Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak samo jest również w F10. Dlatego zamówiłem domykanie drzwi. Może dlatego, że drzwi są ciężkie na skutek zastosowanych wzmocnień i wygłuszeń?
Opublikowano
U mnie tylko klapa bagaznika na poczatku ciezko sie zamykala, a drzwi zamykaja sie super :)

 

 

klapa u mnie to samo...

 

Klapa to maskakra. Prawie jak w polonezie :shock:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak samo jest również w F10.

 

W F10 miałem problem tylk ona początku, teraz (5 tys km dalej i sporo zamykania/otwierania) zamykają się idealnie, jak powinny.

 

Też jak odbieralem to myslałem że bite :mrgreen: bo musiałem mocniej machnąć, żeby się domknęły. Aż w salonie przebiegłem się po kilku sztukach wystawowych i wszystkie miały to samo, nie zamykały się idealnie.

Opublikowano
U was tez drzwi zamykaja sie jak od stodoly i trzeba po pare razy nimi trzasnac zeby dobrze sie zamknely ?

o co tu chodzi ?

 

o to że są solidne i nawet po pięciu latach użytkowania nie latają luźno jak w nowej Toyocie...

 

Przyzwyczaisz się, one się trochę wyrobią ale ja uważam że takie zamykanie jest atutem... Czujesz że masz drzwi w ręku ;)

 

Jak będziesz miał możliwość to pobaw się drzwiami w Mercedesie G tam dopiero trzeba trzasnąć.

 

A co do domykania to wszystko jest fajnie jak działa... miałem to w serii 7, zamek kosztował 1900zł a jak się zablokował to drzwi musiałem spinać pasem bo nie było możliwości ich zamknięcia.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie z drzwiami tragedii nie ma ale klapa zaczyna mnie drażnić.

Raz, że trzeba dość brutalnie "grzmotnąć" żeby się zatrzasnęła a dwa, że bardzo często nie otwiera mi się sama z pilota.

O ile liczę, że jak u kolegów wyżej za jakiś czas nieco sie wyrobi i zamykali się będzie lepiej o tyle otwieranie raczej samo się nie naprawi. Jest jakiś sposób na regulację siły z jaką odskakuje? Mam wrażenie, że zwyczajnie "klei" się na uszczelkach bo sprężyna nie ma dość siły żeby przełamać opór i odskoczyć... :roll:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

W f10 pomyśleli ze słabym zamykaniem drzwi, żeby namawiać ludzi do kupna ich dociągania.

 

Niestety może wychodzić tu beznadziejne spasowanie nowych aut bmw. Dziennikarz tok.fm Jacek Balkan, gość, który testuje ok. 100 samochodów (nie modeli) rocznie, a do tego zajmuje się przygotowaniem samochodu na plan filmowy- co często wiąże się z demontażem i ponownym złożeniem auta (różne są potrzeby) wrzucał swego czasu na facebooka zdjęcia nowej f30, która była tak koślawo poskładana, miała tak nierówne szpary w nadwoziu, że aż wysłał pismo do importera czy samochód z parku prasowego nie jest przypadkiem przedprodukcyjny lub po dzwonie. To samo powtórzyło się w X6 M i coś jeszcze w 1er.

Trochę skandal, bo twierdzi, że niektóre sztuki bmw są zrobione na poziomie dacii, słucham w radiu często testów i wielokrotnie powtarza, że odkąd miał w rękach tą trójkę do teraz obmacuje, obchodzi każdy jeden nowy samochód jaki dostają do testów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.