Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, otóż mój problem polega na tym, że niedawno kupiłem BMW e46 318i 2.0. 143KM, po miesiącu jazdy padła cewka zapłonowa (dodam, że wszystkie cewki są firmy BREMI), wymienili mi wtedy świece i tą jedną cewke, na cewkę BOSCH, po następnym miesiącu ok. jazdy padła druga cewka, wymienili mi ją na cewke NGK, przy tym zauważyłem dziwny stukot w silniku jakby któraś szklanka się tłukła, po zdjęciu pokrywy zaworów, okazało się, że SPRĘŻYNA DŹWIGNI ZAWORU SSĄCEGO pękła(znajdują się one koło wałka rozrządu), całe szczęście, że nie narobiła bajzlu w silniku, więc moje pytanie teraz, w jaki SPOSÓB wymienić tą sprężynę ? (zamówiłem, już 4 takie sprężyny ORYGINALNE w cenie 35zł/szt)

ta sprężyna wygląda tak jak na zdjęciu NR. 11 http://www.super-bmw.pl/images/detailed/113/113176.jpg

 

ALBO CHOCIAŻ CZY KTOŚ SIĘ Z CZYMŚ TAKIM SPOTKAŁ, JAKIEŚ POMYSŁY, PROPOZYCJE?

 

PROSZĘ O POMOC !

 

Pozdrawiam! :!:

Opublikowano
a inne pytanie, czy istnieje możliwość wymiany tych sprężyn bez BLOKAD? tzn, czy można to zrobić np jak sobie zrobię oznaczenia na wałku itp białym pisakiem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.