Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj do połowy baku wlałem Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner....i uzupełniłem resztę zbiornika ON.

:shock: zobaczymy co będzie?

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie i jak tam ? czy po takich gorących dyskusjach zwiększyła się sprzedaż tego eliksiru ???

Bo jak to się dobrze sprzedaje to może i ja bym otworzył jakąś rozlewnie ?

Beczka nafty eee... nie trochę za drogo , może lepiej zwykły olej napędowy z dodatkiem jakiegoś taniego oleju ??? i troszkę denaturatu ???

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Panowie i jak tam ? czy po takich gorących dyskusjach zwiększyła się sprzedaż tego eliksiru ???

Bo jak to się dobrze sprzedaje to może i ja bym otworzył jakąś rozlewnie ?

Beczka nafty eee... nie trochę za drogo , może lepiej zwykły olej napędowy z dodatkiem jakiegoś taniego oleju ??? i troszkę denaturatu ???

kolego nie do końca jest tak jak sobie myślisz , kiedyś miałem styczność z Firmą co produkowała paliwa między innymi olej napędowy i powiem Ci ,że dodatki jakie są dodawane do paliw muszą być w kreślonych proporcjach , jak by tak było jak ty myślisz to zrobili by ON dolali twojego denaturatu i puścili na rynek, nie po to nad różnymi specyfikami siedzi 100 inż. i chemików żeby byle śmiertelnik podważał ich wynalazki , bo powąchał i popatrzał na jakiś dodatek i stwierdził ,że to denaturat z naftą :)

Tak ,że kolego jeśli masz inne zdanie to zachowaj je dla siebie a nie próbujesz swoją myśl i rację wbić innym do głowy na siłę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie i jak tam ? czy po takich gorących dyskusjach zwiększyła się sprzedaż tego eliksiru ???

Bo jak to się dobrze sprzedaje to może i ja bym otworzył jakąś rozlewnie ?

Beczka nafty eee... nie trochę za drogo , może lepiej zwykły olej napędowy z dodatkiem jakiegoś taniego oleju ??? i troszkę denaturatu ???

 

 

:mad2: :mad2: :mad2:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Faliszewice może sam spróbujesz ? Ryzyko żadne, może,tak jak pisałem wcześniej, Twoje auto jest już (być może) po takich lub podobnych środkach. Twoja ocena po zastosowaniu byłaby cenna. Ze swojej strony mogę spróbować uzyskać w firmie dla Ciebie cenę promocyjną na 1 szt. Forte. Więc jak ?
Opublikowano

Czesław Witaj !

To co powyżej to napisałem trochę z sarkazmem ale jak to wiadomo zawsze ileś tam w tym logiki jest ;-)

Podśmiewam sie bo ten wątek nie ma statusu sponsorowanego ale ciągle skutecznie jest odnawiany.

A co do moich doświadczeń z dolewkami to ja święty nie jestem pierwsze auto kupiłem chyba w 1981 roku to już miałem okazje się na próbować sporo cudownych płynów co to były niby opracowywane przez 100 inżynierów tylko jakimś cudem znikały z półek i były zastąpione przez niby jeszcze lepsze płyny i tak co kilka lat.

Broń Boże nie odstraszam od tego waszego płynu co jakiś czas jak przyjdzie natchnienie to trzeba wlać wiec jak ten będzie pod ręka i na wyprzedaży to czemu nie ;-)

Systematycznie co leję do w zimie przeciw zamarzaniu bo już miałem dwa przypadki że mi paliwo zamarzło.

 

Pozdrawiam z Montrealu.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
na żartach się znam :) wiem też jest też tak jak coś polecasz to różnie jest to odbierane i też staram się to zrozumieć. Jest tak że jedni się boją coś zastosować, użyć, zrobić inni nie wierzą w to i piszą swoje zdanie ale gdy napisałem o pewnej firmie na jednym z for że jej nie polecam i opisałem dlaczego. Nie ma do tej pory żadnego komentarza, złego czy dobrego, broniącego, czy negującego to co opisałem. Zawsze pojawi się jednak gdy coś polecamy. Obojętnie czy to będzi środek, warsztat, proszek do prania ;) , natychmiast jest jakiś komentarz, ile bierzesz ? (sporo ;))że to ściema, że pewnie nie zadziała i tak można pisać i pisać. Grunt to robić swoje i nie przejmować się za bardzo. Pozdrawiam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ponad pół baku przejechane....

Silnik pracuje aksamitnie jak koliberek...i chyba jeszcze ciszej teraz chociaż i tak było ciche.

 

No i tak jakby pierwszy rozruch rano jest taki lżejszy.

Opublikowano
Cena Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner 77 zł + k.wysyłki 0.00 zł ?* (*pytaj o szczegóły na priv)

Szkoda że wcześniej tego nie napisałeś bo to naprawdę dobra cena, ja na allegro kupiłem za 82 zeta+15 zeta przesyłka a tak zaoszczędziłbym 20 zeta.

Pytanie co ile tysięcy kilometrów najlepiej stosować ten preparat.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
No szkoda :( ale jak będziesz kolejny raz wlać to pisz śmiało. Zaleca się stosować profilaktyczne co 12-15 tys.km. ja stosuję np. co 10 tys.km :)

Ok, na pewno następnym razem skorzystam z zakupu :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

jeżeli nie dziej się nic poważnego to lepiej lać na zbiornik, ja miałem np taki przypadek. Po zatankowaniu na stacji paliw coś przytkało mi jakimś syfem układ paliwowy, auto nie bardzo chciało się zbierać do jazdy. Najpierw jednak wlałem Forte do baku i po ok 150 km zaczęło wszystko powoli wracać do normy. Gdyby to zawiodło dopiero wtedy bym zastosował czyszczenie tzw. "warsztatowe" czyli takie jak w opisie aukcji.

Można też samemu zrobić używając odpowiedniego urządzenia http://www.forte-nwe.pl/produkty/urzadzenie-czyszczace

 

 

http://http://img163.imageshack.us/img163/9282/xe7y.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja wlewam do paliwa najczęściej tak dwa razy do roku jeden z tych dodatków:

1. Protec Diesel System Cleaner. Cena w sklepie fizycznie stojącym (nie internetowym) - 80 zł.

2. Liqui Moly Diesel Spulung. Cena w sklepie fizycznie stojącym (nie internetowym) - 60 zł.

 

Tych tanich, co w marketach leżą typu STP itp. za 20 zł nie kupuję. Na jednym i na drugim z wyżej wymienionych środków jest instrukcja do stosowania zapobiegawczego (przy przeglądzie) i w przypadku nagłych problemów z silnikiem. Jeden jak i drugi ma zapisane, że stosuje się go na około 75 l paliwa. Ja wlewam całą puchę na cały bak paliwa.

Opublikowano
Ja ostatnio w trasę dolałem Liqui Moly Diesel Spulung, i szczerze jakoś dziwnie było zaczął głodniej chodzić. Dopiero jak wróciłem do mojego oleju 2T LM1052 to ucichł i poprawiła się dynamika. Ale i tak skończyłem na wymianie wtrysków bo dodatki nic nie pomagały,jako ciekawostkę mogę wrzucić fotki jak wyglądają końcówki starych wtryskiwaczy po przejechaniu 900km z dodatkiem LM Diesel Spulung
Opublikowano

Wrzuc ta ciekawostke, chetnie zobacze.

Pozdr.

 

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano (edytowane)
Ale i tak skończyłem na wymianie wtrysków bo dodatki nic nie pomagały,jako ciekawostkę mogę wrzucić fotki jak wyglądają końcówki starych wtryskiwaczy po przejechaniu 900km z dodatkiem LM Diesel Spulung

sugerujesz że LM uszkodził wtryski ? sądzę że miałeś już je na wykończeniu i LM nie jest winny uszkodzeń . Oglądanie wtrysków po zastosowaniu LM nic nie wnosi, trzeba było je widzieć przed i po zastosowaniu LM. Przed pewnie wyglądały jeszcze gorzej.

 

Tak wygląda wtryskiwacz Delphi który przeżywa do ok 200- 230 tys.km. potem to już jazda grożąca uszkodzeniami wypaleniem denka tłoka,rozerwaniem cylindra, to skrajne przypadki. Korekty w tym przypadku były już rozjechane ponad normę, auto przejechało w po kraju ok 150 tys.km , potem w cyklu mieszanym kolejne 70 tys.km. na paliwach premium/zwykłe i tankowane 50/50% kraj/zagranica. Próba reanimacji środkiem Forte niewiele pomogła, korekty wróciły do widełek ale i tak kopcenie pozostało przy butowaniu, choć było mniejsze niż przed zastosowaniem Forte Advanced..., silnik też pracował trochę nierówno na wolnych obrotach, po zalaniu Forte wyrównał trochę swoją pracę.

Do czego zmierzam ? Do tego że jak coś już padnie mechanicznie to nic nie pomoże tylko trzeba wymieniać na nowe lub regenerować.

Stosowanie tych środków profilaktycznie jest jak najbardziej uzasadnione, jednak gdy mamy bardzo mocno zabrudzony układ, bez jeszcze uszkodzeń mechanicznych, trzeba czyścić w systemie warsztatowym (opisy parę postów wyżej), to przywraca wszystko do normalnej pracy. I jeszcze raz, uszkodzeń nie naprawi żaden środek.

 

http://img842.imageshack.us/img842/4610/pe3a.jpg

Edytowane przez czeslaw555
Opublikowano
Ale i tak skończyłem na wymianie wtrysków bo dodatki nic nie pomagały,jako ciekawostkę mogę wrzucić fotki jak wyglądają końcówki starych wtryskiwaczy po przejechaniu 900km z dodatkiem LM Diesel Spulung

sugerujesz że LM uszkodził wtryski ? sądzę że miałeś już je na wykończeniu i LM nie bardzo jest winny uszkodzeń . Oglądanie wtrysków po zastosowaniu LM nic nie wnosi, trzeba było je widzieć przed i po zastosowaniu LM. Przed pewnie wyglądały jeszcze gorzej.

 

Tak wygląda wtryskiwacz Delphi który przeżywa do ok 200- 230 tys.km. potem to już jazda grożąca uszkodzeniami wypaleniem denka tłoka,rozerwaniem cylindra, to skrajne przypadki. Korekty w tym przypadku były już rozjechane ponad normę, auto przejechało w po kraju ok 150 tys.km , potem w cyklu mieszanym kolejne 70 tys.km. na paliwach premium/zwykłe i tankowane 50/50% kraj/zagranica. Próba reanimacji środkiem Forte niewiele pomogła, korekty wróciły do widełek ale i tak kopcenie pozostało przy butowaniu, choć było mniejsze niż przed zastosowaniem Forte Advanced..., silnik też pracował trochę nierówno na wolnych obrotach, po zalaniu Forte wyrównał trochę swoją pracę.

Do czego zmierzam ? Do tego że jak coś już padnie mechanicznie to nic nie pomoże tylko trzeba wymieniać na nowe lub regenerować.

Stosowanie tych środków profilaktycznie jest jak najbardziej uzasadnione, jednak gdy mamy bardzo mocno zabrudzony układ, bez jeszcze uszkodzeń mechanicznych, trzeba czyścić w systemie warsztatowym (opisy parę postów wyżej), to przywraca wszystko do normalnej pracy. I jeszcze raz, uszkodzeń nie naprawi żaden środek.

 

http://img842.imageshack.us/img842/4610/pe3a.jpg

 

 

LM nic nie uszkodziło, ale też nie pomogło. po prostu były już zużyte mechanicznie. W weekend porobię fotki bo będę miał trochę czasu.

Opublikowano
LM nic nie uszkodziło, ale też nie pomogło. po prostu były już zużyte mechanicznie. W weekend porobię fotki bo będę miał trochę czasu.

Z pustego to i Salomon nie naleje...

 

Twoja wcześniejsza wypowiedź w ogóle nie ma sensu. Środki tego typu są do czyszczenia układu paliwowego, a nie regeneracji, czy wskrzeszania zużytych mechanicznie części...

 

Później ludzie bredzą po forach, że on miał tylko 500 tys. przebiegu wtryski klękły, a to lipne LM ich nie zregenerowało. "CO ZA BADZIEW!! SZKODA PIENIĘDZY!!" :duh:

Opublikowano
Czy ja napisałem że oczekiwałem cudów od LM ? nalałem go w celu sprawdzenia czy pomoże, nie pomogło wiec przyjrzałem się wtryskiwaczom. To bardzo proste.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.