Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pewnie, że nie raz jeździłem na regulację. Jadę raz do roku wymienić filtry wraz z regulacją. Nic złego się nigdy nie dzieje. W sumie byłem już zaraz po zamontowaniu po 1000km na regulacji i przy każdej zmianie filtrów. Profilaktycznie sprawdzić mapy.

 

To niezły strup musiał tą instalkę zakładać :mrgreen: Dawno nie słyszałem o takich szopkach przy jeździe na gazie pomijając instalacje w starych golfach na śrubę :mrgreen: Instalator trzeźwy chociaż był? :norty:

  • Odpowiedzi 334
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Instalacja zakładana w profesionalnym zakładzie w Łodzi.

Ciekawe, czy to twoje E39 na tym gazie przeżyje 200 tyś km :mrgreen:

Opublikowano

Widocznie mało profesjonalny. Profesjonalny zakład takiego auta by nie wypuścił. Przeżył 50tys i nei ma żadnych problemów. Nie widzę powodu by nie miał wytrzymać 100tys czy 200tys.

Profesjonalny zakład oddał by klientowi tak spartolone auto? To nie jest profesjonalizm...

Opublikowano

To głupoty gadasz.

Poprostu do V12 gazu nie założysz, tak żeby działał prawidłowo.

Tobie życze bezawaryjności na gazie, bo wiadomo jak gaz działa i wypala silnik.

Opublikowano

Trzeba dać dobre 2 reduktory i znaleźć dobre odpowiednie miejsce na nie z czym jest trudno, ale wszystko do zrobienia. Porządny gaz będzie działał do samego odcięcia i nie będzie spadków ciśnienia.

 

Twój "mechanik" czy ten w łodzi co niby jest dobry na pewno tego by nie potrafił dobrać i odpowiednio założyć bo widać jak wypuszcza auta z warsztatu, że ledwo jeżdżą.

 

Wypala silnik? W jaki sposób bo robi się ciekawie :mrgreen:

Opublikowano
Przy zle wyregulowany gazie wypalaja sie gniazda zaworowe i tłoki. Kazdy gaziarz ci to powie. No ale zeby tak sie dzialo to trzeba przejechac spory kawalek z usterka :D mi mowili ze conajmniej 50k km wczesniej nie widzieli.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

Z kolegą Danielem nie ma co dyskutować, on się już popisał w dziale ''ile pali twoja bemka'' takie głupoty pisał jak mttj.

Ale to nawet, podczas jeżdzenia na gazie silnik się truje LPG.

Opublikowano

R6 M30 w 730i E32, miałem gaz sekwencyjny BLOSA, z komputerem i dwoma parownikami, na drugi dzień po kupnie, przejechałem się na tym gazie, 100 km/h, i huk z pod maski, wychodze z auta, a tam się zrobił odprysk na masce :shock: padła przepływka, parownik i odma.

Zaraz gaz zdięłem i nie ma po nim śladu. Uszczelka pod korektory też były uszkodzone,

 

Czyli miałeś nie żadną sekwencje tylko zwykły gaz II generacji z jakimś bajerem BLOS za 150pln, całość "o wartości" 1.4...1.9k pln i to źle założone... - takie są fakty

tam jest taki komputer tak.... co kręci silniczkiem krokowym a drugi oszukuje ECU.

 

W M30 miałem tanią instalke.

Jeden chłopak kupił M73 z gazem który miał 4 wielkie parowniki władowane koło przepływomierzy, gaz PRINS-a za 9 tyś, nie zdał egzaminu :)

 

a na cholerę 4 parowniki do M73 przy jego mocy - czy jesteś to w stanie wytłumaczyć ???? żeby było widać na co poszło 9k ?

 

Jeżdziłem z kolegą E38 750i z Łodzi do Sanoka, po E32 735.

Miał Prinsa gaz założony 2 komputery sterujące wtryskami.

To już przy Kielcach, staneliśmy i odma strzeliła, poprawiliśmy i pojechaliśmy dalej.

Droga powrotem, filtr wystrzelił od gazu, wyleciał z tej rurki, akurat udało się wsadzić i przyjechaliśmy do Łodzi, potem kumpel go wywalił i powiedzał dosyć więcej gazu.

Gaz nie nadaje się do żadnego BMW.

A ty się ze mną nie sprzeczaj, bo pewnie nie raz jeżdziłeś na regulacje.

 

Czy to ten sam od instalacji "za 9k" ? i gaz sekwencyjny mu strzelał ? jesteś pewien co piszesz ?

Opublikowano

Dobrym pomysłem było by włożenie gazu za 20 tyś, z jednym parownikiem od lokomotywy, mini chip komputer edycja specialna dla mttj do 750, na gazie wtedy rozwijasz ponad 350 na Krakowskich ulicach.

No i za 50 zł dojedziesz z Krakowa do Gdyni.

Opublikowano
Przy zle wyregulowany gazie wypalaja sie gniazda zaworowe i tłoki. Kazdy gaziarz ci to powie. No ale zeby tak sie dzialo to trzeba przejechac spory kawalek z usterka :D mi mowili ze conajmniej 50k km wczesniej nie widzieli.

Dlatego trzeba założyć dobrą instalkę dobre graty, i dobrego montera. U mnie po rocznym przeglądzie nic nie trzeba regulować itd ale zawsze mi diagnosta od gazu podłącza kompa, przejedziemy się i "coś" tam robi.

Ty z tego co czytałem też gazu nie miałeś wysokich lotów bo miałeś dziwaczne problemy. Zła dawka benzyny też wypala gniazda zaworowe jak się jeździ z taką usterką :cool2:

 

 

TY norbi Czy norbert jaros popisałeś się na innych forach z których Cię wyrzucali niejednokrotnie :mrgreen: Tylko widzę, że tu się udaje zagrzać miejsce i wypisywać głupoty między innymi o gazie o którym nie masz pojęcia. Gaz bee i tyle wiesz.. Żadnych sensownych argumentów.

Opublikowano
Przy zle wyregulowany gazie wypalaja sie gniazda zaworowe i tłoki. Kazdy gaziarz ci to powie. No ale zeby tak sie dzialo to trzeba przejechac spory kawalek z usterka :D mi mowili ze conajmniej 50k km wczesniej nie widzieli.

Dlatego trzeba założyć dobrą instalkę dobre graty, i dobrego montera. U mnie po rocznym przeglądzie nic nie trzeba regulować itd ale zawsze mi diagnosta od gazu podłącza kompa, przejedziemy się i "coś" tam robi.

Ty z tego co czytałem też gazu nie miałeś wysokich lotów bo miałeś dziwaczne problemy. Zła dawka benzyny też wypala gniazda zaworowe jak się jeździ z taką usterką :cool2:

 

 

TY norbi Czy norbert jaros popisałeś się na innych forach z których Cię wyrzucali niejednokrotnie :mrgreen: Tylko widzę, że tu się udaje zagrzać miejsce i wypisywać głupoty między innymi o gazie o którym nie masz pojęcia. Gaz bee i tyle wiesz.. Żadnych sensownych argumentów.

Mówie ci, że gaz to nie benzyna.

Co ty wiesz o gazie chłopku, pierw wypisywałeś głupoty ile moje V12 pali i się sprzeczałeś, potem ustąpiłeś jak pokazałem ci linka, nie ma co się prężyć i zgrywać maniaka BMW.

Tu jest Polska i tu się jeżdzi na lpg, dobrze że Niemcy nie są tacy gupi.

Opublikowano

obalmy mity "gazu za" - dobry gaz do M73 to około 5.5..6.5k pln i kropka, tak to wygląda "na necie" i ludziom jeździ ok bez problemów (jak nie spartolone).

 

Z skąd cena ? - bo to mniej więcej 2 instalacje V6 po 160koni - a kasę z jednego zbiornika pożera synchronizacja 2 instalacji w jedną, to jest coś sprawdzonego

co działa. tylko koszty ew. serwisu są większe i kłopotliwe bo to trzeba ze sobą "zgrać", i gorzej jak się coś popsuje.

 

Teraz tak - ja tego nie chcę - bo to cena mojego auta :) chce taniej :)

II gen odpada ze względu na ewentualne strzały i poza tym będzie tylko ~700..500 pln taniej. (raz miałem II gen "taką za 1.6k" przy plastikowym kolektorze - strzeliło

tylko 2x na 70kkm) ale czas reakcji, spadek mocy i spalanie większe jest bez sensu.

 

Idea jest taka żeby było proste do montażu, proste do zestrojenia i na tanich częściach (ale wystarczająco dobrych).

 

-parownik na 350/380 koni to około 330..400pln i lepiej jeden, bo po co się wygłupiać, jak nie pociągnie 100% mocy to trudno nikt płakać nie będzie

 

-sterownik - tez jeden żeby cały silnik ustawiać jako całość - tu idea jest taka jak z V8 z wtryskiem wielopunktowym - takie silniki można

spokojnie gazować (i oni to robili) na instalacjach od 4 cylindrowca i nie ma różnicy - bo w V8 by po prostu użyli połowy sterownika i tyle.

sterownik silnika po prostu nie ma wyjścia na 8 ma wyjście na 4. (i tu jest problem bo i ile M70 ma 4 wyjścia, to M73 ma ich 12 - i trzeba będzie kombinować).

 

-listewki "takie za 150..170pln" już chodzą ok kilka lat więc takie będą.. cztery = 600..680pln

 

czyli części koło 1.8k, montaż koło 1.2k - i grzebnięcie w software (lub elektronikę) delikatne żeby V6 jakoś do V12 podłączyć.

mam nadzieję że zestrajania nie więcej niż dzień.

 

Ryzyka:

-czy w ogóle uda się podłączyć V6 do V12, to jest największe i czy check engine nie zapali :)

-czy zasilanie "multiwtryskowe" (trochę lepsze od M70) zadziała dla M73 ???? - swapy pokazują że bez problemu,

fiat MPI pokazuje że też, PRV V6 że również (tu miałem "sekwencję" LPG i w praktyce to było dokładnie to co tu chce zrobić bo

silnik nie był 100% sekwencyjny to miał 6 wtryskiwaczy ale sterowanie było jak by 3cyl - czyli dało się gazować poprawnie na 4cyl).

-parownik jeden czy pociągnie ? tu ryzyko jest małe bo porostu "bip bip" i się na PB95 przełączy jak by nie dawał rady - i tak miałem

w autach jak się zbliżał koniec parownika to wyciągał mniejsze moce: np Safrane R5 2.5 się przełącza na PB95 powyżej ~210km/h bo

już parownik wieloletni nie daje rady - jest do wymiany.

-listewki/wtryski: będą w tej konfiguracji podawały 2x częściej paliwo i powinny być szybkie - ryzyko jest że po 2 latach będzie trzeba

wymieniać bo się zaczną kończyć.

Opublikowano

Panie jaros. Nie są Polacy głupi, a oszczędni. Dlaczego nie jeździć prawie 2x taniej.

Odpuściłem nie z powodu Twojego linka, który się nie pokrywał z rzeczywistością, a z powodu braku kultury w Twojej wypowiedzi. Gdybyś czytał mnie ze zrozumieniem byś wiedział.

 

Pewnie, że gaz to nie benzyna. Gaz to paliwo tak jak benzyna. Benzyna przy niesprawnym układzie wtryskowym też niszczy silnik. To nie ja zgrywam maniaka, a raczej ty bo masz przekonanie ze bmw najlepsze i gazu nie może być bo to BMW. BMW to zwykły fajny samochód z klasą.

Opublikowano

Tu problem był chyba bardziej taki że nastąpiły dość konkretnie "nie trafione inwestycje": czyli zakup instalacji II gen. myśląc że ma się IV, oraz znajomy kupił 2x sekwencję "za 9k PRINS" która o zgrozo również strzelała - czy też nie była instalacją II gen ?

Więc po takich doświadczeniach poglądy są dość radykalne, tylko czy odrobinkę obiektywne i przystające do typowej rzeczywistości ? W każdym razie znając doświadczenia - da się je trochę zrozumieć.

Opublikowano

Ty z tego co czytałem też gazu nie miałeś wysokich lotów bo miałeś dziwaczne problemy. Zła dawka benzyny też wypala gniazda zaworowe jak się jeździ z taką usterką :cool2:

 

Czy ja wiem. Teraz mam kompletna instalacje KME więc powinno być ok, a nie jest. Wtedy chust wie co bylo :P została z niej butla. Instalacje mam dobrą zreszta identyczna jak kumpel. U mnie cały czas coś, a tamten jeżdzi raz w roku na regulacje i tyle. Montowane w tym samym zakladzie.

 

A niemcy tez juz coraz czesciej jezdza na LPG. Tylko kupuja auta z fabrycznie zainstalowanym gazem.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

R6 M30 w 730i E32, miałem gaz sekwencyjny BLOSA, z komputerem i dwoma parownikami, na drugi dzień po kupnie, przejechałem się na tym gazie, 100 km/h, i huk z pod maski, wychodze z auta, a tam się zrobił odprysk na masce :shock: padła przepływka, parownik i odma.

Kolego a może mi powiesz od kiedy to i w jaki niby sposób gaz sekwencyjny strzela w kolektorze? :D Czy Ty wiesz w ogóle jak działa sekwencyjna instalacja gazowa ? To nie gaz na śrubę do golfa czy astry :)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

 

Czy ja wiem. Teraz mam kompletna instalacje KME więc powinno być ok, a nie jest. Wtedy chust wie co bylo :P została z niej butla. Instalacje mam dobrą zreszta identyczna jak kumpel.

 

Nie obraź się, ale to jest właśnie to. Czyli zły monter. Jednemu zrobi bo się uda drugiemu nie i nie wie nawet co spartolił. Albo nie sprawdzi czy auto jest tip top przed montażem. Sondy przepływki i inne historie. Ty i ten cały norbert jakos jesteście z łodzi i niby on był u tego najlpeszego. Jak ten wasz najlepszy z łodzi tak zakłada instalacje to dziękuje za takiego gościa.

 

Kolego a może mi powiesz od kiedy to i w jaki niby sposób gaz sekwencyjny strzela w kolektorze? :D Czy Ty wiesz w ogóle jak działa sekwencyjna instalacja gazowa ? To nie gaz na śrubę do golfa czy astry :)

Nie ma sensu. On wie swoje i już. Żadnego chociaż jednego sensownego argumentu nie da. Tylko pokazał, że jeździł do rzeźnika nie gazownika :mrgreen:

Opublikowano

R6 M30 w 730i E32, miałem gaz sekwencyjny BLOSA, z komputerem i dwoma parownikami, na drugi dzień po kupnie, przejechałem się na tym gazie, 100 km/h, i huk z pod maski, wychodze z auta, a tam się zrobił odprysk na masce :shock: padła przepływka, parownik i odma.

Kolego a może mi powiesz od kiedy to i w jaki niby sposób gaz sekwencyjny strzela w kolektorze? :D Czy Ty wiesz w ogóle jak działa sekwencyjna instalacja gazowa ? To nie gaz na śrubę do golfa czy astry :)

Ktoś był taki mądry i wyciągnął przepływke w M30, pracowała sama przepustnica.

Po co zakładać gaz do 17 letniego klasyka ?

Mttj, jak zalożysz ten gaz, to potem swieć nie wymienisz, jedna połowa będzie pewnie kuleć, panewki się po przekrecają, rozumiem że mttj będzie jeżdził po zakupy do biedronki, to musi być lans pod sklepem :mad2: :mad2:

Opublikowano

No to co mówisz że przez gaz strzelała jak auto było nie sprawne (nie posiadało przepływki)

 

I znowu zaczyna się wyzywanie jeśli nie masz racji. Kompletny brak kultury. Nie umiesz rozmawiać nie używając obraźliwych słów?

Opublikowano

Panie Danielu, znowu się mylisz, R6 się nie nadaje do gazu, jedynie sekwencja na blosie z kompem, będzie działała prawidłowo, ale nie do V12.

V12 nie będzie tolerowało żadnego gazu, założyć założą dobrze, ale to nie będzie takie proste, ja polecam mttj założyć gaz i pojeżdzić przez jakiś czas, to zobaczy jak to się skończy.

Opublikowano

ooo R6 się nie nadaje? To oświeć mnie co się stanie z moim silnikiem i kiedy :mrgreen:

Ja mówię tylko o sekwencji o żadnej innej instalacji. Po co jakiś tam blos?

 

Powiedz w końcu jak nie będzie tolerowała? Co się będzie działo? PEwnie że nie jest proste. Trzeba znaleźć odpowiednie małe reduktory 2 szt koniecznie upakować je dobrze i dobrać reszte gratów, zestroić i będzie wszystko ok.

 

Akurat w tym przypadku się zgadzam że u niego gaz nie wypali bo on chyba chce zrobić to na używanych częściach i coś drutować. Chyba nawet 2 parowników nie da. To jest właśnie druciarstwo. Tak jak w tym Twoim zakładzie w Łodzi

Opublikowano

Sekwencja z dodatkiem blosu, czyli dodatkowym komputerem, który reguluje, jak ma gaz się skraplać itp

6 garów to też dużo, kumpel ma R6 M30 w E34, to non stop jeżdzi na regulacje, a to ostatnio odma musiał zamawiać, bo ta pekła, a to wszystko od gazu i nie tylko, silniczek krokowy żle pracuje od gazu, nie może ustalić regulaci obrotów.

Zwykły gaz za 1500 zł nadaje się do fiata pandy, a nie do BMW.

Zresztą jak mttj założy inny gaz niż Prinsa za 10 tyś, to będzie miał częste wizyty u gazownika. :wink:

Jakim ''moim '' zakładzie w Łodzi ? :lol:

Opublikowano
Przecież blos to mechaniczne urządzenie nie związane z elektorniką. I nie stosuje się tego do IV generacji. Ale po co patrzysz na ludzi co u druciarzy gaz robią? Ja się o to pytam prawie w każdym poście. Na e39 dużo ludzi ma gaz wR6 czy v8 i nie ma takich durnych problemów jakie opisujesz rodem instalacji "na śrubę".. Też robił to auto u tego fachowca w Łodzi? :mrgreen:
Opublikowano

Dobra instalka kosztuje.

3,500 za sekwencje to do R6 chłopie, a nie do V12.

Zresztą u jakich druciarzy? Druciarz się nie podemuje zakładania gazu do V12.

Opublikowano

Dlaczego nic mi nie odp o blosie? :) I o innych rzeczahc które pisałeś o R6 ?

Właśnie, że się podejmie a potem zostawia klienta na lodzie. Sam mówiłeś że miałeś problemy kolega też miał u tego instalatora. Podjął się i już potem powiedział do widzenia.

 

Do R6 dokładnie płaciłem 3,2tys z rabatem bo robiłem to u znajomego co już drugie auto robił. Normalnie miała kosztować dokładnie tyle ile pisałeś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.