Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Listwy wtryskowe, ale ty nie wiesz co to jest i się śmiejesz. Takie kombinacje norbercie, że jedna centralka będzie obsługiwała prawdopodobnie 2 instalacje.

 

Dalej mówię, że na jednym prowniku nie pójdzie i się przejedziesz na tym

I tu ci przyznam racje :wink:

  • Odpowiedzi 334
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jak instalacja ma kosztowac nowa 3-4 tys zl, i ma byc na jednym parowniku to nie wroze dobrej przyszlosci temu silnikowi.. mimo ze lubie gaz w autach, to juz jest przesada.

za sekwencje do v8 np Staga czy BRC trzeba dac 4-5 tys jak pamietam..

do R6 za 3200 juz dobra jest..

 

ten jeden parownik nie bedzie wyrabial, wspomnisz te slowa :?

Opublikowano

Instalka do V12 kosztuje co najmniej 10 tyś trzeba liczyć, ta ''tania'' instalka robiona u chłopaków w garażu za miastem nie wróży nic dobrego.

Ja tylko czekam jak mttj założy gaż, co on wtedy powie biedny :roll: :D

Opublikowano
mimo ze lubie gaz w autach, to juz jest przesada.

 

ja lubię takie hardkory ;)

 

za sekwencje do v8 np Staga czy BRC trzeba dac 4-5 tys jak pamietam..

do R6 za 3200 juz dobra jest..

 

dokładnie, i dlatego v12 trza zrobić na tańszej od V8 V6 i już.

tak jak starsze V8 można zrobić na instalacjach R4 i różnicy nie

ma bo i tak sterownik silnika archaiczny był.

 

ten jeden parownik nie bedzie wyrabial, wspomnisz te slowa :?

 

zobaczymy :), liczę że pociągnie - jak na testach wyjdzie że nie to się coś wymyśli

 

a narazie to czekam na maila :)

Opublikowano
Instalka do V12 kosztuje co najmniej 10 tyś trzeba liczyć, ta ''tania'' instalka robiona u chłopaków w garażu za miastem nie wróży nic dobrego.

 

 

tak tak instalka do V12 za 10k

wymiana oleju w V12 2.5k

i E38 jest za 50k, bo inne to złom

 

Ja tylko czekam jak mttj założy gaż, co on wtedy powie biedny :roll: :D

 

pewnie pojeździ tydzień i kupi FWD/4x4 made in france ;)

Opublikowano
Instalka do V12 kosztuje co najmniej 10 tyś trzeba liczyć, ta ''tania'' instalka robiona u chłopaków w garażu za miastem nie wróży nic dobrego.

 

 

tak tak instalka do V12 za 10k

wymiana oleju w V12 2.5k

i E38 jest za 50k, bo inne to złom

 

Ja tylko czekam jak mttj założy gaż, co on wtedy powie biedny :roll: :D

 

pewnie pojeździ tydzień i kupi FWD/4x4 made in france ;)

Nie było się czego spodziewać ;]

Opublikowano

Mam odpowiedz i jest ona krotka - najpierw naprawic silnik bo cos jest nie tak, wyszpo na testowaniu

 

Wiec detale w nastepnym tyg jak wroce i znajde czas

Opublikowano

bardziej to na wariata był poskładany ;) i taki nie do końca złożony i to chyba miało wpływ na wolne obroty

 

co to jest takie plastikowe coś podłużne w środku kolektora co wchodzi w zaślepki na końcu silnika ?

bez tych zaślepek na wolnych wariował totalnie a z zaślepką tylko źle zahaczonym plastikiem w środku

pojechał do gazu.

Opublikowano
A jednak mówiłem, że gaz się nie nadaje do takiego silnika, V12 nie jest dla lanserów... :D
Opublikowano

Ale co jednak mówiłeś? Przecież jeszcze nie założył... V12 silnik jak każdy inny tylko jest bardzo duży.. To wszystko. Nic tam skomplikowanego nie ma. O ile wiem tam nawet zmiennej fazy rozrządu nie ma jak np u mnie więc jest jeszcze łatwiej zestroić instalację.

 

No chyba że v12 było robione z kiepskich materiałów i Na PB też się rozleci po 200tys :mrgreen:

Opublikowano

problem jest na PB95 i nie jest za bardzo odczuwalny - ale na testach jak gaz zakładać wylazło, ale miałem okazje zrobić e38 10km czy

coś takiego - bo cała akcja odebrania samochodu od mechanika i zawiezienia do gazu to było koło 1.5h bo samolot miałem zaraz

 

i był problem z założeniem tego czegoś poprawnie w 15min - bo mi się zechciało uszczelki wymieniać... bez tego ok chyba nie da się

Opublikowano

Chciałeś tani gaz to masz kłopot teraz, a ja cię uprzedzałem jako wieloletni znawca BMW.

Lepiej, założ tego blosa co ci mowiłem, bo inaczej ciągle będziesz jeżdził do mechaników i płacił niewyborażalne kwoty, a do tego silnik nie będzie miał smarowania i zrobi się suchy jak wiór, aż przekeręci się panewka, i klapka przepustnicy wyleci, bo to jest siła, a do tego wszystkiego, zalóż kwasoodprne rurki zamiast odmy, bo ci wystrzeli.

A i żeby ci nie strzelało, powiedz tam im, żeby ci wywiercili dziure w korektorach, która będzie prowadzić emisje spalanego gazu do tej dziury, wtedy ci nie strzeli odma, i powinneś być zadowolony z gazu, taka moja opinia.

Jak ja bym zakładał gaz do V12( ale nie będe , do żadnego auta)to blos i dziura w krektorach mile widziana, bo tak to byś był zadowolony, a tak to wybuchnie nie daj boże w trasie, auto na lawete i 5 stówek za przywózke auta.

Opublikowano

eh blos do v12 zamaist sekwy

 

:mad2: :mad2:

 

 

http://i1.memy.pl/obrazki/0b80455948_wes.jpg

 

 

 

a sekwa niby czemu ma strzelic?

 

DOBRZE ZROBIONY GAZ POJEDZIE I W V12 TEN SILNIK TO ŻADNA REWELACJA o wieeeeeeele trudniej jest przerobić na gaz TO G_ÓWNO

 

images?q=tbn:ANd9GcQEgAObiexjQFqwr9EXcZ2XUIqXxqGZkGhtKGeqJs_xy_LTPyot

Opublikowano

haha, tą skodą mnie rozwaliłeś :mrgreen:

No do nowych samochodów ciężko jest włożyć gaz, nie mówie jak polak za 30 lat, kupi F01, ciekawe czy włoży tam gaz? :mrgreen:

Na dzień dzisiejszy NIE :)

Opublikowano
haha, tą skodą mnie rozwaliłeś :mrgreen:

No do nowych samochodów ciężko jest włożyć gaz, nie mówie jak polak za 30 lat, kupi F01, ciekawe czy włoży tam gaz? :mrgreen:

Na dzień dzisiejszy NIE :)

Gościu ty normalny jesteś? Blos to takich silników? Tam nie masz gaźnika i się stosuje sekwencyjny wtrysk gazu i nie ma mowy o jakikolwiek wystrzałach. Ty się zatrzymałeś na poziomie aut gaźnikowych i nie idziesz do przodu. Jesteś ( a raczej tak mówiłeś) po szkole mechanicznej a gadasz takie rzeczy, że się ludzie z ciebie śmieją.

 

I zobacz że on ma narazie problemy na PB gazu jeszcze nie ma. A ty gadasz swoje teorię jeszcze przed tym jak założył LPG.

 

No rozwalił ze skodą, ale skoda jest o wiele bardziej skomplikowana by założyć gaz niż jakieś e38 gdzie jest prostą konstrukcją. Dziwi mnie to że absolwent szkoły samochodowej nie potrafi prostych rzeczy pojąć. Aż strach jeździć po mechanikach jak by każdy taki był wiedzo odporny :mad2: :duh:

Opublikowano

Ja siedze w BMW, sam pracuje w serwisie Boscha.

Czy ja pisałem post wyżej o blosie? :D

Opublikowano
Właśnie widzę jak siedzisz w BMW jak gadasz o przekręcaniu panewek przez LPG :duh: nie wiadomo czy się śmiać czy płakać z takich tekstów. 2 posty wyżej pisałeś o blosie o jakiś rurkach dziurkach.. Chłopie to jest XXI wiek i już takich rzeźb nie ma i nie będzie. Instalacje są coraz bardziej dopracowane. Ty się zatrzymałeś na początku lat 90 :mad2: Tragedia. Jeszcze się chwalisz, że skończyłeś szkołę samochodową :duh:
Opublikowano
Właśnie widzę jak siedzisz w BMW jak gadasz o przekręcaniu panewek przez LPG :duh: nie wiadomo czy się śmiać czy płakać z takich tekstów. 2 posty wyżej pisałeś o blosie o jakiś rurkach dziurkach.. Chłopie to jest XXI wiek i już takich rzeźb nie ma i nie będzie. Instalacje są coraz bardziej dopracowane. Ty się zatrzymałeś na początku lat 90 :mad2: Tragedia. Jeszcze się chwalisz, że skończyłeś szkołę samochodową :duh:

DO BMW GAZ SIE NIE NADAJE JASNE WYTYCZNE .

Opublikowano

Jasne wytyczne?? :mrgreen: O cholera :D

 

Jeszcze takiego człowieka nie spotkałem który nie potrafi komuś czegoś wytłumaczyć konkretnie czegoś i do tego z sensem i udaje "znafce" dalej na kolejnym forum z którego JESZCZE go nie wyrzucili. :duh: Jak cie w tej szkółce przepuścili jak wygadujesz takie brednie.

 

Jakie silnik BMW ma przeciwwskazania do montażu LPG? Bezpośredni wtrysk paliwa? A może nie ma utwardzanych gniazd zaworowych? Co tak wysycha na wiór? Guma? Metalowe elementy silnika wysychają? Panewki wysychają? Olej przestaje smarować elementy przez gaz?

 

Wytłumacz tu sensownie wszystkim, ale tak by ktoś wiedział, że nie jesteś kolesiem z gimnazjum tylko udawaj tego mechanika po szkole.

Opublikowano

Tego się nie wytłumaczy, to trzeba wałkować latami....

Ja zajmuje się BMW Bosch, nie jestem od gazu, bo gaz to nie jest do V12, do ferrari też żałożysz?

Opublikowano

To jak tak wałkujesz latami to wytłumacz wszystkim.

 

Gościu Ty pojęcia nie masz o mechanice, instalacjach i tylko sobie gadasz i trolujesz. Nie bez powodu za kradzież i kłamstwa cię z każdego forum BMW w Polsce wyrzucali co pewnie prawie każdy wie. Nie masz o niczym pojęcia co widać po twoich wypowiedziach wyżej.

 

Wałkujesz coś latami i nic na ten temat nie możesz powiedzieć. To jest żałosne co robisz.. :duh: Wstyd tylko przynosisz forum. Bo już na innym sie z ciebie śmieją i wymieniają się linkami z twoimi głupio-mądrymi wypowiedziami :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.