Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tu jest link:

 

 

Dziś oglądałem auto, przejechałem się po parkingu i szybciej po ulicy jako pasażer, sprawdziłem lakier miernikiem.

Auto z Włoch. Cena 10.000 + opłaty polskie, myślę, że za 9500zł pójdzie.

 

Bryła spójna, elementy spasowane, bez kwiatków, odległości między kołami a zawieszeniem takie same, na większości elementów

druga warstwa lakieru (180-400um) do czego przyznał się sprzedający mówiąc, że był prawie cały porysowany - mam dostać zdjęcia sprzeda

malowania, w dwóch miejscach szpachla (550-800um) (prawe tylne drzwi i z przodu po prawej między klapą a nadkolem). Silnik chodzi równo,

nie dymi, jak się przyciśnie idzie równo wiadomo ogień. Skrzynią (automat) się pobawiłem na postoju, nie szarpie, zmienia płynnie.

Zawieszenia nie słychać, stabilne, kierownicy nie ściąga, elektryka działa.

 

Świecą się lampki: poduszka powietrzna i ABS (zdaniem sprzedawcy do wymiany czujnik ABS w którymś kole).

Rozumiem, że ABS nie działa na chwilę obecną ESP jeśli jest też nie.

 

Co myślicie Panowie? Rezygnować czy brać. Na co zwrócić uwagę jeszcze?

Czy podpięcie pod komputer da mi rzetelne dane o tym czy: są poduszki, który czujnik ABS do wymiany etc.

Jakie to mogą być koszty?

 

Wyżej jest temat...

Opublikowano
poduszka się pali i abs hmmm jeżeli to tylko czujniki to ceny masz od 50 do 300 PLN ale taniaków to nie radze brać bo nie tylko ja to przerabiałem. co do poduchy czemu się pali to niech się fachury wypowiedzą .W każdym razie komputer prawde Ci powie. Kierownica Mpak auto nie. zobacz po vinie co ona tam ma w sobie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do poduszek, może być mata w fotelu, może być klema, jakaś luźna kostka, a mogła być i większa przygoda.

ABS to zazwyczaj czujnik i sterownik, czujka tylko w oryginale, naprawa sterownika ok 250.

Kierownica M-pak szła niezależnie od reszty M-pakietu, można było ją samą zamówić, u mnie tak było.

Listwy ma wymienione, albo malowane, powinny być czarne, ew z chromowanym paskiem.

Dobrze było by podłączyć pod komputer i posprawdzać podstawowe parametry silnika i innych podzespołów .

Jak masz gdzie, to zabierz ją na stacje diagnostyczną, sprawdź hamulce, amorki, zawieszenie, obejrzyj podłogę i progi czy są zdrowe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

j/w INPA - jeśli właściciel wyrazi zgodę,weź kogoś kto ogarnia INPĘ .

Oby świecący ABS to czujnik a nie sterownik bo wtedy używka 600-800zł a nowy Bosch ok.1500.

Opublikowano
Trzeba posprawdzać tak, jak mówią koledzy, ale z opisu sądzę, że raczej będzie warto. Za te pieniądze trudno o ideał, to jest naprawdę tanio, a większość wydaje się być w porządku. Nawet jak byś miał włożyć powiedzmy te 1500 zł w ABS.
Opublikowano
Trzeba posprawdzać tak, jak mówią koledzy, ale z opisu sądzę, że raczej będzie warto. Za te pieniądze trudno o ideał, to jest naprawdę tanio, a większość wydaje się być w porządku. Nawet jak byś miał włożyć powiedzmy te 1500 zł w ABS.

 

Mnie tez padl sterownik a chwile potem czujnik i zrobilem wszystko za 300zl czujnik chyba 170 z boscha (intercars) a reszta poszla na naprawe sterownika

ale ster po znajomosci naprawiony

Opublikowano
Koledzy przy Airbag może być też s sterownik mam z tego roku samochód i sterownik on ma TEMIC gdzie jak się zrypie to pokazuje błąd wewnętrzny sterownika, pomoże tylko jego wymiana, koszt ok 100 zł za używkę. Odnośnie ABS to regeneracja ok 300 zł (na allegro) używka 800 zł a nówka 1500 zł.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.