Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co wy sie tego gazu czepiliscie...

kolega m20b23 ok 4lata katowal na gazie i silnik szlak trafil przy ponad 400 tys km ...

gaz jedyne co to ma wieksze spalanie.. przy dobrym zalozeniu bedzie praktycznie zerowy spadek mocy, a nawet powinna byc wieksza moc bo gaz ma wiecej oktan od benzyny jaka taknujemy na stacji.

za zaoszczedzone pieniadze mozna sobie te nawet glupie uszczelki kupic dla swietego spokoju.. odkladajac pieniadze, po skonczeniu zywota motoru, stac nas na dwa nastepne.. a tak to zwyklemu smiertelnikowi (np studentowi/ osobie mniej zarabiajacej) nawet na gumki brakuje nieraz :mrgreen:

i nie pitolcie ze jak nie stac jezdzic na benzynie to lepiej nie kupowac.. - jak ktos kocha te auta to niech spelnia marzenia, a po co jezdzic drogo jak mozna jezdzic taniej.

jak ktos uwaza ze gaz jest do kuchenek, to niech wie ze ropa jest do traktorów.

  • Odpowiedzi 334
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Co jak co ale ta wypowiedż miażdzy wszystko

norbi 1221napisał

 

Ale mówie ci gaz się nie nadaje i tyle. R6 też nie lubi gazu, ani V8. Koledzy z e39 tutaj na e38 mają w swoich v8 gaz i jakoś lubi ten samochód gaz. Ja mam R6 też nie mam problemu. Dobra instalacja+dobry monter i jest ok. Podejrzewam, że na dobrych gratach V12 też można spokojnie zagazować.Kto cokolwiek z tego pojał prosze o pw

Opublikowano

nie takie fury bez problemu sie gazuje jak stare graty e38

 

 

trudniej zagazowac skode fabie fsi czy jakoes ine takie badziewia niz bumier

 

 

beemki na sekwie dobrze sie gazuja

Opublikowano

Właśnie to samo miałem napisać... Montują LPG do silników z bezpośrednim wtryskiem, turbo i innymi gratami, ba, montują LPG do diesli, to ze starym jak świat V-12 z poczciwego E-38 o korzeniach jeszcze z e-32 by sobie nie poradzili ? :)

 

Aha... Kolegę norbiego najlepiej ignorować. BMW to on chyba ma jedynie na swoich rysunkach w zeszycie do polskiego :)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

No cóż. Wg niego od gazu silnik się wysusza :) U mnie korbowody, panewki i tłoki są suche na wiór i nic im nie pomoże :mrgreen:

 

No i blos do sekwencji by na sondę nie lało mokrym gazem (czy coś w tym stylu) Przebija wszystko :mrgreen:

 

Albo najlepszy tekst o zapowietrzonym silniku krokowym :mrgreen: viewtopic.php?f=71&t=219442

Opublikowano

u mnie w miescie nawet autokar jezdzi na gazie no ale na CNG to troche inna sprawa :mrgreen:

no jak koledzy wyzej mowia.. to potwierdze ze te nowe silniki jakies TFSI TSI w autach takich jak vw czy skodach, to ciezko sie w nich gaz montuje, ale niektore przyznam ze nawet nie znosza.

ale tu forum o BMW, a BMW ma jedne z najwytrzymalszych silnikow, ktore bez problemu jezdza na gazie.

 

co do blosa, do v12 nie laduj, bo jak strzala bys mial to maske masz do wymiany na pewno :mrgreen:

Opublikowano
Ja to chciałbym się dowiedzieć od założyciela tematu jak z tym gazem. Udało się aby to jeździło na jednym parowniku, co z tym wszystkim wynikło?
Opublikowano
Żadna V8 nie ma szans pociągnąć na jednym parowniku. Niektóre R6 i V6 nie udźwignie jeden parownik, a my tu o v12 rozmawiamy. Taka instalacja poprawnie działać nie będzie :)
Opublikowano
Nie zgodze sie :P 4.0 na 1 parowniku da rade nawet. Ale to chyba najwiekszy silnik jaki zostanie dobrze uciagniety przez 1 parownik. To taki model przejsciowy :P 1, albo 2 wsadzac.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

 

co do blosa, do v12 nie laduj, bo jak strzala bys mial to maske masz do wymiany na pewno :mrgreen:

kupel mial w audi 80 tak zrobione ze w razie strzalu uchylal sie zaworek do góry (taka klapka srednicy moze 6 cm) i raz tak sie uchylilo ze sie maska ugiela xD

 

 

 

sekwencja PRINS da rade uciągnąć V8 na jednym parwoniku

 

NAJWAZNIEJSZE TO OGARNIETY GAZOWNIK KTORY WIE CO ROBI I MA W TYM DOSWIADCZENIE potem zagazowac 750 to ŻODYN problem

 

ja se do e36 gaz sam zakładałem (sekwe) i chodzilo tak samo jak na benzynie

 

do e38 też bym sam założył i zamaist 3500 bym zapłacił 2500 ale W RAZIE CO wole mieć zrobione dobrze zgodnei ze sztuką :)

Opublikowano
Pisałeś, że Twoje auto dobrze nie chodzi na gazie a to jest między innymi jedna z przyczyn bo rozumie, że piszesz o swoim piecu?

 

Tak ale za to kumpla z identyczna instalka pracuje pieknie. Ten sam motor. Takze da sie.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Jeden reduktor w V8 nie wyrobi ciśnieniowo. Wystarczy przejechać się na autostradzie dłuższy kawałem z wysokimi prędkościami. Nie ma na rynku takiego reduktora by obsłużył silnik V8
Opublikowano
Jak widzisz jest i daje rade. Co nie zmiania postaci rzeczy ze jednak lepiej jest wsadzic 2 i jest to niepodwazalny fakt. 1 da rade, ale jak chcesz jechac po oporze na niemieckiej autostradzie to wsadzaj 2 i tyle.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Gazu nie zakłada się z myślą by obsłużyć jakiś zakres mocy silnika tylko auta gaz ma obsługiwać taki zakres mocy jak na PB. Inaczej znowu mamy do czynienia z druciarstwem i oszczędzaniem czego przy LPG się nie robi. Nie miałeś podłączonego kompa pod centralkę i nie widziałeś jak parownik się zachowywał i czy wyrabiał ciśnieniowo i termicznie.
Opublikowano
Kolega miał 1 Golda zapiętego i jeździł ok ale przy wyższych obrotach już nie dawał rady. Ja mam instalacje słabą bo niestety DT gaz system ale redaktorki są 2 i zasuwa pięknie do odcinki.
Opublikowano

Zakładający temat na szybko odpowiada :)

 

Na razie nie wiem co się dzieje, bo mnie w PL nie ma, jeżdzę hyundaiem sonata 2013 co pali 3x mniej i mam nadzieje ze znajdę sekundę i podnienię na coś normalniejszego.

Pewnie auto jest testowane - bo mają ~~2 tygodnie na założenie gazu bo i tak mnie nie ma - maila nie dostałem co do wyboru części jeszcze.

 

Odpowiadając:

-mówią że wybiorą taki parownik jeden co wyrobi i idea jest taka żeby do odcięcia szło, i są takie i to działa i zakładali.

 

co do gazu za 1300pln do R6....

-takich cudów nie zakładałem nigdy, do R5 za 1680pln chodziły dobrze dziesiątki tysięcy kilometrów

z tego co się orientuje po rozmowach z nimi - II gen do v12, trochę lepszej klasy kosztowała by mniej

więcej tyle co sekwencja do R4 i mniej od R5/R6/V6. I jej nie zakładać bo rozwali silnik przy strzale.

(w renault rozwalało plastiki, ale strzeliło 2x na 70kkm).

 

tutaj mam nadzieję wyjdzie około 3000...4000pln za sekwencję wysterowana z jednego sterownika

i mam nadzieje ze to będzie jeden parownik co wyrobi, oraz proste ustawienie i serwis jak w V6.

koło 50..80km jazdy wyjdzie ustawianie parametrów podobno.

 

i podobno reduktory prince (czy prins - nie siedzę w temacie) które tu teoretycznie wyrabiają odpadają

bo są ekstremalnie nie kompatybilne z resztą i się nadadzą - trza zwykły co wyrobi. prince są dobre, ale

strasznie drogie - bo działają na sporo wyższym ciśnieniu - więc wsadzenie reduktora tylko z tego

w dużym skrócie zniszczy dość szybko resztę, i tylko przez chwile będzie działało ok.

 

na gdzie nie ma odcinki:

 

generalnie jest, (a na sekwencji to zawsze jest - bo podpięte pod komp silnika)

ale w jednym aucie nie miałem (II gen) i fajnie się F1 robiło wkręcając to na 9k rpm - tylko wywaliło uszczelki \

pod głowicami po tym ;) (PRV silnik)

Opublikowano
za 3-4 k to porządną sekwencję do R6 się kupuje, więc nie wiem jakim cudem chcesz za tyle do V-12 założyć, kiedy zdrowy rozsądek mi podpowiada, że żeby to działało tak, jak ma działać, to wszystko x2 :)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
co do blosa, do v12 nie laduj, bo jak strzala bys mial to maske masz do wymiany na pewno :mrgreen:

 

Zgadza się, mi maske wystrzeliło, od tamtej pory, gaz dał znaki o sobie :mrgreen:

W tym zaznaczonym miejscu na czerwono, jest przepływka, i jak wystrzeliło to się zrobiło takie cuś .... :mrgreen:

 

http://imageshack.us/a/img442/7186/rnhw.jpg

Opublikowano

Juz wyjasniam logike v12

Tak generalnie porzadne v6 tam kolo 3k kosztuje i na niej bedzie gazowany v12, doplata jest za:

-20..60koni mocniejszy parownik vs v6

-2 listewki zeby wpiac 6 dodatkowych cyl

-kombinacje v12

Opublikowano
Juz wyjasniam logike v12

Tak generalnie porzadne v6 tam kolo 3k kosztuje i na niej bedzie gazowany v12, doplata jest za:

-20..60koni mocniejszy parownik vs v6

-2 listewki zeby wpiac 6 dodatkowych cyl

-kombinacje v12

Hahaha, pierwszy raz o czymś takim szłysze :D

2 listewki ? jakie kombinacje ? :D

Opublikowano

Listwy wtryskowe, ale ty nie wiesz co to jest i się śmiejesz. Takie kombinacje norbercie, że jedna centralka będzie obsługiwała prawdopodobnie 2 instalacje.

 

Dalej mówię, że na jednym prowniku nie pójdzie i się przejedziesz na tym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.