Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

od paru dni walczę z odkręceniem śruby koła pasowego na wale silnika z przodu (padła mi szyna zwrotna i przy okazji wymieniam wszystkie uszczelski przy silniku) i nie umiem jej odkręcić. wał mam dobrze zablokowany, połamałem już dwie dźwignie 1/2 cala i to takie z wyższej półki. Moje pytanie brzmi - czy ta śruba ma normalny gwint czy może lewy? bo już nie mam pomysłu jak ją odkręcić. Nie mam dostępu do pistoletu pneumatycznego - miaszkam w UK.

 

pozdrawiam

 

P.S bmw 540iA 98r przedlift

Fiat 126p --> Vw polo 1.4D --> Opel Vectra B V6 --> BMW 540iA + Nissan Micra k12 --> vauxhall meriva (chwilowo) --> BMW 520d auto F11 --> BMW 545i E60
Opublikowano
nie wiem jak wygląda dostęp u ciebie do tego koła ale u mnie zdjąłem wisko co dało dobry dostęp. silnik na 5 biegu + hamulec i u mnie tłumik drgań skrętnych (czyli jednocześnie to koło pasowe?) odkręcałem starą zaspawaną grzechotką z rurą długości ponad 1m jako przedłużka. w zasadzie poszło gładko :norty:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

fabrycznie to jest dokręcone 300Nm.

 

trzeba rury.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.