Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
panowie akumulator mu pada po godzinie? Przyjeżdżam po pracy pod firmę a tam sąsiedzi z pretensjami ze alarm wył całą noc.Akku padniete.odpalilem na kablach,podjechalem pd dom,zgasilem silnik i odpalilem bez problemu.następnego dnia zero prądu.podjechalem z sąsiadem po nowe akku Boscha odpalilem pojechałem pod firmę,po godzinie zero prądu!Kupiłem prostownik inteligentny ctek 5.0 oba akku naladowalem i oba padają do godziny.pytanie.co może tak szybko rozladowywac akumlator?nagle z dnia na dzień?Język chyba by nie dał rady tak szybko,tym bardziej światełka..byłem w aso ale samo znalezienie 200€ to podziękowalem,muszę sam coś wymyślić.Pomoże ktoś?
Opublikowano

Ile :shock: :shock: :shock: 200euro gdzie ty mieszkasz w Emiratach Arabskich :duh: jedź do pierwszego elektryka i powinien

znaleźć przyczynę za 50zł.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najlepiej, to po zgaszeniu auta wyciąg bezpieczniki od dmuchawy, i zobacz co wtedy będzie się działo, mam dziwne przeczucie że jeżyk wariuje jak właściciela nie ma :mrgreen:
Opublikowano
Heh Tom nie w Emiratach a u gebelsow.Shadow czytałem że aby unieruchomić języka to trzeba go wyciągnąć,ze nie jest pod bezpiecznikiem.Podczas jazdy dmuchawa wariuje,ale tylko na automatycznym,tzn nawet jak wyłącze to dalej dmucha jak szalona i uspokaja się po chwili.Mam nadzieję że to język,co do elektryka znalazłem jednego mówi że się podejmie szukania,nie wie ile to zajmie..koszt 30min 30£ godzina 60€ itd..
Opublikowano

No tak jak w funciorach czy euro to może kosztować, wypnij wtyczkę z jeża ja tez nie mogłem znaleźć tego bezpiecznika co Ty.

Mnie auku rozładowywał uszkodzony panel klimy który uruchamiał dmuchawę, nim go wymieniłem jeździłem na wypiętej wtyczce z panelu,

tak przynajmniej było u mnie.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
W sobotę będę miał miernik to będę szukał,wiecie po wyciągnięciu akumulatora znalazłem płytkę ceramiczną!normalnie taka jaką mam w łazience!poprzedni właściciel coś może kombinował,z racji tego że poprzedni właściciel robił w remontowkach uznałem to za przypadek,teraz zaczynam wątpić.Co najlepsze już zdarzało mi się wyciągać akku i wczesniej tej płytki bie zauważyłem,aa i jest peknieta.Naboju piritechnicznego też nirma,było auto lekko bite i poducha strzeliłakku u was też jest kładziony na blachę(Karoserię)?moze akku stało na tej płytce bo zwarcie było?dziwna sprawa.
Opublikowano
W sobotę będę miał miernik to będę szukał,wiecie po wyciągnięciu akumulatora znalazłem płytkę ceramiczną!normalnie taka jaką mam w łazience!poprzedni właściciel coś może kombinował,z racji tego że poprzedni właściciel robił w remontowkach uznałem to za przypadek,teraz zaczynam wątpić.Co najlepsze już zdarzało mi się wyciągać akku i wczesniej tej płytki bie zauważyłem,aa i jest peknieta.Naboju piritechnicznego też nirma,było auto lekko bite i poducha strzelił A akumlator u was też jest kładziony na blachę(Karoserię)?moze akku stało na tej płytce bo zwarcie było?dziwna sprawa.
Opublikowano

Nie wiem co jest..na mierniku jak szeregowo podlaczam do plusa klemy i akku nic mi nie wyskakuje,jest 0.00 a w ciągu godziny jak zostawiłem auto podpiete do akku to natężenie w akku spadło z 12.50v do 7v!coś mi zżera na maksa prąd,a ten cholerny miernik nic nie pokazuje.Miernik to

 

http://imageshack.us/a/img825/9084/i7eh.jpg

 

Czarny w com,czerwony w 10A i nic!

Opublikowano
miernik chyba powinien być podłączony do klemy minusowej. :?:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
haha no tak http://www.karawanier.pl/images/smilies/tongue.gif dobrze wiedzieć

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

up.czytałem,ze na plusie dokładniej pokaże

 

Odłączyłem Jeża i dalej to samo.

 

Powiedzcie jak odłącze plus od akku gasnie lampka w bagażniku bo prądu brak co oczywiste,ale po podłączeniu szeregowo miernika powinno sie swiatełko włączyć i na mierniku pokazywać co logiczne.Dziwne tylko ze na dwóch miernikach nie pokazuje nic!

Opublikowano
up.czytałem,ze na plusie dokładniej pokaże

 

Odłączyłem Jeża i dalej to samo.

 

Powiedzcie jak odłącze plus od akku gasnie lampka w bagażniku bo prądu brak co oczywiste,ale po podłączeniu szeregowo miernika powinno sie swiatełko włączyć i na mierniku pokazywać co logiczne.Dziwne tylko ze na dwóch miernikach nie pokazuje nic!

 

możesz mieć taki duży pobór prądu że spaliło Ci bezpieczniki w multimetrach albo same multimetry...

"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To powinno działać, chyba że zabezpieczenie bocznika amperomierza padło :?
Opublikowano
Możliwe,że natężenie było większe niż 10A i się tam coś uszkodzilo?Teraz kupić multimetr z pomiarem 20A?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mogło upalić. Ja o robiłem troszkę inaczej :)

Musisz stabilnie zamocować jedną łapke miernika do masy, a drugą do akumulatora, ale przed rozpięciem klem.

Potem zamykasz wszystko, i wygaszasz, dopiero jak częściowo spadnie pobór prądu, możesz rozpiąć klemy, a prąd popłynie ładnie przez miernik, i nie będzie jakoś strasznie duży.

Opublikowano
Tak też próbowałem i też nic nie pokazywalo na mierniku.Kupię Nowy miernik i będę próbował.Jakiego modelu miernika uzywales?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja miałem taki najtańszy z elektronicznego za 40pln.

Możliwe że w tym co masz, upaliło bocznik do amperomierza, bo takie najtańsze zazwyczaj nie mają zabezpieczenia, i te 10A to może zmierzyć, ale pomiar jest ok 10 sekund, nie dłużej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylko że przy takich wartościach, cegówka jest strasznie niedokładna :?

Raz mi pokazało 0, raz ponad 0.5A, więc tak sobie skakało jak chciało, a sprawdzałem dwoma miernikami, żeby nie było.

Tak jeszcze myślałem nad takim starym dobrym szkolnym amperomierzem, pewnie wielu z was pamięta takie wielkie czarne pustaczki :mrgreen:

One były stosunkowo dokładne, a przy tym mogły mierzyć znaczne prądy, i można by go zostawić na dłużej podpiętego :wink:

Opublikowano

Moze miales typowo energetyczny, albo jakies tanie chinszczyzny.

Ja mialem Kyoritsu, taki z cęgami na kabelku, zakres do 100A (a chociaz i tak mierzył spokojnie 250A :D - rozruch+świeczki), rozdzielczość 0.1A i był naprawde dokladny.

Jedyna wada, to kalibracja "zera" przed kazdym pomiarem dla pomiarów DC.

 

 

PS. Pobor pradu swieczek w naszych "d" to prawie 100A i w miare rozgrzewania prąd spada, takze niezły kop akumulatora w zimie dają

Druga ciekawostka, to prąd ładowania akumulatora po rozruchu to 40A przez kilkadziesiąt sekund (zaleznie od stopnia rozładowania)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.