Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

kupiłem niedawno swoje nowe auto: BMW e46 2.0 143KM 2003r.

po wejściu do kanału zobaczyłem pocenie się w dwóch miejscach:

http://s1.pokazywarka.pl/i/2026915/122036/20121120745.jpg

http://s1.pokazywarka.pl/i/2026915/899947/20121120743.jpg

http://s1.pokazywarka.pl/i/2026915/800702/20121120744.jpg

 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu tych problemów. Czy to jakieś groźne objawy? Czy muszę od razu brać się za naprawy? Co może być przyczyną pocenia się elementów na zdjęciach oraz jakich części dokładnie potrzebuję, żeby dokonać naprawy? Czy naprawa będzie kosztowna?

 

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i sugestię.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

To na pierwszej fotce to uszczelniacz półosi do wymiany.

 

Na kolejnych to pod silnikiem? Może to być uszczelka podstawy filtra oleju... - ciężko stwierdzić po tych fotkach.

Opublikowano

aha. ten element to most/dyferencjał.

czy warto go ruszać jeśli poci się w sposób widoczny na zdjęciu? jak sprawdzić stan oleju w dyfrze? są jakieś zestawy naprawcze? co tam się wymienia - uszczelniacze, zimmeringi ?

Opublikowano

Warto wymienić, bo to nie jest droga robota.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/i/f/227.png

część nr 8 - 33107505604

 

Są 2 korki w dyfrze (jeden z boku, jeden z tylu). Olej ma być do dolnej krawędzi tego wyższego otworu po korku/śrubie - to jest jakiś 1l.

 

Pamiętać trzeba aby sprawdzić czy drożny jest odpowietrznik dyfra!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.