Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Włączę się do tematu, jeśli jeszcze możesz to niech wstawią 2 parowniki. Jeden na bank nie pociągnie. Na 8 cylindrów już dużo lepiej założyć 2, a co dopiero na 12. Będzie problem.
  • Odpowiedzi 334
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
8 cylindr musi mieć 2 parowniki nawet 3.5 v8. Z tego co się orientuje to producenci piszą baardzo zawyżone moce które obsłuży parownik i niedoświadczeni instalatorzy tak właśnie robią.
Opublikowano

Do v12 to musi być conajmniej 2 parowniki, przecież to jest diaboł :twisted:

Ciekawe ile na tym pojeżdzi :mrgreen:

Opublikowano

Ty już się popisałem z wiedzą o gazie, więc jako ostatni powinieneś się wypowiadać :)

 

Dlaczego mi o jakimś innym forum wrocławskim nie odpisałeś? Podobno coś wyczyniam a nic mi o tym nie wiadomo. To jak to w końcu jest?

 

PS. TO prawda, żę chciałeś kupić jakiś czas temu jaguara?

Opublikowano

Na jednym z for znaleźli go na NK i wyszło że chodzi do gimnazjum. Później administracja tamtego forum go wyrzuciła za trolowanie i kradzież innym zdjęć. Link podesłałem kilka stron wcześniej. Tutaj u nas udało mu się jeszcze zagościć dłużej.

 

A że auto nie jest jego tu masz jeden z dowodów viewtopic.php?f=74&t=200511

Na 7er to znalazłem :) Okazało się że podał vin który niby jest jego ale wogóle nie pasuje do tego auta. To napisał że pewnie coś z vinem jest nie tak :mrgreen: po prostu źle dopasował :mrgreen:

Opublikowano (edytowane)

było na 7er obszerne info o gościu co chlubił się w e32 v12, i nawet zakładał do niego silnik v16 :)

ponoć znaleźli go jak sprzedawał i był zainteresowany jednym z klubowych aut (e32) które należało do jednego z klubowiczów 7er :)

 

A tak w ogóle kogo z tego forum podejrzewacie? bo już sam nie wiem,

Edytowane przez Bartos81
Opublikowano

To jest ten sam co u nas. To cały czas ta sama osoba której już na 7er się pozbyli. Teraz dopadł się do naszego forum

norbi_1221

NorbiE32

BumerV12

 

I jakieś tam inne były nicki to wszystko ten sam osobnik :mrgreen: Jak chcesz się przekonać wejdź w linka tego co wysłałem tam jest udowodnione :cool2: On na każdym forum się tak upierał, póki ktoś nie dał dowodów. Kolega Grzesiek też dał link troszkę dłuższy i też można dużo się dowiedzieć i pośmiać :) Na każdym forum zarzeka się że to nie on itd póki mu się nie udowodni porządnie.

 

https://www.facebook.com/permalink.php?id=311065442251568&story_fbid=438816396204652

  • Moderatorzy
Opublikowano

Witam, mam taką ogólną prośbę O PRZESTRZEGANIE REGULAMINU FORUM!!

- proszę o pisanie NA TEMAT

- jedna osoba dostała właśnie ostrzeżenie za wyzywanie innych użytkowników forum

- proszę zgłaszać nieregulaminowe zachowania to będzie szybka reakacja moderatorów

Opublikowano

co do gazu to ja montuje termin mam dopiero na 6 sierpnia, i zobaczymy co sie bedzie dziao :D :D :twisted:

 

a biadolenie, gaz i tak jest lepszym paliwem niz PB i dobrze zainstalowany i w V16 bedzie działał OK

Opublikowano

Nie mogę się z tobą zgodzić w pełni.

Tak LPG jest świetnym paliwem, ale jeżeli by od podstaw zaprojektować silnik który ma być nim zasilany. Silnik na PB został zaprojektowany żeby działał dobrze na PB, diesel ma jeździć na oleju napędowym. Piec na opał ma działać na opale itd.

Auto przerobione na pb może conajwyzej działać poprawnie, a nie dobrze czy bardzo dobrze.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Nie mogę się z tobą zgodzić w pełni.

Tak LPG jest świetnym paliwem, ale jeżeli by od podstaw zaprojektować silnik który ma być nim zasilany. Silnik na PB został zaprojektowany żeby działał dobrze na PB, diesel ma jeździć na oleju napędowym. Piec na opał ma działać na opale itd.

Auto przerobione na pb może conajwyzej działać poprawnie, a nie dobrze czy bardzo dobrze.

Jeden wielki stek bzdur nic więcej.. co w silniku trzeba zmienić zatem według ciebie żeby jeżdzic na lpg?Bo jakoś jeżdzą auta turbodoładowane po ostrym tuningu i znacznie nowocześniejsze i dużo bardziej skomplikowane niż konstrukcja bmw sprzed 20 lat..Wytłumacz mi to- Wydaje mi się ze żyjesz nadal czasami 1 instalacji lpg ,które były stosowane w dużych fiatach i polonezach...

Opublikowano
Jedyną przeszkodą w tym by auto pracowało w pełni na LPG bez PB jest podgrzanie cieczy chłodzącej by parownik nie zamarzł podczas rozprężania. To tyle. Ale w silniku żadnej ingerencji być nie musi i nie ma uzasadnionego powodu by miał być projektowany pod LPG.
Opublikowano

Parownik się nigdy nie zamarżnie, dlatego bo silnik jest ciepły i leci ci ciepło na parownik, zreszta ja tak miałem :D

Instalka za 1300 jak sie dowiedziałem, i jakbym wstawił tam do R6, rure aluminiową, to pewnie by mi nie strzelało i tyle.

Każde LPG jest wadliwe niestety.

Opublikowano

Nigdy? Jeśli się przełącza za wcześnie albo awaryjnie odpala na gazie (Np padnie pompa paliwa) Kiedy nie masz gazu już laweta czeka a na gazie jest szansa pojechać, ale może zamarznąć.

 

Po drugie parownik nie jest grzany silnikiem tylko płynem chłodzącym. Wpina się go pod mały obieg.

 

Co Ci da że ciepło leci na parownik? W nim płyn musi być gorący by nie zamarzł.

Opublikowano

Wiem o co chodzi, to może tak jest u ciebie.

Słuchaj ja miałem instalke za 1300 zł, to nie ma co się spodziewać, partactwa, ogólnie gaz to gaz.

A dzisiaj dzwoniłem dla kumpla E38 750, dowiedziałem się że jedno BMW z ogłoszenia, ma wywalone uszczelki pod korektorami, i mówił gość, że załował że załozył gaz, i powiedział że gaz jest do kuchenek i każdy to stwierdzi.

Mttj, długo nie pojeżdzisz, jak ty chcesz robić kursy w dzien w dzień.

Oczywiście R6 na gazie pojedzie dobre pare tyś km, ale tak jak pisałem, nawet najlepszy gaz, nie jest wstanie, niczego zepuść w silniku i tyle :)

Daniel, u ciebie pewnie też jakaś uszczelka się ledwo trzyma, to jest pewne, a to wszystko przez gaz.

Gaz strasznie oszusza silnik.....

Opublikowano

Czyli Twój parownik był ogrzewany powietrzem które wytworzył silnik a nie na płyn? Może te instalki za 1300 tak miały :mrgreen: :duh:

Pod kolektorami przez gaz? Pewnie zmienia za jakiś czas opony przez gaz :mrgreen:

 

Dlaczego u mnie ma uszczelka się ledwo trzymać? Po czym to wnioskujesz? :norty: Chyba mój silnik wyschnie na wiór niedługo :mrgreen:

Opublikowano

norbi 1221 napisał

Daniel, u ciebie pewnie też jakaś uszczelka się ledwo trzyma, to jest pewne, a to wszystko przez gaz.

Gaz strasznie oszusza silnik.....

Podpowiedz mu jaka żeby miał mniej szukania w niedługim czasie...

Parownik podgrzewany powietrzem z komory? to ty chyba widziałeś isntalacje z vw garbusa albo zaporożca..Tam silniki chłodzone są powietrzem to innego wyjscia by nie było.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.