Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 334
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No jeśli by się chciało do auta chłodzonego powietrzem zamontować LPG to jedyne wyjście.

 

Ale norbi miał nadmuch ciepłego powietrza na parownik i dawało radę :mrgreen:

Opublikowano

Ogrzewane powietrzem ciepłym z silnika, dzięki czemu można użyskać dużą kulture pracy na gazie.

I to wcale nie jest śmieszne, bo dużo aut na gazie, ma wywalone uszczelki, tylko właściciel o tym nie wie, jedno jest pewne, jak się jeżdzi na gazie to ma się wiecej wydatków na osprzęt niż utrzymanie diesla.

Opublikowano
Ogrzewane powietrzem ciepłym z silnika, dzięki czemu można użyskać dużą kulture pracy na gazie.

 

Tego chyba jeszcze nikt nie opatentował ogrzewanego parownika powietrzem z komory silnika :mrgreen:

 

Aha czyli mam uwalone uszczelki ale tego nie widać? Olej i inne płyny ustrojowe uciekają bokiem bym tego nie zauważył tak? Jak jest uszkodzona uszczelka to zawsze się o tym wie. Ale Ty masz jakieś swoje patenty/teorię wbrew prawach fizyki. Czyli jakich uszczelek mam się "bać"?? Co mam Twoim zdaniem uszkodzone?

Opublikowano
Ogrzewane powietrzem ciepłym z silnika, dzięki czemu można użyskać dużą kulture pracy na gazie.

 

Tego chyba jeszcze nikt nie opatentował ogrzewanego parownika powietrzem z komory silnika :mrgreen:

 

Aha czyli mam uwalone uszczelki ale tego nie widać? Olej i inne płyny ustrojowe uciekają bokiem bym tego nie zauważył tak? Jak jest uszkodzona uszczelka to zawsze się o tym wie. Ale Ty masz jakieś swoje patenty/teorię wbrew prawach fizyki. Czyli jakich uszczelek mam się "bać"?? Co mam Twoim zdaniem uszkodzone?

Po 10 tyś Km jazdy na gazie, padają uszczelki, u ciebie są może dobre, nie wiem czy dobre, bo ty autem jeżdzisz, ale warto od czasu nacisnąć rękoma, na koloektor i sprawdzić czy zmienia się praca silnika, jeżeli się zmienia praca, to uszczelka.

Wiesz ja nie wymyślam niewiadomo czego, tylko to moja opinia, dużo widziałem aut na gazie i prawie każda, miała wywalone uszczelki, ale polak to polak, mu nie przeskadza jazda na gazie, z wywyaloną uszczelką.

Po przejechaniu 200 tyś, padnie ci silnik na gazie, remont albo kupno nowego.

Opublikowano

Mam ścisnąć kolektor? Wydechowy? :mrgreen: Czy ssący? Tylko on nie jest z miękkiego plastiku by dał się ścisnąć :mrgreen:

No tak pewnie leje mi się z silnika i tego nie widzę. :) Prędzej mi parownik pęknie od powietrza niż silnik będę miał do wymiany :)

 

Mam do Ciebie wielką prośbę. Zapodaj mi zdjęcie z parownikiem na ciepłe powietrze z komory silnika bo to chyba VIII generacja gazu jest i mało osób miało z czymś takim do czynienia. Pisałeś, że ukończyłeś szkołę samochodową, ale ja zaczynam w to wątpić czytając Twoje wpisy.

Opublikowano

nke.ma.czegos.takiego z norbim wiadomo.jak. jest bylo ppdane wczesniej :D

parowniki ogrzewane powietrzem owszem SĄ ale sa tp zwykle parowniki stosowane pp prostu.... w skuterach bo tam jest tak male zapptrzebowanie na gaz ze zdazy on sam odparpwac :D a poza tym powodzenia z poborem gazu bez jego odparowania w wysokiej tempwraturze ;]

Opublikowano

Nie mam zdięc kolego, chyba że na otomoto w archiwum coś znajde, bo autko kupiłem w 2010r, chętnie bym pokazał.

Koledzy nie ma co się smiać, gaz to samo zło.

Oczywiście ukonczyłem szkołe samochodową, ale na gazie sie nie znam.

BMW to BMW, nie toleruje gazu, jak ja nie toleruje, przednich napędów :)

Opublikowano

Ale to jak masz to auto czy te nie? Bo t mnie bawi norbi 1221 napisał

Oczywiście ukonczyłem szkołe samochodową, ale na gazie sie nie znam.

BMW to BMW, nie toleruje gazu, jak ja nie toleruje, przednich napędów

To jakto w końcu jest na gazie się, nie znasz ale radzisz innym co maja robić? troche to zabawne a nawet komiczne nie sądzisz? :roll:

Opublikowano
Ale to jak masz to auto czy te nie? Bo t mnie bawi norbi 1221 napisał

Oczywiście ukonczyłem szkołe samochodową, ale na gazie sie nie znam.

BMW to BMW, nie toleruje gazu, jak ja nie toleruje, przednich napędów

To jakto w końcu jest na gazie się, nie znasz ale radzisz innym co maja robić? troche to zabawne a nawet komiczne nie sądzisz? :roll:

Gaz to jest nie skonczona historia.

Wiem tylko jedno, że jak masz gaz, to wywala uszczelki i silnik się psuje, jasne wytyczne.

A ty możesz sobie do hondy włożyć taki gaz i jeżdzić ile wejdzie, BMW to klasa sama w sobie i do tego auta gaz się nie nadaje:)

Opublikowano
Pokaż mi te zdjecia chce to zobaczyć nie potrzebuje w hondzie gazu :D pokaz mi tą klase i ten gaz co miałeś w sowim, no tu już nie wiem bo idzie sie pogubic massz 15 lat a aut tyle miałeś hha :duh:

Nie mam 15 lat, tylko 42 i wiem swoje, nie potrzebnie się spinasz, mówie ci, że zdięc nie mam.

Kupiłęm auto w 2010r, i odrazu nie było mowy o gazie, został zdięty, a to że silnik nie był wyniszczony gazem, a uszczelki dobre, to gaz zdięty i nie ma po nim śladu, chętnie bym pokazał ale zdięć już nie mam, niestety.Zresztą o gazie lepiej nie wspominać, bo to samo zło :)

Opublikowano
Aha gaz został ZDIĘTY no to faktycznie wszystko mi wyjaśnia :8)

Zdecydowanie,Panie Grześku :wink:

Opublikowano

Skąd ten twój parownik zaciągał powietrze by się zagrzać?

Ty masz jakiekolwiek pojęcie o instalacjach bo nie sądzę. Kiedyś pisałeś że masz 5o pare lat a tu naglę jesteś młodszy :mrgreen: Cholera nie dość że znalazłeś nową instalację gazową to jeszcze lek na młodość :mrgreen:

Opublikowano
Skąd ten twój parownik zaciągał powietrze by się zagrzać?

Ty masz jakiekolwiek pojęcie o instalacjach bo nie sądzę. Kiedyś pisałeś że masz 5o pare lat a tu naglę jesteś młodszy :mrgreen: Cholera nie dość że znalazłeś nową instalację gazową to jeszcze lek na młodość :mrgreen:

Coś ci się zdawało kolego.

Instalacja była przygotowana, tylko wtedy gdy silnik dojdzie do temperatury 40+, wtedy mógbym go na gaz przełączyć, tak miałem u siebie.

Oczywiście na gazie się nie znam i nie chce znać, pisze to co wiem z własnego doświadczenia, czyli jakie uszkodzenia może wywołać jazda na gazie.

Opublikowano

Parownik trzeba było przy kolektorach wydechowych dać tam masz powietrze bardziej gorące i szybciej by się przełączył :)

 

Pokazać Ci link i Ci udowodnić że mi się nie pomyliło??

Opublikowano

Ja miałem taki gaz, mówie że gaz niszczy i wysusza silnik niemal do zera, a przy większych jednostkach, jest to praktycznie nie osiągalne i nie mam zamiaru się tu wypowiadać, bo widze, że czepiacie się mnie jak wół do rzeżnie, ale ja powiem wam jedno jase i wytyczne, chcesz mieć gaz OK, ale sprawdzaj co pare tyś uszczelki, bo wykastrujesz silnik nie mal do zera.

W tym wątku nie mam nic wiecej już do powiedzenia, to co miałem powiedziec to powiedziałem.

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Odmłodniałes troche ,norbi na forum jaga masz troche więcej latek

 

grjama750i

« : Luty 16, 2013, 12:56:18 »

Witam Wszystkich ! Nazywam się Norbert mam 57 lat i pochodze z Łodzi. Od niedawna, poszukuje zadbanego egzemplarza Jaguara XJ40 z silnikiem V12. Teraz jeżdze BMW e32 750i V12, jestem pasjonatem luksusowych samochodów.

Pozdrawiam wszystkich fanów , myśle że będzie mi się fajnie z wami dyskutowało na różne tematy, dopiero wkraczam na marke Jaguar, więc prosze o wyrozumiałość

i.p to samo z z którego teraz piszesz no to jakto w końcu jest :?:

Edytowane przez grzesiek84
Opublikowano

Co to znaczy, że wysusza silnik??

 

Czyli udowodnić Ci. Jak wiadomo ten nick należy do Ciebie co zostało już udowodnione bo (że tak powiem) oboje panowie korzystacie z tego samego nicku na image. Proszę http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=21658.0 Tu kolego jesteś jeszcze starszym panem który chce kupić jaguara :)

 

Ok będę sprawdzał uszczelki czy gaz mi ich nie zjadł :mrgreen: Jutro zacznę oględziny :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.