Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich użytkowników BMW, na chwilę obecną posiadam Audi S6 C7 ale od jakiegoś już czasu chodzi za mną drugie auto. Osobiście moimi ulubionymi autami są BMW i Audi, a to drugie wybrałem ze względu na napęd na 4 koła i indywidualne preferencje, jednak przez cały czas rozważam zakup M5.

 

Proszę o Wasze opinie na temat auta, bardzo mile widziane opinie użytkowników, ale oczywiście ludzi którzy mieli styczność lub są obeznani w temacie z chęcią wysłucham.

 

Z jakimi usterkami i bolączkami muszę się liczyć i czy automat czy jednak manual ?

 

pozdrawiam

Szymon

Opublikowano
Z tego co wiem, wersje EU są tylko z automatem, manual był opcjonalnie w USA dostępny ( tak wiem, bez sensu, ale tak było ).
  • Moderatorzy
Opublikowano
Przecież jak byk masz że to USA(Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN) a ten komis raczej słynie z bezwypadkowych inaczej :)
Opublikowano

http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/1211_2013_bmw_m5_first_test/

 

North America is the only continent where you can buy the 2013 BMW M5 with a manual transmission.

 

Niby jest napisane o 2013 roku, ale ciągle mam wrażenie, że gdzieś widziałem, że w F10 M5 manual będzie tylko w Stanach. Najlepiej zadzwoń do nich, zawołaj VIN i pierwsze co to wrzuć w google. Jeśli to był Amerykaniec i do tego bity, to wyszukiwarka na pewno coś wyrzuci ( może nawet okraszone pikantnymi zdjęciami ). A jak nic, to pisz do kolegów z tego forum co się zajmują rozkodowywaniem VINów.

Opublikowano
Przecież jak byk masz że to USA(Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN) a ten komis raczej słynie z bezwypadkowych inaczej :)

 

No tak nie skumałem tego, ale przyznam że ja listy wyposażenia nigdy nie czytam bo tam najczęściej są kłamstwa a handlarzyny nie wiedzą co sprzedają. A tak zupełnie na boku, to dlaczego ma licznik w kmh a nie w mph ? Jakieś to dziwne dla mnie, bo żeby to zmienić to trzeba by trochę pruć auto.

 

W PL ciężko o coś ciekawego, za to w DE jest do wyboru do koloru i to w bardzo przystępnych cenach

http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/1211_2013_bmw_m5_first_test/

 

North America is the only continent where you can buy the 2013 BMW M5 with a manual transmission.

 

Niby jest napisane o 2013 roku, ale ciągle mam wrażenie, że gdzieś widziałem, że w F10 M5 manual będzie tylko w Stanach. Najlepiej zadzwoń do nich, zawołaj VIN i pierwsze co to wrzuć w google. Jeśli to był Amerykaniec i do tego bity, to wyszukiwarka na pewno coś wyrzuci ( może nawet okraszone pikantnymi zdjęciami ). A jak nic, to pisz do kolegów z tego forum co się zajmują rozkodowywaniem VINów.

 

Muszę sprawdzić ale już mam uprzedzenie po tym co napisaliście.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Licznik to nie problem :)

Weź vin tej F10 to sprawdzimy jej karierę w USA :)

Opublikowano

Jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest zakup takiego samochodu w Niemczech. Jest duży wybór, ceny zróżnicowane - ale na mocne benzyny nie są zaporowe. Teoretycznie Premium Selection powinno gwarantować bezwypadkowość, chociaż malowane elementy karoserii się zdarzają, więc ostrożności nie zawadzi. Sam oglądałem piękną M5 Monte Carlo Blau z platynową skórą w środku i w topowej konfiguracji, z przebiegiem 150km za 80 000€.

W obecnej chwili jednak, miałbym pewne obawy :mrgreen:

 

http://imageshack.us/scaled/large/203/premiumselection.jpg

Opublikowano

Bardzo ładne masz to swoje 550 w xdrivie jak ja kupowałem to nie było za bardzo wyboru w używkach a nowa to było troche nieporozumienie cenowe.

 

Natomiast cały czas chodzi za mną M5 i raczej będzie to zakup z za naszej zachodniej granicy. Aczkolwiek cena tej białej i manualna skrzynia zainteresowały mnie na tyle żeby zadzwonić i sprawdzić co tam siedzi w niej. Natomiast nie mam ciśnienia na auto bo obecne jest całkiem żwawe. Niemniej jednak M5 t takie dziecięce marzenie

Opublikowano
Nie napalaj się tylko weź VIN i ogarnij temat, bo może się okazać, że za 380 tys. dostaniesz 2 M5 w jednym :D

 

Jasne że na chłodno tak jak piszę bez ciśnienia bez napinki

Opublikowano

Cena nie może być pierwszym kryterium wyboru, dobra rzecz musi kosztować.

Na "okazje" cenowe to nawet bym się nie oglądał. Choć nie chcę dyskwalifikować tego czy innego auta, to ja przy wyborze raczej oglądałem te droższe sztuki, niż te najtańsze.

Opublikowano
Jasne że na chłodno tak jak piszę bez ciśnienia bez napinki

 

Pochwal się S6 - myślę, że sporo osób stało przed dylematem a o opinie użytkowników wcale nie jest tak łatwo. Akcję serwisową wspomagania zaliczyłeś?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja osobiście polecam to co ma pemek 550ix bo ma x-drive a to u mnie priorytet bardzo wazny - mozna zrobic chip z wydechem i ma sie kolo 540KM :)- czego wiecej chciec:)
Opublikowano

hmm, niech pomyślę... może felg, opon, hamulców, zawieszenia, układu kierowniczego, oprogramowania, foteli... M5 to nie tylko moc. Przynajmniej jeszcze, bo za parę lat to pewnie będzie tylko program turbiny.

A propos wydechu, jeździłem ostatnio Jagiem XFR, miał naprawdę męski dźwięk V8, aż ciarki po plecach przechodziły, ogólnie był taki zadziorny, brutalny, coś jakby u nas włączyć tryb sport+++, nie wiem jak wypada na torze ale pierwsze wrażenie zrobił na mnie bardzo dobre. Jakby mieli w ofercie coś wielkości f30 to bym się poważnie zastanowił nad zmianą marki.

Opublikowano

Każdy zachwala swoje auto, wiadomo.

Ale faktycznie 550xi jest dobrym kompromisem. M5 ma dużo "torowych" opcji, z których nie skorzysta się w codziennym użytkowaniu. Sam hamulec, to pewnie najlepiej pracować będzie na ciepło, często w normalnej jeździe nawet nie zdążymy go dogrzac. To tylko przykład, a jest tego więcej. Zależy co komu potrzeba i jakie ma wymagania...

 

Ja myślałem nad M5 tylko ze względu na kolor :mrgreen:

Ale jak znalazłem 550i w praktycznie identycznym odcieniu, to się nie zastanawiałem...

Opublikowano

Witam ponownie,

 

nie było mnie dwa dni na forum i widzę że temat zamknięty, no cóż sorry że nie wypowiedziałem się wcześniej ale nie miałem kiedy dostać się do forum bo zwyczajnie byłem służbowo za granicą.

 

Co do zaczepek odnośnie mojego tematu o M5 to nie jestem "kometą", przelatującą przez forum jak to ujął Pewien Kolega i po prostu chcę nabyć swoje pierwsze BMW a że akurat na M5 trafiło to tak zwyczajnie wyszło. Nie jest to auto przystępne cenowo stąd moje pytania tutaj na forum, jak to się spisuje bo o Audi wiem wszystko a o BMW kompletnie nic.

 

Moje S6 jest w dziale "nasze auta" jakby ktoś chciał obejrzeć, a moderatora proszę o pozostawienie tematu.

Opublikowano

Nie napiszę więcej, niż w temacie poprzednim, bo nie mam innych informacji. Ale znalazłem Ci srebrną M5 03/2012, z przebiegiem 6,5 tys.km. z Premium Selection do wzięcia za 80 000 € u "zaprzyjaźnionego" dealera w DE :wink:

 

http://www.carpresenter.de/fett-wirtz/dienstfahrzeug/M/BMW-M5-Limousine_1885995.htm?h=BMW&s=M&S=p&D=a&mp=M5&seite=1&fzid=1885995&suche=1

Opublikowano
Dziękuję za wsparcie. Napisz coś o sowim silniku. Jak sie spisuje bo np u mnie jest problem z olejem. Jak kręcę powyżej 5000obr/min to bierze olej ok 100ml na 1000km . Spalanie na poziomie 14L
Opublikowano (edytowane)
Już gdzieś pisałem o tym, ale średnie spalanie mam obecnie w granicach 14,5 l. Na razie nic oleju nie ubywa. Od momentu wymiany oleju, czyli od kupna samochodu, zrobiłem 3000 km, więc nie jest to jakiś miarodajny dystans. Niemniej opierać mogę się tylko na elektronicznym wskaźniku, bo bagnetu ów silnik niestety nie posiada. Ja zadowolony jestem z osiągów aż nadto. Ale podejrzewam, że z racji większej mocy i mniejszej masy u Ciebie można liczyć na jeszcze większego banana na twarzy :D Edytowane przez Pemek
Opublikowano
No jak jeżdżę spokojnie to mi nie ubywa ale tym się nie da powoli poruszać. Na dwóch różnych hamowniach wypluł ok 440-450 ps i okolice 620Nm. Całkiem przyjemnie to jeździ ale powyżej 150 km/h M5 jest szybsze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.