Skocz do zawartości

Rozładowuje akumulator e90, 325i N52


Marrtin78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tutaj nowy więc chciałem się na początek przywitać. Mam taki problem, kupiłem BMW e90 dla mojej żony. Silnik N52 2.5 litra, bardzo ładny i fajnie jeździ. Sam użytkuje 535d. Ogólnie wcześniej był problem z błędami od Vanosów. Poprzedni właściciel wymienił łańcuch + Vanosy na nowe ale błędy od Vanosów są dalej. Ale to jest inny problem. W każdym razie po tej robocie samochód po zgaszeniu rozładowuje akumulator. Całyt czas chodzi elektryczna pompa wody(słychać ją). Czy ktoś miał taki przypadek i czy może mi pomóc? Zajmuję się również mechaniką, akurat w nowszych BMW zaczynam teraz więcej siedzieć, posiadam ICOMa i tez zaczynam się go uczyć.

 

Z góry dziękuję za pomoc Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

Wrócę do wątku rozładowania akumulatora. Odłączyłem ostatnio tą dodatkową pompę i pomierzyłem na wtyczce, wszystko wygląda ok. Jak się ją odłaczy to wprawdzie nie rozładowuje aku ale nie można tak jeździć bo rośnie temperatura silnika. Wyskakują też błędy d354,d355,d356 w DTC i ciężko go odpalić. Oprócz tego po wymianie łańcucha i vanosów wyskoczyły błędy 2A31 i 2A47 i nie da się ich skasować. Myślę nad wymianą tego czujnika z dużą okrągłą wtyczką (na pokrywie zaworów), ale jest czysty i nie ma oleju we wtyczce. Już zaczynam trochę głupieć. Jak ktoś miał coś podobnego to proszę o pomoc. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam ponownie. Sprawa rozładowywanego akumulatora, pracującej dodatkowej pompy wody i błędów 2A31, 2A47 rozwiązany.Obyło się bez kosztów, determinacja doprowadziła mnie do rozwiązania. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. OK, sprawa z tą pracującą dodatkową pompą i rozładowywaniem aku w e90 325i 2006 rok dobiegła końca. Zaczęło się od tego, że samochód miał znajomy i wyskoczył mu błąd zwiazany z korelacją vanosów z wałem czy coś takiego, błędu nie pamiętam. Wymienił vanosy,łańcuch rozrządu z całym osprzętem i błąd zniknął. Natomiast problem zaczął się inny, wyskoczyły błędy 2A31 i 2A47 i zaczęła pracować dodatkowa pompa wody, która rozładowywała aku. Samochód było ciężko odpalić, błędy były też w innych systemach. Samochód wygląda świetnie, jeździ super także zrobiłem prezent żonie i go kupiłem za dobrą cenę do zrobienia. Stał 2 miesiące i w końcu się za niego chwyciłem. Zacząłem sprawdzać połączenia elektryczne, servomotor i dalej to samo. Problem okazał się błahy. Rozebrałem podszybie, dostałem się do ECU. Jest tam też pare bezpieczników i przekaźników. Jeden przekaźnik dawał w kość. Najprawdopodobniej połączenie było nie za dobre. Podmieniłem go z drugim i wszystko działa. Wszystkie błędy się wykasowały, samochód odpala za pierwszym razem. Sama radość z jazdy. Jeżeli komuś pomogłem to się bardzo cieszę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Witam mam ten sam problem w N52b30,chodzi o to że rozebrałem podszybie i mam tylko komputer z paroma bezpiecznikami , nie ma żadnych przekaźników , w

schowku są tylko 3 przekaźniki coś tam próbowałem podmieniać i dalej to samo . Może mógłbyś powiedzieć co dokładnie podmieniles jaki przekaźnik .Proszę o odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.