Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

jestem już czytelnikiem forum dłuższy czas, ale nigdy nie miałem konta (tak samo jak bmw ;) ). Jednak nadszedł czas na zmianę jednego i drugiego. Wybór padł na 545i, znalazłem fajną sztukę. Wyposażenie bardzo bogate (nie będę się rozpisywał, ale ma wszystko co bym chciał). Na oko stan super, idealny lakier, przebieg potwierdzony w ASO (podobno - sprawdzę), serwisowany w ASO (sprawdzę) auto chodzi jak burza, skrzynia idealnie, hamulce idealnie, z zawieszeniem wszystko ok. Jestem umówiony na czwartek na sprawdzenie auta w ASO. Sprzedający maniak bmw, wydaje się bardzo pewny swego. Pytanie czego się bać w tym aucie? Ciężko mi jakieś konkretne informacje było wyłowić na forum. Nie mam oczywiście na myśli spalania, a usterki które są typowe (tak widziałem podwieszony temat).

 

Jest to model z 2005 roku (zatem z tego co czytałem nie powinno być już problemu z rurką od wody, problem był w silnikach do 2003 roku), wersja amerykańska. Trzy wady do których sprzedający się przyznał od razu (czego bym możliwe sam nie zuważył) to:

 

- coś jest nie halo z klemą minusową. Auto odpala, jednak jak się je zgasi to nieraz trzeba poczekać kilka-kilkanaście minut żeby odpaliło ponownie (w ogóle nie kręci rozrusznikiem). Oczywiście pojawiają się wtedy wszystkie możliwe błędy (airbag, active steering itp). Znikają po szybkim restarcie auta.

- szyberdach jedzie elegancko, przy zamykaniu dojeżdża do końca ale odbija i jest znów na full otwarty. Za którymś razem zaskakuje, czasem coś drży/puka właśnie w szyberdachu.

- podobno (nie zaobserwowałem) ponieważ to wersja amerykańska to czasem zapala się kontrolka emisji spali, ale sama gaśnie po jakimś czasie i wszystko jest ok.

 

Bardzo bym was prosił o kilka wskazówek na co zwrócić szczególną uwagę i co mogą zwiastować w/w objawy. Nie mam przekonania do aut z USA, bo zawsze mam wrażenie że auto z USA = popowodziowe ;)

 

Z góry dzięki,

pzdr

Opublikowano
Problem z rurką z tego co wiem zaczął się właśnie w 2003r(E60) a nie skończył( chyba że sie mylę). Najlepiej jakbys miał VIN bo auto z USA więc powinno mieć swoją galeryjkę i może Cię to uchronić przed niezłą wtopą.
Opublikowano
- coś jest nie halo z klemą minusową. Auto odpala, jednak jak się je zgasi to nieraz trzeba poczekać kilka-kilkanaście minut żeby odpaliło ponownie (w ogóle nie kręci rozrusznikiem). Oczywiście pojawiają się wtedy wszystkie możliwe błędy (airbag, active steering itp). Znikają po szybkim restarcie auta.

- szyberdach jedzie elegancko, przy zamykaniu dojeżdża do końca ale odbija i jest znów na full otwarty. Za którymś razem zaskakuje, czasem coś drży/puka właśnie w szyberdachu.

- podobno (nie zaobserwowałem) ponieważ to wersja amerykańska to czasem zapala się kontrolka emisji spali, ale sama gaśnie po jakimś czasie i wszystko jest ok.

 

1) IBS klema minusowa, ale to nie jej wina ze auto dziwnie pali. On monitoruje zuzycie pradu i ewentualnie monituje jak cos jest nie tak.

Swoja droga sama klema to prawie 800zl.

 

2) Tu sie nie wypowiem bo nie wiem.

 

3) to ze pali sie kontrolka na 100% niema nic wspolnego z krajem pochodzenia, cos jest zdygane i wali bledem.

 

Kazda drobnosta w BMW moze kosztowac krocie, lepiej nie lekcewazyc drobiazgow. Tym bardziej ze masz fajny motor ale malo spotykany na Pl rynku ;/

 

Kupujac bmw kupujesz wyzwania albo skarbonke :) Przyjemnosc jest gratis ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.