Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Będę wdzięczny za wszelkie spostrzeżenia na temat tego auta. Może ktoś je oglądał i chciałby się podzielić opinią.

 

http://otomoto.pl/bmw-320-320d-coupe-e92-duza-navi-sko-C28713072.html

 

Dane pojazdu

Art.

Wartość

Numer podwozia WBAWD11070P195151

Kod typu WD11

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E92 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 130

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SPACEGRAU METALLIC (A52)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2007-10-23

Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2C5A LM RAEDER STERNSPEICHE 185 Obr. BMW, st. le. spr. gw. 185

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano

Auto wygląda naprawdę ładnie tez mi wpadło w oko. Auto jest z Niemiec wiec powinna być pełna historia serwisowa w ASO. Jako ciekawostkę podam ze gość najpierw wystawił to auto w cenie 79000 pln więc sporo zszedł.

Warto by podjechać i sprawdzić auto na komputerze oraz czujnikiem lakieru ale trzeba pamiętać że tam błotniki przednie są plastikowe.

Opublikowano

Byłem, widziałem, nawet wziąłem na przegląd, bo już byłem gotów do zakupu... i prawie tysiąc PLN w plecy.

 

Auto prezentuje się ładnie i jest bardzo dobrze wyposażone, niestety zapewnienie o bezwypadkowości budzi poważne zastrzeżenia.

 

W serwisie BMW stwierdzono, że prawdopodobnie ani jeden element nadwozia nie posiada oryginalnego lakieru, a niektóre mogły być lakierowane wielokrotnie...

 

Nie rozumiem tylko po co ktoś zapewnia o bezwypadkowości samochodu, ściąga mnie 400 km w jedną stronę i chętnie zgadza się na wizytę w serwisie narażając mnie na wysokie koszty, żeby potem stwierdzić, że taka grubość lakieru to jest w zasadzie ok i w serwisie przesadzają... chyba sobie pomyślał, że jak przejechałem taki kawał drogi to i tak zdecyduję się na zakup tego auta, jakie by ono w rzeczywistości nie było.

 

Trochę dosyć mam już tych poszukiwań przez ogłoszenia i dyskusji z krętaczami, więc może ktoś z Was zna e92 z pewnego źródła? Samochód nie musi bezwypadkowy, o ile nie miał jakiegoś poważnego dzwona i jego historia jest znana. Budżet ok 70-75k.

 

Chociaż po tych ostatnich przygodach zastanawiam się, czy nie lepiej będzie pójść do salonu i zakupić nową skodę...

Opublikowano
A tak z czystej ciekawości. Jakie były grubości lakieru? Dach,słupki, wnęki i progi również lakierowane??
Opublikowano
Wyników ze sobą nie wziąłem, ale z tego co pamiętam to np. maska miała około 340 mikronów, natomiast dach chyba mocno powyżej 200. Co do wnęk i progów dalej już się nie dopytywałem.
Opublikowano

No poddawać się nie można :)

Komisy i handlarze tak mają ...

Sprowadź z De, bo do 2.0 tragedii nie ma.

Opublikowano
Tylko tylko handlarzyk powiedział? Swoją drogą niby kartka papieru może spowodowac, że miernik powłoki lakierniczej szaleje :) Ręce opadają co się wyczynia u nas w kraju..kolokwialnie mówiąc obić mu ryj i żądać zwrotu za serwis i podróż to mało powiedziane :)
http://images69.fotosik.pl/527/fc8157997e792cbc.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wystarcze ze prysneli bezbarwnym i polerka zeby ladnie wygladal i bedzie mial 250-300 mikronow, szpachla to 600 w gore i to nie kilo tylko male nierownosci, kazdy tu widze ekspert zdjeciowy a nie ma pojecia o podstawach ... to ze ktos klamie mowiac ze bezwypadek nie jest ok ale handlarze wcisna kazdy kit zeby sprzedac, poszukaj, nawet na forum, kogos kto ciagnie auta z de i przytarga cos nie "malowanego"
Krzysztof
Opublikowano

Ostatnio w gazecie czytałem, że w Polsce coraz więcej osób z podobna kwotą decyduje się na zakup nowego auta.

Kilka lat temu większość ludzi z taką kasą szukało używki.

Opublikowano

230-300 um to jest grubos po nieudolnym ponownym lakierowaniu.

oryginalny lakier ma od 80-120um

wszystko powyzej 500um to szpachla

Opublikowano
No to nie wiem gdzie ty w BMW masz grubości 80 - 120 um chyba w komorze silnika. Przecież lakier jest dwuskładnikowy jak dla mnie to grubości lakieru na ocynku to 160-180 um. Do 230 um to podwójny klar i polerka a powyżej 250 um to już delikatna szpachla może wejść ale częściej podwójny lakier z bazą.
Opublikowano
Zaglądnijcie na forum http://lakiernik.info.pl/ i przestańcie pleść głupoty o grubości lakieru. "...200-250 um nieudolne lakierowany element" :duh: Samo cieniowanie daje takie wartości, a co niektórzy marzą o szpachli :mad2: Od 450 um w górę można mówić o szpachli, ale w małej ilości. Sławetne określenie "unfallfrei" w ofercie samochodów z "PS" nie oznacza wcale że pojazd nie miał nielakierowanego elementu. Wiem, bo poszukując samochodu w DE byłem zdziwiony odczytami na mierniku. :D Wymagania niektórych użytkowników są na miarę nowego egzemplarza z salonu, ale z budżetem skody.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaglądnijcie na forum http://lakiernik.info.pl/ i przestańcie pleść głupoty o grubości lakieru.

 

Cały ten dział od dawna to "radosna tfórczość s-f" :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zent: niefortunny skrót myślowy, chodziło o TEN dział na naszym forum, a nie ten z Twojego linka. :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.