Skocz do zawartości

E60 problemy z moca, bialy dym i sam wkreca sie na max obrot


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2 dni temu pojawily sie problemy z moja E60 520d (przejechane ma ok. 75tys mil), przyspieszajac 1-2-3, bez problemu i nagle na 4 po 2600rpm moc spadla, mysle co jest, samochod w ogole nie przyspiesza, zredukowalem i problem znikl.

 

Wczoraj problemu znowu sie pojawil tyle ze tym razem zbyt duzo mocy mial na 1-2-3-4 (doslownie na 100m po wjezdzie na autostrate), na 5-6 jakby brak mocy. Samochod zaczal mocno dymic, po wrzuceniu jalowego biegu sam sie wkrecil, wiec go zadusilem, zjechalem z autostrady. Odpalilem znowu przed rondem po zjezdzie no i zaczely sie kwiatki, samochod zaczal dymic jakby ktos wrzucil z tylu granaty dymne, doslownie na dlugosci kilkunastu metrow nie bylo widac nic, od dolu do gory (pod mostem akuratem przejezdzalem) siwy/bialy dym, oczywiscie obroty same wskoczyly na max RPM, wiec znowu go zdusilem i samochod poturlal mi sie na osiedle ktore jest niedaleko zjazdu i ledwo 0.6mili od domu...

 

Czy ktos mial taki problem wczesniej ? Kiedys widzialem sporo filmikow gdzie samochody z turbo wypalaly olej, zacierajac silnik, trwalo to jakies 2 min, samochod sam sie wkrecal na obroty i nie dalo sie go zgasic inaczej niz przez zaduszenie (niestety sporo uzytkownikow chyba nie wiedziala jak skoro pozwolili na zatarcie silnika).

 

Cala akcja trwala sekundy, samochod na max. obrotach sumarycznie pracowal jakies 5-10s max, z mocnym dymem ok. 3-4s po zjezdzie (7-6 na autostradzie z umiarkowanym dymieniem).

 

 

Czyzby turbo umieralo ?

 

Dotychczas nie bylo problemow zadnych z samochodem.

Opublikowano (edytowane)
Taa.. Turbo prawdopodobnie puściło olej. Radzę nie odpalać już auta tylko na lawecie zawieść do dobrego mechanika. Edytowane przez skovroon
Opublikowano

Samochod po zaparkowaniu nie byl odpalany (tylko stacyjka byla wlaczona zeby moc samochod ustawic na zatoczce pod domem (za pierwszym razem samochod zatrzymal mi sie na chodniku)), laweta przyjezdza za ok. 1.5h.

 

A co do tego turbo to czytalem ze to mogla pojsc uszczelka, rozumiem ze w takim wypadku turbo tylko i wylaczenie do regeneracji i nie da sie naprawic turbo wymianajac taka uszczelke :) ?

 

 

A co z DPF ? Czytalem ze tez moze powodowac podobne objawy jesli sie zatka. Dodam ze nie zauwazylem ostatnio aby sie DPF wypalal (jezdze dosc malo ostantimi czasy po 200-250mil tyg)...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.