Skocz do zawartości

M62 TU44 regeneracja VANOSa - BEISAN SYSTEM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odświeże kotleta.

Jestem właśnie po robocie Vanosów itd.

Forty mi w tym dużo pomógł. Zregenowali mi koła Vanosa poustwiał rozrząd, wszytsko itd

Rezultat:

Vanosy od razu po odpaleniu pięknie się zaadoptowały.

Silnik nie łapie zadnych błęndów i co najważniejsze już znajomi nie mówią: "Jak ten diesel 4,4 pięknie warczy jak benzyna" :) :twisted: :twisted:

Wiedza na temat V8 jaką ma Forty jest bardzo ogromna i w ciemno każdy samochód bym mu dał do zrobienia.

Auto mocą mocno odżyło :)

Opublikowano
Wyczuwam reklamę... :roll:

 

Nie przesadzaj ;) . To chyba dobrze, że jest w Polsce kilka osób, które mają ogarnięte V8 i należy to podkreślać, bo na ASO nie ma co liczyć. Nawet kilka dużych warsztatów, które twierdzą że specjalizują się w BMW i większych silnikach, tak naprawdę nie radzą sobie z wieloma rzeczami.

Opublikowano
Wyczuwam reklamę... :roll:

reklamę czego ?

coś czuje nute zazdrości... tylko o co...

 

Napisałem jak było, jak ktoś miał do czynienia z tym tematem to zna sprawe ile jest rzeczy do ogarnięcia i ile mechaników chce łapy wpychać w 4,4 V8.

 

Każdy był ciekawe jak to finalnie wygląda to napisałem

 

Dla przykładu stando - 8 tyś a mnie wszytsko wyszło dużo dużo mniej a efekt ten sam.

 

Reszte niech sobie każdy dopowie

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
coś czuje nute zazdrości... tylko o co..

Jaka nuta zazdrości, po prostu przezorność.

To nie moje pierwsze i ostatnie forum, więc tak się składa, że nie pierwszy raz widziałem podobne zagranie.

Ktoś rzuca dobrym - hmm, powiedzmy towarem - i ludzie się łakomią, bo jest wzięcie, część ciężko dostępna, albo droga, stąd zainteresowanie.

Potem wchodzi ktoś na forum, kto praktycznie od razu wychwala daną część/usługę - znikają obawy u niektórych potencjalnych chętnych, i zagarniamy klienta.

 

Nie napisałem że to 100% reklama (stąd stwierdzenie wyczuwam), ale równie dobrze konto z którego napisany był ten post, mogło zostać wyłącznie do tego założone, aby się zareklamować.

Przyznam, że sam naciąłem się na taki incydent, stąd moje wyczulenie do tego.

Jeśli faktycznie kolega ogarnia vanosa sprawnie i tanim kosztem, to super, oby mu się udało przebić na rynku, ale co do tego, wybaczcie, ale nie kupuję - za mało opinii.

Mniej więcej w ten sam sposób postępują handlarze, wchodzi na forum, grzecznie się przedstawi, zrobi z 10 postów, wrzuci do galerii zdjęcia autka, i nagle za tydzień pilnie musi sprzedać. :duh:

Opublikowano
Witam nie potrzebuje zadnej reklamy, kolega poprostu wyrazil swoja opinie o wykonanej usludze. Osobiscie nikogo nie namawiam na robienie kol u mnie ani oferowania jakichkolwiek uslug mechanicznych, jesli chcesz wiedziec czym sie zajmuje w wolnym czasie to poczytaj sobie forum turbobmw. Ludzie z tutejszego forum niestety, ale sa strasznymi marzycielami i wszystko chcieli by miec za darmo, zawracaja tylko dupe, wiekszosc poprostu pomylila marke samochodu przy zakupie :norty: .
  • 4 lata później...
Opublikowano

Pan forte jest z bmw Ekspert motorsport z Wrocławia ?

Pytam bo niedawno pytałem tam o pare info o vanosach.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Siema, robiłem regeneracje vanosow 2szt 800zł + wymiana slizgów oraz napinacza-profilaktycznie (łancuch i cały rozrzad był robiony 70 tkm wczesniej w Niemcowni) przed regeneracja vanosów slyszałem je w środku auta przy odpalonym radiu natomiast po regeneracji fakt są slyszalne natomiast przy otwartej masce i trzeba sie wsluchac w ten specyficzny dzwiek zeby go wylapac. Czy warto ? moim zdaniem tak za wszystko zapłaciłem 3000zł :twisted:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Siema, robiłem regeneracje vanosow 2szt 800zł + wymiana slizgów oraz napinacza-profilaktycznie (łancuch i cały rozrzad był robiony 70 tkm wczesniej w Niemcowni) przed regeneracja vanosów slyszałem je w środku auta przy odpalonym radiu natomiast po regeneracji fakt są slyszalne natomiast przy otwartej masce i trzeba sie wsluchac w ten specyficzny dzwiek zeby go wylapac. Czy warto ? moim zdaniem tak za wszystko zapłaciłem 3000zł :twisted:

 


Jakie zaóważlne różnice oprócz mniejszego hałasowania vanosów?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W przypadku mojego BMW przed regeneracją zbierała się słabo do koło 3000/3500 obrotów, a przy tych obrotach nabierała wigoru dopiero.

Po regeneracji ciągnie porządnie od 1900.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.