Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i na tej sekwenci długo już jeżdzisz? Napisałem ci że sekwencja to już wyzsza półka gazu, na zwykłym byś nie ujechał tak jak ja w M30. :D

Chociaż ja to przyjechałem z Torunia do Łodzi, na zwykłym gazie w M30.

Zaraz potem go wywaliłem, bo nie jestem z wolennikiem gazu, a na gazie się średnio orientuje, bo mnie taki padziew nie odpowiada. :wink:

  • Odpowiedzi 334
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

koło 50tys już ma nalatane. A kto mówił o jakieś innej instalce. W końcu mówiłeś że rozmawiamy o gazie co montują porządni monterzy a jaki Ci da do auta z wtryskiem co innego niż sekwencyjny gaz? Bo nikt kto dobrze montuje instalacje takiego czegoś by nie zrobił i nie dał by gwarancji. Znajomy u tego samego gościa robił 728i i ma nalatane auto ponad 400tys z czego połowa na gazie. I wiesz że panewek jeszcze nie przekręcił? Szok prawda? Nawet głowica nie pękła.

 

Słuchaj. Jeździłeś autami na gaz co robili to garażowcy, nie wiem po co kłamałeś że profesjonalny warsztat i później opowiadasz ludziom głupoty o gazie. Po co to robisz? Wytłumacz mi bo nie mam pojęcia.

Opublikowano
koło 50tys już ma nalatane. A kto mówił o jakieś innej instalce. W końcu mówiłeś że rozmawiamy o gazie co montują porządni monterzy a jaki Ci da do auta z wtryskiem co innego niż sekwencyjny gaz? Bo nikt kto dobrze montuje instalacje takiego czegoś by nie zrobił i nie dał by gwarancji. Znajomy u tego samego gościa robił 728i i ma nalatane auto ponad 400tys z czego połowa na gazie. I wiesz że panewek jeszcze nie przekręcił? Szok prawda? Nawet głowica nie pękła.

 

Słuchaj. Jeździłeś autami na gaz co robili to garażowcy, nie wiem po co kłamałeś że profesjonalny warsztat i później opowiadasz ludziom głupoty o gazie. Po co to robisz? Wytłumacz mi bo nie mam pojęcia.

Napisałem ci że do R6, V8 gaz ujdzie, ale nie do V12.

V12 jest zbyt komplikowanym silnikiem, żeby to wszystko chodziło tak jak w R6,V8.

Zresztą kto kupuje V12 do gazu, V12 kupuje się dla przyjemności, a R6 na miasto lata jak ta lala i bez żadnych gazów ziemnych :mrgreen:

Opublikowano
jedynie sekwencja na blosie z kompem,

 

przepraszam - co na czym ? rozwiń proszę :)

 

i powiedz który rocznik tego silnika M30 to dojdziemy co tam powinno być

Opublikowano

Wcześniej pisałeś że one źle chodzą i strzelają, a teraz że ujdzie. To jak to w końcu jest?

 

Co w v12 masz skomplikowanego? Największe wyzywanie to tylko znaleźć odpowiednie miejsce na parowniki i same parowniki które obsłużą tą moc.

 

Powiedz mi jeszcze w jaki sposób panewka ma się przekręcić od gazu? Bo jeszcze nie słyszałem, a lubię się dowiadywać nowych rzeczy.

Opublikowano (edytowane)

Skopiowałem wypowiedż pewnej pani z innego forum jak bedzie trzeba zaprosze ja tutaj do waszej dyskusji-

a wiec ja musze zabrac głos.mam e-38 750i 95rok. instalacja BRC(cała-nie składanka różnych firm dla obnizenia kosztów) dane instalacji:

reduktor BRC typ:GENIUS

wielozawór typ:BRC-EURO,SEQUENT 56.

przejechałam ponad 10000....ani jednego telefonu do gazownika.

oczywiscie goscia znalismy juz długi czas jest rowniez elektronikiem, zalicza wszystkie mozliwe szkolenia....gosc wie co robi

jeslem super zadowolona, nawet nie czuc ze auto jest na gazie.instalacja jest sekwencja kaskadowa-oczywiscie dwie . no coz koszt . sa glosy ze sie nie opłaca...hmmmmmmm jesli masz akutat zbedna gotowke to czemu nie ale jesli masz zamiar pojezdzic autem jakis czas.

duzy wydatek na raz ale za to spoko luzik - jazdzisz gdzie chcesz bez zbytniego liczenia ilosci papierkow w portfelu.

Coś jeszcze czy wystarczy :lol:

co moze byc skomplikowanego w starym silniku v12? wytłumacz mi to są znacznie bardziej skomplikowane silniki i auta doładowane po ostrym tuningu które jeżdzą na lpg.

Edytowane przez grzesiek84
Opublikowano
jedynie sekwencja na blosie z kompem,

 

przepraszam - co na czym ? rozwiń proszę :)

 

i powiedz który rocznik tego silnika M30 to dojdziemy co tam powinno być

M30 jest jeden :duh: :mad2:

Napisałem już wystarczająco dużo wiadomości dla ciebie.

Załóż ten gaz a nie trujesz i zasmiecasz forum na e32 i e38 głupotami, gaz sie nie nadaje do m73 i tyle, każdy kto ma 750 w gazie, się skarży, że to mu niedziała, tamto mu nie działa i się wyżalają.

Do V12 trzeba podchodzić poważnie.

Mało masz e38 750i z gazem na allegro za 8 tyś? Szrot za szrotem, są w takiej cenie, bo ledwo to jeżdzi, a dobre E38 750i z gazem, który będzie funkcjonował jak książka pisze, trzeba zapłacić worek pięniędzy, z tanim gazem daj sobie spokój, bo to wogóle nie zda egzaminu.

Opublikowano (edytowane)
Skopiowałem wypowiedż pewnej pani z innego forum jak bedzie trzeba zaprosze ja tutaj do waszej dyskusji-

a wiec ja musze zabrac głos.mam e-38 750i 95rok. instalacja BRC(cała-nie składanka różnych firm dla obnizenia kosztów) dane instalacji:

reduktor BRC typ:GENIUS

wielozawór typ:BRC-EURO,SEQUENT 56.

przejechałam ponad 10000....ani jednego telefonu do gazownika.

oczywiscie goscia znalismy juz długi czas jest rowniez elektronikiem, zalicza wszystkie mozliwe szkolenia....gosc wie co robi

jeslem super zadowolona, nawet nie czuc ze auto jest na gazie.instalacja jest sekwencja kaskadowa-oczywiscie dwie . no coz koszt . sa glosy ze sie nie opłaca...hmmmmmmm jesli masz akutat zbedna gotowke to czemu nie ale jesli masz zamiar pojezdzic autem jakis czas.

duzy wydatek na raz ale za to spoko luzik - jazdzisz gdzie chcesz bez zbytniego liczenia ilosci papierkow w portfelu.

Coś jeszcze czy wystarczy :lol:

co moze byc skomplikowanego w starym silniku v12? wytłumacz mi to są znacznie bardziej skomplikowane silniki i auta doładowane po ostrym tuningu które jeżdzą na lpg.

Dla mttj, i przy jego jeżdzie, 180 na mieście, to huknie i tyle.

Napisała że to troche kosztuje, tak jak pisałem wcześniej, dobra instalka to koszt 10 tyś wzwyż.

Edytowane przez norbi_1221
Opublikowano

On niczego nie wytłumaczy bo nie ma żadnych argumentów senswonych.

 

Grzesiek. Zapytaj się tej pani ile już razy panewki wymieniała bo v12 nie nadaje się do gazu i się przekręcają panewki.

Opublikowano
Hah ja ten temat czytałem od poczatku powstatnia,przyznam się nawet że w ramach poprawienia sobie humoru jak mam podły czytam posty 2userów z tego forum. :lol: smutne jest tylko jedno że ktoś kiedyś natknie się na cos takiego szukając info w sieci i weżmie brednie jednego z 2 za prawde....
Opublikowano

Zobaczycie jak mttj założy gaz, pewnie będzie, zadawał tyle pytan jak to wymienic , ile to kosztuje itp. :mrgreen:

Pewnie panewki lubią się przekrecać, jak gaz jest żle wyregulowany, po za tym wtedy sonda świruje bo 750 ma dwie, czasami miesza zapach spalin, auto przechodzi w tryb awaryjny... z tym gazem same problemy, pali tyle samo co benzyny, z 2 litry więcej gazu, i to nie jest duża oszczędnośc jeżdząc na gazie, wystarczy podliczyć koszty naprawy u gazownika, i tankowanie gazu, oraz spalonego gazu.

Nie jest to duża oszczędność, bo gazu spali tyle samo co benzyny , no i przęgląd płaci się dodatkowo 100 zł za gaz, bez sensowna sprawa....

Opublikowano

Ten kolega co chce założyć gaz idzie po kosztach i wie lepiej od instalatorów do jego nie bierzmy wogóle pod uwagę.

Dlaczego zakładasz cały czas, że ktoś będzie miał źle wyregulowany gaz? Raczej głowicę by zniszczył, a nie panewki :duh: Co ma panewka do ubogiej/zbyt bogatej mieszanki?

 

No właśnie... Pali tyle samo albo litr więcej.. Czyli biorąc miasto i spalanie na poziomie 19l to masz 100zł a na gazie 45zł.. NIe ma oszczęności? Ludzie kupują często takie auta dla przyjemności z jazdy i pokonują przebiegi rzędu 30-50tys rocznie. Policz sobie oszczędności. Przegląd techniczny 60zł droższy.

Opublikowano

Ja lubie przycisnąć, więc gazu nie biore pod uwage.

Powtarzam setny raz, od gazu wszystko świruje, sondy tez potrafią przyspożyć problemu, ja w 730 zdięłem gaz 2 lata temu, czeka mnie jeszcze wymiana sondy, bo tam faktycznie zaczyna świrować po gazie.

Gaz trzeba ciągle regulować, bo jak się jeżdzi na gazie, to co jakis czas trzeba jeżdzić na regulacje.

Ludzie myślą że jak ten gaz już założą, to będą jeżdzić tyle co producent zalecił, a to nie prawda.

Silnik na gazie nie przejedzie tyle co zaleca producent.

Czy tak cieżko zrozumieć, że tani gaz się nie nadaje do V12?

Opublikowano

A kto mówi o tanim gazie? :mrgreen:

Jeśli przy wymianie raz do roku regulacja to dla ciebie jazda cały czas na nie... Ja raz do roku mam komp podłączony przy wymianie filtra jednego i drugiego od LPG.

Kto broni szybko jeźdizć v12 z LPG? :mrgreen:

Opublikowano (edytowane)
Jak przestanę pisać to on przestanie się pogrążać :mrgreen: Przecież tu idzie boki zrywać jak co niektóre rzeczy się dowiaduje :mrgreen:

 

Ja skończyłem szkołe samochodową kolego, wiem co pisze.

Jest przeszkoda, że szybko jeżdzić na gazie w V12 nie będziesz mógł, bo ci wystrzeli odma. :D Ale widać że tobie to ciężko zrozumieć.

Edytowane przez norbi_1221
Opublikowano
To dlaczego mi tego nie wytłumaczysz? Bo właśnie nie skończyłem samochodówki a chciał bym się dowiedzieć od mądrzejszych bardziej doświadczonych użytkowników :norty:
Opublikowano
To dlaczego mi tego nie wytłumaczysz? Bo właśnie nie skończyłem samochodówki a chciał bym się dowiedzieć od mądrzejszych bardziej doświadczonych użytkowników :norty:

Mi się wydaje że jesteś, jakiś młody typ, co dostał fure na 18stke z gazem od ojca. Nie ma co się rozpisywać.

GAZ SIĘ NIE NADAJE DO V12 W ŻADNEJ FORMIE, GAZ TO GAZ ZTRUWA SILNIK DOSZCZĘDNIE, NIC Z NIEGO NIE ZOSTANIE PO 1 TYS KM!

Opublikowano
Ciekawe ile to E39 pociągnie na gazie, życze ci żebyś jak najwięcej i najtaniej jeżdził bo kryzys w naszym kraju jest taki że do m power też zakładają gaz :D :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.