Skocz do zawartości

BMW E46 2.0d M47 montaż sprzęgła wiskotycznego.


JackDaniels.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Zastanawiam się czy dało by radę zamontować do silnika m47 136kucy sprzęgło wiskotyczne. Podobno wersje z automatyczną skrzynią były wyposażone w takie sprzęgło więc pomyślałem skoro silnik taki sam to wystarczy zamienić pompę wody bo w automacie podobno jest ten gwint na pompie do którego jest przykręcona wiskoza. Proszę nie pisać a po co i na co ci to :D Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze studiowales sztuke a konkretniej rzezbe ?

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

 

Zadałem pytanie i jeśli nie znasz odpowiedzi to się nie wypowiadaj.Tylko mnie prowokujesz żeby ci pojechać po rajtach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tylko mnie prowokujesz żeby ci pojechać po rajtach.

Za takie teksty nie licz ,że ktoś ci pomoże .

 

Akurat liczyłem na wypowiedź ludzi takich jak Trandolf,TC,moby85 ,yoshimura01 anie takich żółtodziobów i kozaków co sami nic nie potrafią zrobić przy samochodzie i jeszcze te głupie docinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje pytanie nikt nie udzielił odpowiedzi więc sam postanowiłem sprawdzić czy taka pompa będzie pasowała.Przedstawiam zdjęcia zwykłej pompy wody oraz zdjęcie pompy z gwintem do zamocowania wiskozy.Jak widać wszystko pasuje plug&play i nie trzeba nic rzeźbić jak to nie którzy twierdzą.Jeśli się mylę to poprawcie mnie.Takie rozwiązanie chciałem zastosować tylko w okresie letnim gdzie występują upały i mamy dodatkowe chłodzenie silnika oraz przepiękny dźwięk wiatraka wiskozy :norty: .

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9d356c0c153cdf0.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/888a5bcad7fbb2ac.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież u Ciebie jest też wentylator do chłodzenia ale elektroniczny który jeśli jest sprawny jest lepszym rozwiązaniem szczególnie w korkach. Visko w korku na wolnych obrotach szybciej się kręcić nie będzie na biegu jałowym tylko z obrotami silnika (jeśli jest sprawne), zaś elektroniczny wentylator posiada biegi i w razie co silnik elektryczny może bez problemu kręcić szybciej bo ma niezależne zasilanie. Wentylator wiskotyczny będzie kręcić się szybciej jeśli podbijemy obroty silnika. Dlatego występowała często wada pękających głowic w R6 bo w korkach bywały dość różne temp na głowicy na skrajnych cylindrach co prowadziło do wykrzywienia się głowicy.

 

Jeśli nie masz sensownego powodu by montować visko to nie rób tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież u Ciebie jest też wentylator do chłodzenia ale elektroniczny który jeśli jest sprawny jest lepszym rozwiązaniem szczególnie w korkach. Visko w korku na wolnych obrotach szybciej się kręcić nie będzie na biegu jałowym tylko z obrotami silnika (jeśli jest sprawne), zaś elektroniczny wentylator posiada biegi i w razie co silnik elektryczny może bez problemu kręcić szybciej bo ma niezależne zasilanie. Wentylator wiskotyczny będzie kręcić się szybciej jeśli podbijemy obroty silnika. Dlatego występowała często wada pękających głowic w R6 bo w korkach bywały dość różne temp na głowicy na skrajnych cylindrach co prowadziło do wykrzywienia się głowicy.

 

Jeśli nie masz sensownego powodu by montować visko to nie rób tego.

 

Podziękował kolego za wypowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.