Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem jest taki że mam zmienione położenie śrubki (nakrętki) na cięgnie od turbo i przeładowuje mi turbine co powoduje że się odłącza i auto jedzie max 170 km/h

 

Prosiłbym żeby ktoś kto ma M47 zrobił ładne zdjęcie w trybie macro żebym mógł policzyć zwoje na gwincie i ustawić swoją nakrętkę w tej samej pozycji.

 

Postawie dobre piwo za fatyge! :D

Opublikowano

Jaisu już czytałem ten temat, rozwiązanie jest:

 

żeby sztanga była prawidłowo wyregulowana, należy podpiąć się pompką ssącą z wakuometrem ( bądź można samym wężykiem i vacuometrem za pomoca ust) i tak wyregulować aby przy podciśnieniu 650 mbar cyngiel ze sztangi dotykał ogranicznika na turbinie. jeśli nie dotyka, to tak wyregulować nakrętką aby dotykał.

 

Ale jak ja mam zmierzyć podciśnienie 650mbar? ustami? :P

Opublikowano
z tego co pamiętam to w inpie i/lub disie jest możliwość sterowania elektrozaworem od turbiny, W ten sposób można by zobaczyć czy cięgno pracuje w właściwym zakresie obrotów. Ale skoro wiesz że masz przeładowanie to może spróbuj trochę skręcić i metodą prób i błędów dojdziesz do właściwego ustawienia... Może ktoś potwierdzi czy przez kompa można sterować wspomnianym zaworem i jakie są dostępne wartości ustawienia
Opublikowano
Potwierdzam. W zakładce symulacji można odpalić elektrozawór i obserwować na odpalonym silniku jak pracuje wodzik. Jego max zakres pracy to 10mm. Koledze jednak zależy bardziej na precyzyjnym odmierzeniu odległości nakrętki regulacyjnej. Jedyna chyba najlepsza metoda to korekty ustawienia w czasie pracy silnika.
Opublikowano
Ta żółta "farba" jest fabryczna? Ja myślałem właśnie że to jest coś ala plomba gwarancyjna po regeneracji. Mam takie na regenerowanej vp44. Czyli jeżeli to żółte jest całe to można wywnioskować na tej podstawie czy turbawa jest ori czy regenerowana?
Opublikowano

Witam,

nie wiem jak w przypadku innych turbin, ale w tych garettach gruszkę zdejmuje się z cięgnem bez potrzeby zmiany jej regulacji (odkręca się podstawę trzymającą gruszkę i cięgno oraz śrubę z bolca kierownic). Zółta "farba" zapobiega zmianie położenia śruby oraz najczęściej oznacza fabryczny montaż - tak wychodziły z fabryki. Shaft28 czy udał się ustawić dobrze cięgno?

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Ustawiłem cięgno turbo w takiej pozycji:

 

http://img241.imageshack.us/img241/2409/1003142avs5.jpg

 

auto zbierało się dopiero przy 3tyś obrotów

 

tak więc postanowiłem że skręce bardziej cięgno turbo, zostawiając jeden zwój gwintu zamiast 7dmiu - teraz zbiera się od 2 tyś obrotów (nawet od 1700 już czuć turbo), ale przykładowo na 4tym biegu przy prędkości 120km/h odcina turbine i auto nie drgnie nawet o 1 km/h szybciej, na 5tym biegu atuo jedzie max 130 km/h i też odcina turbo hamujac silnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.