Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O ile dobrze widać. Wynikałoby z tego, że klima zmieniana ze zwykłej na automat, co jest wielce prawdopodobne, bo w aucie jest założony nieprawidłowy panel

 

Numer podwozia WBABD91040PK60177

Kod typu BD91

Typ 318CI (EUR)

Typoszereg E E46 (2FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N42

Pojemność skokowa 2.00

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 2003-05-14

 

S2BAA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 88 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 88

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S660A RADIO BMW REVERSE Radio BMW Reverse (C42)

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK
Opublikowano
a no tak , z tych zdjec myslisz ze mozna cos wywnioskowac? jedynie co zauwazylem to lekkie wgniecie z lewej strony z tylu kolo drzwi na wysokosci listwy
Opublikowano
Na pierwszy rzut oka źle nie wygląda, poza wymęczonym szwem fotela kierowcy. Na minus zimówki, a koła jako całość są lipnie wyważone (ale to niemiecka norma walić na chama ciężarki na zewnętrznym rancie alumów). Dowiedz się kto i jak wymieniał klimę
Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK
Opublikowano

2 litrowy silnik o mocy 143 km wydaje mi sie ze da rade miec pazur chociaz lekki..

 

wie ktos gdzie moglbym popytac oficjalnie na forum o to czy mieszka ktos w Radomiu , chodzi tu oczywiscie o to aby ktos mogl podjechac i obejrzec te autko majac czas. Mieszkam kolo Bialegostoku wiec 300 km w 1 strone to sporo km..

Opublikowano

Chciałbym zaznaczyć, że często posiadacze takich samochodów z czasem zakładają temat : założenie xenonów, zwiększenie mocy silnika itd.

Dla samochodu ważącego koło tony to jest nawet, ale nie dla bmw, nawet tak lekkiego jak coupe ...

Opublikowano

nie jezdzilem bmw w 2.0 benzynie wiec nie wiem jak to idzie ,gdy mialem e46 2.0 w dieslu szlo dobrze i bokiem i na drodze . nie jestem szpanerem ktory co tydzien musi zmieniac komplet opon..

 

Gdyby ktos z "Radomia" czytal ten temat prosze o kontakt na pw

Opublikowano
Opony można zmieniać co 3 dni mając punto 1.1 albo civica 1.3, nie w tym rzecz. Jak z góry wiesz że będziesz zadowolony i nie przyjmujesz sugestii to ok.
Opublikowano

Próbowałem to potencjalnemu nabywcy wyjaśnić ale skoro przyzwoita moc, służąca do znośnej i bezpiecznej jazdy jest szpanerstwem ... to uznałem że nie warto.

Pozerą dla mnie właśnie jest coupe z najsłabszym silnikiem ( może ktoś się z tym niegodzić ).

Jak ktoś ma 2.5, 2.8. czy 3.0/3.0d to tego zwykły zjadacz chleba nie zobaczy, nie pozna, tak samo jak wyposażenia, biedak a konkret ...

Z zewnątrz tego nie widać, to nie wiem gdzie szpan.

Opublikowano
ciekaw jestem gdzie napisalem ze to auto ma mi sluzyc tylko do szpanu ale mniejsza z tym , rozgladam sie rowniez za kupnem auta za granica wiec auta powyzej 2.0 l nie wchodza w gre bo nie mam zamiaru placic wiekszej akcyzy
Opublikowano

Z takim przebiegiem nawet golas jest drogi w Dojczlandii, a gdzie marża, transport, opłaty? Na zdjęciach ładnie się prezentuje, to fakt, ale z samochodem jak z kobietą... ;)

 

Ze szpanem przesadzacie. Idąc tym tropem, posiadanie coupe czy cabrio z dieslem to tylko szpan, tak samo Mpakiet nie powinien istnieć. W końcu jest tylko jedna, prawdziwa Mka.

Coupe to kolejne nadwozie e46, a nie konstrukcja pokroju Z4, wyluzujcie, panowie... 9.3s do setki w tej wersji wystarczy do sprawnego przemieszczania się, nie jest to demon szybkości czy wyprzedzania, ale droga to nie tor, trzeba myśleć z wyprzedzeniem za wszystkich. Zresztą, kto rozsądny będzie się tym ścigał spod świateł lub "latał bokiem" w dzisiejszych czasach? ;>

Opublikowano

Nawiązałem do szpanu - bo mocny silnik to szpan itd. Ja sam mając diesla 2.0 ( niestety po pół roku szukania 3.0d odpuściłem ) uważam że 4 gary w bmw e46 jest uwłaczające, ale stety lub nie, ze śmierdziela można wykrzesać 200-220 koni, a z benzyny 143km nie mającej już na wyjściu Nm i km nic nie zrobisz.

Do tego sztuka nie powala na kolana wyposażeniem, brak xeonów, płaskie stołki itd - wyprzedzając fakty wspomniałem że będą pytania - o xenon, o moc ( bo się okaże że ów cudo nie jedzie ).

Opublikowano

masz racje silber..

 

takie pytanie.. , te auto ma tempomat wiec jak tu zwiekszyc moc (o ile mozna zwiekszyc nie wylaczajac tempomatu) , chodzi mi tu o to ze w kierownicach wielofunkcyjnych mozna to bylo robic przyciskami..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.