Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Już na forum tym co podałem >> http://7er.pl/showthread.php/29703-Witam-E32-750i-%C5%81%C3%B3d%C5%BC

Się na Tobie poznali. Tutaj JESZCZE chyba nie :) Miłego trollowania :mrgreen:

Widzę że lubisz się afiszować.

Temat do zamknięcia i tyle.

U ciebie widze taktyka jest jedna jak ktoś wklei coś z innego forum na którym cię rozszyfrowano od razu kończy sie pisanie farmazonów i pojawia sie zamknijcie temat.

  • Odpowiedzi 334
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie wiem o co chodzi, wszystko wyjaśnionie z BKP i na 7er też, nie ma co się z wami sprzeczać, bo to jak mówienie do ściany. :mrgreen:
Opublikowano
On już nic nie odpisze. Na kradzież zdjęć co można odpisać. Wszystko zresztą jest opisane na tamtym forum gdzie jest link do tematu. Teraz nagle ucichł i nic nie pisze. Dziwne :mrgreen:
Opublikowano

Tak jak napisałem Grzesiek, niedługo zobaczysz 750i moje, zresztą człowiek też głupieje :D

Lepiej nie robić off topu bo nam Admin, strzeli ostrzeżenie.

Opublikowano
Ten kolega co chce założyć gaz idzie po kosztach i wie lepiej od instalatorów do jego nie bierzmy wogóle pod uwagę.

 

Doprecyzuję - bo dziwnie rozumiany jestem :)

 

Pomysł z montowanie tego typu instalacji wynikł z dłuższej rozmowy z ludźmi co to montują i to była jedna z myśli jak to zrobić nie za drogo,

to zapamiętałem mniej więcej ideę - bo też nie mogli powiedzieć wszystkiego bo silnika M73 nie mieli w głowie - posprawdzałem jeszcze jakie

sterowniki wtrysku są w M73 - i zacząłem tutaj pytać czy to ma sens, czy ktoś to ma - czy ktoś widział jak to działa, tyle - oni znają się lepiej,

ja autami nie zajmuje się zawodowo.

 

A jestem typem wracającego klienta i pierwsze auto zrobiłem tam 8 lat temu na LPG - to widać wolą mi powiedzieć dokładnie jak by planowali

to zrobić żebym sobie sprawdził, coś poczytał i przemyślał czy taką chce instalację czy inną może.

 

Po prostu żeby nie rozmawiać durnie: "bry, chce takie LPG za 2.5, jak sąsiad ma", "paaaaanie - do takiego auta to taka za 4k najlepsza", "a czy

taką za 4k to by się nie dało za 3.5k zrobić?", "paaanie ? no jak ? dobra za 3.6 zrobimy - ale tylko panu", "dobra! zajebiście!!! deal już wyskakuje z kasy".

 

 

Generalnie po prostu nie chce przepłacić, ani nie chce zepsuć auta - więc idea jest taka pokombinować ale przed dotykaniem czegokolwiek i wybrać

na samym początku tanie, szybkie oraz proste w serwisowaniu rozwiązanie - sprawdzone - takie co musi działać.

 

Jak dla mnie ceny ok instalacji co się nie psują to:

-1.6k pln - II generacja R4/R5

-2.3k pln - IV instalacja dla R4

-2.5k pln - IV instalacja dla V6/R6/R5

 

i teraz chce po prostu to rozszerzyć o kolejne 6 cylindrów, za +500pln (pamiętajmy cylindry są tanie, płaci się od kanałów

sterowania) - tyle, nie chce robić "po kosztach" chce po prostu tanio, co nie znaczy źle. Na początku wybrać tanie, dobre

rozwiązanie i kupić sensowne komponenty i zostawić z ~1k na montaż żeby ktoś miał czas poświecić te kilka dni.

 

cała filozofia, złożyć to ze sprawdzonych komponentów co wiadomo że latami działają - byle tylko koncepcja była ok

 

 

PS. zmieniłem tytuł, bo był politycznie nie poprawny - a wątek zaczyna się robić popularny ;)

Opublikowano

Zgodzę się że za 3.5 będziesz miał dobrą instalkę do R6, co nie znaczy że za 2.5k nie będziesz miał bardzo podobnej, prawidłowo założonej, może innej marki.

 

BRC siostra sobie założyła do R75 miała fanaberię dołożyć 400pln ;) koło 2.6k pln (oczywiście działa bez problemu)

 

To nad czym się głowie to jest pozbycie się "x2" bo to jest bzdura moim zdaniem - same problemy i dramatyczny wzrost ceny - a jedyny powód czemu

się tak robi to jest prostsze podpięcie elektroniki pod komputery - na fotce widać ze nawet im się nie udało/chciało połączyć 2 sterowników w jeden - 2 guziki.

 

Ja bym wolał jedną, 6 kanałów (2x3) , i 12 wtryskiwaczy, jeden reduktor (jak wejdzie gdzieś) - byle komp obsłużył 4 lambdy :) (są takie)

i jeden guzik i jeden zbiornik.

Opublikowano

reduktor to pikuś, bo się to szybko wyłapie że coś nie tak... ale moje doświadczenia mówią że spoko V6 multiwtryskowe 245koni (obniżone

z 293km - VelSatis 3.5) spokojnie na jednym reduktorze, a v12 BMW jest naprawdę ekonomiczne na "pełnej piździe" vs renault

 

2 reduktory to mają ledwo 160koni... co to jest za moc ? prawie jak citoren c2 1.6 :)

Opublikowano
reduktor to pikuś, bo się to szybko wyłapie że coś nie tak... ale moje doświadczenia mówią że spoko V6 multiwtryskowe 245koni (obniżone

z 293km - VelSatis 3.5) spokojnie na jednym reduktorze, a v12 BMW jest naprawdę ekonomiczne na "pełnej piździe" vs renault

 

2 reduktory to mają ledwo 160koni... co to jest za moc ? prawie jak citoren c2 1.6 :)

Przecierz, gazu i tak nie założysz, bo jak pojawi się kłopot z umocowaniem danej części, to odpuścisz :D

Gaz prinsa zakładaj, jest to specialny przystosowany do silników BMW.

Opublikowano

Jest to lepsza instalacja, której wymagają wymagająci klienci, nawet spoza europy, jest to jedna z lepszych.

Tak samo jak do Mercedesa S600 W140, też nie żałożysz gazu zwykłego, a co dopiero do kultowego BMW, gdzie jest tak skomplikowane że nawet palucha nie wsadzisz, co kolwieg trudno jest wymienić.

Gaz sekwencja do 750 się nie nadaje, bo jak coś się stanie to rządają kosmicznych stawek, zresztą jak brać to blosa, a mttj jak chcesz wrzucić tani gaz i zaosczędzić tak jak daniel który nie miał v12, to jemu do r6 starczy ten zwykły gażnik, a ty muszisz mieć lepszy gaz, tak jak podali ci link wyżej z samochodem.

Tak powinien wygladać profesionalny gaz do 750, a nie gówno za 4 tyś ....

Opublikowano

Ja mam landi renzo. Blosa? TU się zakłada sekwencje a nie żadnego blosa. Najpierw w tym poście piszesz że sekwencję teraz blosa i to w tym samym poście. Zastanów się co mówisz.

Tu gdzie dałem link zakładają BRC. Upierasz się nad jakąś instalacją tylko dlatego bo gdzieś widziałeś i wymyśliłeś że jest do silników BMW. Głupoty piszesz po raz kolejny

Opublikowano
Powiem tak, jakbyś się nieco znał w tym temacie, to byś wiedział o co chodzi, zresztą ci napisałem że blos to dodatek do sekwenci, który zmiejsza wilgoć na sondzie, a w Prinsie masz wszystko co jest możliwe, i to jest specialny do takich silników, zresztą montują go nawet w E66.
Opublikowano
reduktor to pikuś, bo się to szybko wyłapie że coś nie tak... ale moje doświadczenia mówią że spoko V6 multiwtryskowe 245koni (obniżone

z 293km - VelSatis 3.5) spokojnie na jednym reduktorze, a v12 BMW jest naprawdę ekonomiczne na "pełnej piździe" vs renault

 

2 reduktory to mają ledwo 160koni... co to jest za moc ? prawie jak citoren c2 1.6 :)

Twierdzisz zatem że silnik 5.4 v12 pali znacznie mniej niż 3.5l v6? tak sobie patrze z nudów teraz na silniki jakie były dostępne w tym vel satis i nie ma żadnej wzmianki o silniku 293km :roll: widze tu tylko 3.5v6 który posiada 241km to jakto w końcu jest ?

Opublikowano
reduktor to pikuś, bo się to szybko wyłapie że coś nie tak... ale moje doświadczenia mówią że spoko V6 multiwtryskowe 245koni (obniżone

z 293km - VelSatis 3.5) spokojnie na jednym reduktorze, a v12 BMW jest naprawdę ekonomiczne na "pełnej piździe" vs renault

 

2 reduktory to mają ledwo 160koni... co to jest za moc ? prawie jak citoren c2 1.6 :)

Twierdzisz zatem że silnik 5.4 v12 pali znacznie mniej niż 3.5l v6? tak sobie patrze z nudów teraz na silniki jakie były dostępne w tym vel satis i nie ma żadnej wzmianki o silniku 293km :roll: widze tu tylko 3.5v6 który posiada 241km to jakto w końcu jest ?

 

renault to renault - zawsze obniżają moc u siebie, a jak sprzedają wymieniają się z innymi to ma większą gdzie indziej;)

Sorki tak pomyliłem - 4 konie mniej - w vel satis tak 241, i do 306koni bez turbin (Inifiniti G i Nissan Z350) go ustawiali seryjnie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VQ_engine#VQ35DE

fajny silnik tylko go w środku słychać jak depniesz - cichsze były natywne konstrukcje renault bez nissana

 

pali dobra, trochę miej od v12 po mieście, poprzednie V6 renaulta paliło podobnie tylko nie miało mocy

od 196 do 276 to było - ale generalnie z nimi wszystkimi nie było problemu na 1 parowniku.

Opublikowano
Jest to lepsza instalacja, której wymagają wymagająci klienci, nawet spoza europy, jest to jedna z lepszych.

Tak samo jak do Mercedesa S600 W140, też nie żałożysz gazu zwykłego, a co dopiero do kultowego BMW, gdzie jest tak skomplikowane że nawet palucha nie wsadzisz, co kolwieg trudno jest wymienić.

Gaz sekwencja do 750 się nie nadaje, bo jak coś się stanie to rządają kosmicznych stawek, zresztą jak brać to blosa, a mttj jak chcesz wrzucić tani gaz i zaosczędzić tak jak daniel który nie miał v12, to jemu do r6 starczy ten zwykły gażnik, a ty muszisz mieć lepszy gaz, tak jak podali ci link wyżej z samochodem.

Tak powinien wygladać profesionalny gaz do 750, a nie [bAD] za 4 tyś ....

 

nic nie zrozumiałem z tego ;)

Opublikowano
http://7er.pl/showthread.php/7410-Landi-Renzo-Omegas-w-BMW-E38-750

Landi Renzo z dodatkiem Prinsa, robi swoje :wink:

http://7er.pl/showthread.php/7410-Landi-Renzo-Omegas-w-BMW-E38-750

 

O - dokładnie - to jest mniej więcej to co chcę !

 

sekwencja jedna, nie dwie - tylko ja chce tańszy wariant:

 

-jeden reduktor nie dwa, ale 2 też mogą być jak by 1 serio serio nie wyrobił (koszta podobne + 300pln?)

 

-i wspomniana tam wersja na jednym sterowniku ("2 x Sterownik do GAZU (na życzenie klijenta można było zrobić na 1) ")

a nie na 2, żeby taniej wszystko wyszło

 

reszta podobna (tylko może sterowniki innej firmy).

Opublikowano (edytowane)

mttj napisał

multiwtryskowe 245koni (obniżone

z 293km - VelSatis 3.5)

tu napisałeś że miałeś ten silnik w vel satis teraz nagle dołączyły do tego nissany.. nie rozumiem na koniec podajesz mi linki do nissanów które są przecież JAPOŃSKIE nawet wymieniasz 350z ,który jest autem rasowo sportowym tyle żle bo odwrotnie napisałeś jakoś z350 chyba. Nic z tego nie idzie zrozumieć.....

Edytowane przez grzesiek84
Opublikowano

Renault gdzieś w okolicach 2000 'kupował' Nissana - w każdym razie wstawili sobie gościa z Renault na CEO

i w Vel Satisie ten silnik "zadebiutował" (też nie do końca) a chwile później trafił do Nissana 350z

 

Tylko że w Nissan miał inną mapę ustawioną paliwa na trochę więcej koni - osprzęt podobny - w nissanie trochę

słabsze alternatory itp... nie do końca dało by się przekładać

 

350z podaje tylko jako znane i nie szanowane auto ;) trochę huku i tyle... Francuzi tam mało grzebali ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.