Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

 

Temat powraca jak bumerang. Przekopałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi, starałem się to wszystko jakoś zmontować w całość, ale nadal męczą mnie pytania.

Mam poliftowe E87 2008r, halogeny zwykłe, chciałbym założyć poliftowe Bixenony (nie muszą być skrętne, choć byłoby miło).

 

Po doczytaniu paru wątków mięknie mi rura trochę jak patrze na koszty i skomplikowanie tych prac ale coż, kto pyta nie błądzi.

 

Na forum jest pełno opisów do przedliftów, lub wymiany z xenona na bixenon, również w autach przed FL.

Nie widze natomiast nic odnośnie wymiany halogenów dla auta po FL na bixenon po FL (2008r mojego E87, przyp.)

 

Nie chce tego robić byle jak, czyli bixenon bez sprysków i poziomowania. Jak robić to porządnie lub w ogólę.

Wychodzi z moich obliczeń, że potrzebne:

1. lampy z przetwornicami

2. jakieś wiązki do tych lamp? czy mogę użyć z halogenówek do zasilania

3. spryskiwacze reflektorów do zderzaka nie Mpakiet

4. przewody doprowadzające płyn ze zbiorniczka

5. przewody elektryczne do spryskiwaczy reflektorów?

6. zbiorniczek na płyn do szyb/spryskiwaczy ten 6litrowy, zamiast 3litrowego zwykłego (AFAIK takie pojemności)

7. poziomowanie świateł bixenonowych, nie wiem gdzie się to montuje, to jest jakiś drobiazg

8. czego brakuje, co pominałem

9. kodowanie itp. to myślę, że mógłbym to u kogoś z forum wykonać

 

dzięki za wskazówki

pzdr

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Dla zachęty Ci powiem, że doposażenie jest dość proste w przypadku aut LCI.

 

Tym bardziej ,że chcesz to zrobić porządnie (samopoziomowanie, spryski, etc.)

 

Wykonałem już 2 takie kompletne konwersje . Gdybyś miał problemy lub pytania, śmiało pisz na priv.

 

Do listy dopisz także reflektory tylne z paskami LED – takie są montowane w przypadku bi-xenonu LCI.

 

Pozdrawiam :cool2:

Opublikowano

Ja przeszedlem te operacje.

 

U mnie wymieniono tez FRM na wersje 3 i pokretlo od wlaczania swiatel.

Oczywiscie tylne lampy tez sa nowe.

-------------------------------------------

pozdrawiam

obara

Opublikowano
kolego możesz mi mnie więcej nakreślić ile taka wymiana kosztuje z częściami bo sam ostro teraz się zastanawiam czy tego nie zrobić w tym sezonie.

 

Czesci uzywane to spokojnie ponad 3tys, reflektory bixenon przod, tyl z paskiem led, pozostale pierdoly typu modul, poziomowanie itd. Plus ktos to musi zrobic, doprogramowac itp. itd. Najlepiej kontaktowac sie z prmax, dziqsek.

Opublikowano
dzięki kolego za info, tak tez liczyłem ze lekką ręką będzie kolo 3tys. po głowie lata mi tez zmiana foteli na m-pak i nie wiem jeszcze za co się zabrać w tym sezonie a co przełożyć na kolejny. Z programowaniem nie będzie problemu mam CarConnect w mieście.
Opublikowano

Ja za calosc (nowe czesci) razem z montazem i programowaniem zaplacilem 13 tys.

Operacja wyjdzie troche taniej bo zostaly mi lampy, frm i pokretlo do sprzedania.

-------------------------------------------

pozdrawiam

obara

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.