Skocz do zawartości

problem z oborotami i paleniem na ciepłym e34 2.5 tds


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam pewnie ten temat juz nie raz był opracowanu na tym forum, mam delikatny problem mianowicie taki kupiłen niedawno e34 2.5 tds i jest tak jak zimny to pali w miare jak ciepły to jest gorzej jest odpieta taka kostka która chyba odpowiada za grzanie swiec albo czegos innego jak jest odłanczona ta kostka to ma oboroty za duze 1000 a jak podepne tą kostke to obroty ma dobre ae falują 600 raz 700 taka oto kostka jest odpieta http://images47.fotosik.pl/1845/a8e7f7e6bd9763a1m.jpg z tego co czytałem to moze byc wina nastawnika albo pompy a moze jechac z nia na kompa moze jakies błedy sa>?
Opublikowano
Znajdź pompiarza,albo najlepiej ogarniętego w temacie mechanika. Jeśli na zimnym pali lepiej,ale nie na dotyk i jest potem chwilę nierówna praca to albo świece,albo cofa się gdzieś paliwko- oba problemy błache(aczkolwiek czasem trudne do zlokalizowania). Jeśli mówisz,że słabo na ciepłym-to sprawdź szczelność pompy w pierwszej kolejności. Można uszczelnić i będzie dalej żyć,choć będą z nią coraz większe problemy w miarę upływu czasu. Czasem posłuży jeszcze kilka lat... Nowa ok.5000zł. Mój mechanik mówi,że regeneracja (1700-2000-bosch serwisy) g... daje. Po utracie gwarancji zaczynają się problemy od nowa. Ja moją wyregulowałem i pali na dotyk,ale mechanik powiedział,że jest już nie pierwszej świeżości... Powodzenia.
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
to co masz odpięte to czujnik temperatury, dlatego zachowuje się tak jak opisujesz . Po odpięciu idzie sygnał na kompa tak jak by silnik był zimny dlatego podnosi obroty na i jest zwiększona dawka paliwa. Natomiast co ciężkiego palenia na ciepłym to, aby wyeliminować nastawnik najprostszą metodą jest schłodzenie nastawnika( zlanie go zimną wodą) i sprawdzenie wtedy jak pali jeżeli po schłodzeniu palenie się poprawi wniosek jest oczywisty. A tak na marginesie to dlaczego masz czujnik osobno przypięty do rurek paliwowych? taka rezerwa?
iZzI
Opublikowano
a co do tego czujnika to poprzedni własciciel go przymocował zapasowy a moze pomoze zmienic czujnik ten na nowy??
Opublikowano

hmmm nie wiem aq czemu ma byc walnieta

cos pewnie jest z nastawnikiem albo moze ten czujnik temperatury silnika zmienic??

Opublikowano

Miałem podobny problem, szukałem usterki dość długo, aż okazało się że płytka była walnięta, to częsty przypadek w 525.

Tą płytke możesz odpiąć ,znajduje się przy turbo, możesz ją wyjać z wtyczki i ma nie falować, jak ją wepniesz i będzie falować to do wymiany płytka instalatora.

Opublikowano
bede sprawdzał jeszcze ale dzisiaj podpiełem ta kostke i obroty ma 700 jak zapale swiatła to troche fauja i przestaja potem tylko lipa jest z tym ze jak wrzucam bieg N badz R to spada z obrotów i gasnie za duze obciazenie skrzynia daje ale nie powinien chyba zgasnac co?? czy wystarczy czujnik zmienic??
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
gdzie sie znajduje ta płytka od turbiny a moze to wina jest tej pompi do siedzie w zbiorniku co jakas przytarta i za mało paliwa podaje na niskich obrotach i faluje silnik i jak zapale swiatła to tez faluja potem przestaja moze tez byc wina nastawnik bo on cos ma do obortów nie?? bym go wyciagnał i wyczyscił ale nie wiem jak i czy samemu da rade wyczyscici i czy nie nie nakrzacze i jak jest podpieta ka kostka to troche mocniej dymi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.