Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja miałem uszkodzone łożysko na wałku atakującym, także trzeba było wybebeszać cały dyfer,pojechałem do znajomego do warsztatu wymienili mi, złożył mi i nie trzeba było żadnej regeneracji. Nowy olej itp. Przejechałem już około 2k kilometrów, cisza i spokój. Koszt? To 400 zł robota około 150 zł nowe łożysko i 2 uszczelniacze po 30 zł oraz olej 100 zł. A dzwoniłem po innych warsztatach to mówili mi że to tylko maszynowo da się złożyć, jest to niedoświadczenie mechaników . Byłem jak mi to składano, nie ma tam nic skomplikowanego. Pozdrawiam!!
  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 124
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zna ktoś może oznaczenia łożysk i uszczelniaczy dyferencjały? Mam zamiar zregenerować go we własnym zakresie, jednak chciałbym wcześniej zakupić zestaw naprawczy. Na alledrogo znalazłem ale nie wydaje mi się żeby cały zestaw kosztował tysiąc złotych. Postaram się zrobić fotorelację z naprawy i wszystko ładnie opisać. Z góry dzięki za wszelakie informacje.
Opublikowano
W dyferencjale masz 3 łożyska, chcesz wymieniać wszystkie ? Z tego co pamiętam ja wymieniałem jedno i płaciłem 200 zł. MAm w domu łożysko od strony wałku atakującego, jeśli znajdę go to podam Ci numery
Opublikowano

Właśnie jak mozesz wrzuć te numery.U mnie tak samo mam problem z dyfrem ,najbardziej go słychac jak na samochod puszczę na biegu.I wydaje mi sie ze to tez bedzie łożysko od strony ataku.

Gość tu ma do sprzedania za 999 zł wszystkie ale to chyba przesada.Widać na nich nadruki firmy INA

http://allegro.pl/zestaw-lozysk-mostu-dyfra-bmw-1-e81-e82-e87-e88-i5075276759.html

Gdzie można kupić jeszcze takie łożyska i uszczelniacze?

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/33_1258-przekl-tylnej-osi-napodb-nap/vPU66541

Które Ty wymieniałeś?

http://images.tinypic.pl/i/00640/79kqqzh8g72v.png

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Opublikowano
W dyferencjale masz 3 łożyska, chcesz wymieniać wszystkie ? Z tego co pamiętam ja wymieniałem jedno i płaciłem 200 zł. MAm w domu łożysko od strony wałku atakującego, jeśli znajdę go to podam Ci numery

 

Wypadało by wymienić wszystkie jak już dyfer będzie na stole. Mam dość głośne wycie i przy przyśpieszaniu. W oleju zaobserwowałem też opiłki. Nie chce najpierw wyciągać dyfra i go rozbebeszać, gdyż nie wiem jak jest z dostępnością tych łożysk. Z uszczelniaczami myślę, że nie powinno być problemu.

Opublikowano

U mnie tez przy przyspieszaniu słychać wycie.Ale na szczęście olej nie ma w sobie żadnych opiłków

Na Allegro jest tez gość za 900zl naprawia ,trzeba mu wysłać most i w Max 3 dni jest u nas spowrotem.

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Opublikowano
Skoro on naprawia to za 900zł to same części powinny wyjść sporo taniej. Dlatego chciałbym wykonać to samemu.
Opublikowano
Naprawiałem sam, koszt części 400 zł + robota, mi kumpel nie zabrał nic, łożyska kupione w ALBECO Poznań, uszczelniacze w ASO, zalane olejem castrol do dyfra i jest miodas :mrgreen: jak znajdę fotki z numerami łożysk to wrzucę, nie wiem czy jeszcze je mam :)
Opublikowano
Naprawiałem sam, koszt części 400 zł + robota, mi kumpel nie zabrał nic, łożyska kupione w ALBECO Poznań, uszczelniacze w ASO, zalane olejem castrol do dyfra i jest miodas :mrgreen: jak znajdę fotki z numerami łożysk to wrzucę, nie wiem czy jeszcze je mam :)

 

Jak by ci się udało byłbym bardzo wdzięczny :)

Opublikowano
Może ktoś jeszcze ma u siebie stare łożyska, bądź zna ich oznaczenia?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziś w swojej 1er zrobiłem test.Most u mnie wył i szykował się do wymiany.

Zaryzykowałem i kupiłem taki środek LIQUI MOLY MoS2 (2652) 20g

Nigdy nie wierzyłem w takie środki.I o dziwo po przejechaniu 10 km most był cichutki jak nowy.Ciekawe jak dalej będzie ale jest zaskoczony.

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jednak wymieniam u siebie łożyska w moście.Wszystkich jest 4 szt.

Oto nr łożysk i przybliżone ceny.

 

F-236120 INA - 181,00 BRUTTO/SZT. 1szt. To najcześciej jest powodem hałasu

F-239513 FAG - 138,00 BRUTTO/SZT. potrzebne 2szt.

F-239495 INA - 168,00 BRUTTO/SZT. 1szt.

 

Najlepiej zamówić w Albeco Poznań lub TGE Lublin

Do tego wszystkiego uszczelniacze z ASO 150zl

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Opublikowano
nie w wymianie leży problem a w regulacji tych łożysk. bez narzędzi i wzorników nigdy tego nie zrobisz jak trzeba i albo lozyska beda mialy nadmierny luz... i zaraz sie rozpadna albo bedzie zbyt ciasno i stanie sie to samo. tylko profesjonalny zakład który zajmuje się takimi przekładniami i potrafi tam luzy regulować.
Opublikowano

Mam mechanika który mi to zrobi.

Kwestia tylko łożysk.Na pewno mam do wymiany łożysko na ataku bo ma wżery i się nie nadaje.Reszta mówi że jest ok,ale różnie to może być i gwarancji nie daje.

Waszym zdaniem wymieniać wszystkie czy tylko atak?

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Opublikowano

Wymieniłem tylko dwa główne łożyska ,most ustawiony na stare znaki.Narazie zrobione ok 200km i absolutna cisza :-).

Łożyska 330zl

Uszczelki ASO 150zl

Olej 90zl

Moim zdaniem cena przystępna,nawet jakbym wymienił wszystkie łożyska koszt to Max 800zl a nikt ich wszystkich nie wymienia tylko jedno główne na ataku gdzie ja wymienione dwa główne a te od połosiek zostawiłem stare gdyż pod mikroskopem były ok,bez żadnych wzerow i ubytków

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Opublikowano

Kolejne kilometry lecą i jest absolutna cisza.Wczoraj akurat miałem trasę ok 500km i nie wiem czy to możliwe ale po naprawie mostu spadło mi spalanie.Ciezko teraz przekroczyć 5.8 gdzie wczesniej było ok 6.5

Prędkości powyżej 130 w granicach do 180.

Możliwe ze spalanie mi spadło przez ten most?

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie a jest możliwość dociągnięcia flanszy wału wraz z łożyskiem na wałku atakującym? może jest to jakiś sposób na zredukowanie luzów (hałasu) na jakiś czas. (traktujcie to jako rozwiązanie pośrednie) Ewentualnie dodać środek do oleju, o którym pisze kolega powyżej.
Opublikowano
trocin dosyp do oleju one rewelacyjnie tłumią ... pół garści na dyfer... to nie jest zart... !
Opublikowano
Wiem, wiem. Kiedyś ktoś z rodziny kupił Poloneza z taką ciekawostką :) Ja raczej nie skorzystam ale dzięki hyhy
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie bo waham się cały czas czy regenerować dyfer czy kupić jakąś używkę. Są dwa rodzaje używanych z przełożeniem 3.15, 3.07, 2.79, 2.56 które są szybsze a które zrywniejsze? Czy niezależnie od przełożenia każdy pasuje do mojego auta.. Jaki powinienem wybrać do swojego auta 118d z 2004r (122kM) manual. Czy przy wymianie łożysk trzeba coś tam ustawiać, jakieś luzy między zębne itd...??
Opublikowano
Choćby taki, że muszę mieć sprawny samochód od razu. Wyjąć stary, który już ledwo dyszy, przekładka na nowy (używany) i działa. Do regeneracji muszę wyciągnąć stary rozebrać, zakupić części złożyć , może wyregulować czy coś itd. Jest sporo dyfrów i czasem ktoś piszę że po przebiegu np.50tyś. km, więc może na trochę jeszcze posłuży...
Opublikowano

sam tego nie zrobisz. mowa o regeneracji.

skoro wiesz co robic to po co pytasz?

uwazam ze przekladnie nalezy albo zregenerowac albo kupić nowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.