)

No dobra a to sie daje jakos odkrecic zeby to wyczyscic jak ppatryk wspominal ? Bo chyba to nie dobry pomysl zeby cala pokrywe odkrecac ?

 

pozdro

Tomek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W m47 wymienia sie odme czy tylko czysci?

 

Ja uważam że w M47N2 powinno się wymieniać kompletną odmę co ok. 50 -60 tys. km. ponieważ w obudowie jest membrana która z biegiem czasu może się przerwać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
albo chociaż sam wkład wymienić

 

Samego wkładu bez sensu wymieniać bo to sam plastik który można łatwo wyczyścić (umyć), wszystko co się zużywa siedzi w obudowie której nie kupi się oddzielnie tylko w komplecie z plastikowym separatorem.

Opublikowano
W m47 wymienia sie odme czy tylko czysci?

 

Ja uważam że w M47N2 powinno się wymieniać kompletną odmę co ok. 50 -60 tys. km. ponieważ w obudowie jest membrana która z biegiem czasu może się przerwać.

BMW zaleca wymianę odmy co druga wymianę oleju. Nawet było to ujęte w ramach pakietu serwisowego. W N47 juz takiego zalecenia nie ma rzecz jasna.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W m47 wymienia sie odme czy tylko czysci?

 

Ja uważam że w M47N2 powinno się wymieniać kompletną odmę co ok. 50 -60 tys. km. ponieważ w obudowie jest membrana która z biegiem czasu może się przerwać.

BMW zaleca wymianę odmy co druga wymianę oleju. Nawet było to ujęte w ramach pakietu serwisowego. W N47 juz takiego zalecenia nie ma rzecz jasna.

 

A wymianę oleju zaleca zgodnie z inspekcją czyli + - wychodzi 50 -60 tyś. km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wystarczy dmuchnac w nia i bedzie wiadomo czy membrana jest cala i nie terzeba jej wymieniac :cool2:

Jest bezobslgowa ta odma nie to co ta parciana ,kaza wymieniac bo jest to kasa dla serwisu :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wystarczy dmuchnac w nia i bedzie wiadomo czy membrana jest cala i nie terzeba jej wymieniac :cool2:

Jest bezobslgowa ta odma nie to co ta parciana ,kaza wymieniac bo jest to kasa dla serwisu :cool2:

Dokladnie , mi w serwisie koles powiedzial zeby niewymieniac wymyci i zalozyc .

Opublikowano

Wymiane oleju z inspekcja? :duh: :duh: :duh:

Po pierwsze to komp w menu pokazuje-wylicza kiedy wymienic olej i zazwyczaj to 30 000-35 000 km,lecz lepiej robic to czesciej,w modelach serii F juz te interwały sa na poziomie bodajze 15 000 km i tego bym sie trzymał :cool2: :cool2: :cool2:

icon4.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymiane oleju z inspekcja? :duh: :duh: :duh:

 

Nikt nie napisał żeby wymieniać olej zgodnie z inspekcją, chyba źle zrozumiałeś.

Opublikowano
Wymiane oleju z inspekcja? :duh: :duh: :duh:

 

Nikt nie napisał żeby wymieniać olej zgodnie z inspekcją, chyba źle zrozumiałeś.

 

 

Ja podwazylem informacje z BMW bo sobie same zaprzeczaja :mad2: :mad2: :mad2:

Skoro komp wylicza interwał wymiany oleju to co to za info zeby robic to tylko razem z inspekcja co 50-60 000km???

icon4.png
Opublikowano

Ja uważam że w M47N2 powinno się wymieniać kompletną odmę co ok. 50 -60 tys. km. ponieważ w obudowie jest membrana która z biegiem czasu może się przerwać.

BMW zaleca wymianę odmy co druga wymianę oleju. Nawet było to ujęte w ramach pakietu serwisowego. W N47 juz takiego zalecenia nie ma rzecz jasna.

 

A wymianę oleju zaleca zgodnie z inspekcją czyli + - wychodzi 50 -60 tyś. km.

 

 

A tu jest napisane przeciez .... A wymianę oleju zaleca zgodnie z inspekcją czyli + - wychodzi 50 -60 tyś. km.

icon4.png
Opublikowano
Wymiana co 50-60tkm... To chyba łopatką się olej z miski wybiera :D

Dwie wymiany w przebiegu 50-60kkm.....jest napisane (co drugą.....)

-------------------

Artur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.