Skocz do zawartości

E34 M50B20 czuć paliwo w kabinie gdy ponad 20l.


bartekbartus

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy jest mniej niż ćwierć baku nie ma problemu, zawsze gdy powyżej 20l cuchnie tak ze trzeba wietrzyc. Smród pojawia się dopiero podczas jazdy. Na zbiorniku od strony dyfra kiedyś zaobserwowalem bardzo mały wyciek ale nawet nie kapie na ziemie, ledwo się saczy. Pozatym wydaje mi się nie mozli we żeby podczas jazdy było czuć od zbiornika. Pod maską wężyki przy listwie wtryskowe wydają się być ok. Jakie są jeszcze newralgivzne punkty układu paliwowego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie przekorodowana rurka powrotu paliwa do zbiornika.

Mozesz ja znalezc z tylu na krawedzi zgrzewu gornej i dolnej czesci zbiornika. Zaczyna sie w okolicach wlewu paliwa, a konczy sie z tylu zbiornika.

Zbiera sie tam sporo wilgotnego syfu i stalowa rurka gnije.

Zeby to naprawic, trzeba zdemontowac tylny zderzak i opuscic zbiornik. Miedziana rurka daje rade.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I czy jest dużo roboty z opuszczeniem baku i wymiana tej rurki? Bo jak znam życie żaden mechanik nie będzie się chciał w takie coś bawić a ja garaż z kanałem mogę sobie wypożyczyć ewentualnie na kilka godzin więc nie wiem czy się zabierać bo mechanik ze mnie kiepski :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.