Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Miala na 100% robiony przód.Choćby nierówna atrapa.

Poza tym:

grill od modelu po liftingu po 95

lampy biale nie były w opcji.

silnik 90 PS bardzo oszczedny, ale na dluższą metę słaby no i...4 cylindrowy :?

Edytowane przez Diesel - BMW Klub Polska

Pozdrawiam

Marcin

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zwróć uwage na próg z prawej strony. Element który jest razem z błotnikiem jest innego koloru od reszty co może potwierdzać,że miała robiony przód ale to nie jest takie istotne. Nie wierze w bezwypadkowe BMW kwestia jak mocne było uderzenie i jak zostało naprawione.

Pozdrawiam

Opublikowano
Oprócz tego tył też nie jest oryginalny, przyjrzyjcie się listwie nad zderzakiem, lampom i odcieniowi prawego tylnego błotnika, o ile nie są to przebarwienia zdjęcia. Najlepiej obejrzeć na żywo.
Pozdrawiam
Opublikowano
Ja jezdze takim sprzetem i jestem bardzo zadowolony. Co prawda na niskich obrotach malo sie dzieje, ale od tych 2k rpm zbiera sie zadawalajaco. Pali od 5 litrow wzwyz. Ta z ogloszenia cene ma dosc okazyjna a jak to z okazjami bywa to sami wiecie...

gnojowka pedzona rakieta:D

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif

Opublikowano
Nie doszukałem się w ogłoszeniu nic i chipie czy jakichkolwiek zmianach, które "zrobiły" 115KM z tego TDSa.Jak już ktoś tu zauważył 318 TDS miał 90KM.Hmmm może nie zauważyłem tego info..albo sprzedający nie wie jakie auto posiada. (115KM ma 325TD-czyli takowe autko jakie mam ja)

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano

Czesto sie zdarza ze sprzedajacy wpisuje co chce w rubryce moc :)

Na stronie Mastersa jest napisane, ze po chipie ten silniczek ma 115KM ciekawe jak to wyglada w praktyce...

gnojowka pedzona rakieta:D

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif

Opublikowano
Czesto sie zdarza ze sprzedajacy wpisuje co chce w rubryce moc :)

Na stronie Mastersa jest napisane, ze po chipie ten silniczek ma 115KM ciekawe jak to wyglada w praktyce...

trzeba by było zchipowac i pojechac na hamownie :8) ale to i tak daje bardzo ogólny zarys o chipie w 318 TDS.Sądzę że realnie (uwzględniając że kilka KM "wyparowało" przez parę lat uzytkowania) można uzyskac te 110KM. Nm ma przybyć 65 co da 255Nm....hm...przyjemna elastyczność :8)

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
Czesto sie zdarza ze sprzedajacy wpisuje co chce w rubryce moc :)

Na stronie Mastersa jest napisane, ze po chipie ten silniczek ma 115KM ciekawe jak to wyglada w praktyce...

trzeba by było zchipowac i pojechac na hamownie :8) ale to i tak daje bardzo ogólny zarys o chipie w 318 TDS.Sądzę że realnie (uwzględniając że kilka KM "wyparowało" przez parę lat uzytkowania) można uzyskac te 110KM. Nm ma przybyć 65 co da 255Nm....hm...przyjemna elastyczność :8)

Zastanawialem sie nad takim chipkiem, bo zysk bylby spory, nawet przy tych 110km to osiagi mialbym pewnie podobne do Twojej rakiety, a splanie sporo mniejsze... problem to to, ze nikt mi nie da gwarancji ze mi sie pompa czy cos w silniku nie wysra... czekam az sie ktos inny odwazy i przejezdzi te 10kkm :8)

gnojowka pedzona rakieta:D

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif

Opublikowano

Zastanawialem sie nad takim chipkiem, bo zysk bylby spory, nawet przy tych 110km to osiagi mialbym pewnie podobne do Twojej rakiety, a splanie sporo mniejsze... problem to to, ze nikt mi nie da gwarancji ze mi sie pompa czy cos w silniku nie wysra... czekam az sie ktos inny odwazy i przejezdzi te 10kkm :8)

No fakt gwarancji nie dadzą ale to normalne.Ktoś może "szaleć" na zimnym silniku a wtedy silnik długo nie pociągnie-dlatego nie dają gwarancji.Nikt później nie dojdzie jak był samochód użytkowany :)

 

Moja "rakieta" to raczej ociężała :)

 

Ryzyko jest po chipie ale jesli masz pewność, że silnik jest w dobrej kondycji a po zmianach będziesz użytkował samochód według "zasad dieslowca" to nic się nie powinno popsuć.(piszę trochę niejasno ale... mam nadzieję, że wiesz o co chodzi;) )

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
jezdzilem wczesniej przed bejca, omega 2,3D padaka na maksa spacerowka i "pechowa" w dodatku odradzam! a jeszcze wczesniej mesiem 123 300D wytrzymaly skurwiel 750 000 km mial i odziwo trzymal sie calkiem niezle nie do zajezdzenia :)... ale stwierdzilem ze jednak ropniak to nie to! zima ciagania smierdzi ropniakiem i te mulaste obroty! I co postawilem na BMW 3 :) i znalazla sie piekna 325 M20 w kombiaczu (to co lubie). Do czego zmierzam!? rosnie mi chrapka na e 36 najlepiej 1,8 115KM benz. wracajac do tematu ktory postawilem na forum chcialem sprawdzic czy warto kupic znow ropniaka tym razem pod znaczkiem BMW tds. pozdro :norty:
Opublikowano
Do czego zmierzam!? rosnie mi chrapka na e 36 najlepiej 1,8 115KM benz. wracajac do tematu ktory postawilem na forum chcialem sprawdzic czy warto kupic znow ropniaka tym razem pod znaczkiem BMW tds. pozdro :norty:

 

No w twoim przypadku przesiadka do e36 1,8 benz moze byc lekkim rozczarowaniem. 115km starcza spokojnie do sprawnego poruszania sie, ale rakieta to nie jest, szczegolnie zaladowana. Ja tez myslalem na dieslem w e36, ale dalem sobie spokoj. 1.8 tds to straszny mol, 2,5 td ma osiagi podobne jak 1.8 benz, jednak zuzycie paliwa juz nie jest male, wiec koszta podobne. Wole wiec cieszyc sie obrotami, niz slyszec klekot diesla :)

O 2.5 tds nie wspominam, bo jak kupowalem swoja, to roznica w cenie byla spora. Nastepne moje autko bedzie jednak juz mialo 6 cylindrow :)

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano

325 TDS to nie taki znowu mulasty diesel :naughty: Niejeden by sie zdziwil. Ciagnie rowno z 320i, a po dobrym programie to i z 325i sobie radzi. Ludzie co mowia ze TDS nie idzie maja chyba zajezdzone silniki, pompy albo turbiny bo prawda jest taka ze idzie i to calkiem niezle :8)

Nie uprzedzalbym sie z gory do tego silnika.

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano
325 TDS to nie taki znowu mulasty diesel :naughty: Niejeden by sie zdziwil. Ciagnie rowno z 320i, a po dobrym programie to i z 325i sobie radzi. Ludzie co mowia ze TDS nie idzie maja chyba zajezdzone silniki, pompy albo turbiny bo prawda jest taka ze idzie i to calkiem niezle :8)

Nie uprzedzalbym sie z gory do tego silnika.

:cool2: świete słowa.TDS nie jest mulastym dieslem :hand: Tak jak kolega napisał-chip "wsadzić" i niejednego "sportowca" mozna zadziwić.

 

TD jest mulasty ale za to trwalszy (mniej wysilony silnik).

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
O mulowatosci diesli mowia ci ktrorzy chca sobie usprawiedliwic wydatki zwiazane z pb :) wiec ywmyslaja, ze diesel to mul, ze klekocze, smierdzi itd. :twisted2:

gnojowka pedzona rakieta:D

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif

Opublikowano
Mi dzis w Diagtroniku wgrali wiruska to sam sie mocno zdziwilem co to auto potrafi :P 170KM przy 4350 rpm i 364Nm przy 2200rpm. Okazalo sie ze moj w serii mial 292Nm bo to juz ten nowszy typ po 96 roku. Najsmieszniejsze ze nic a nic nie dymi :shock:

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano
O mulowatosci diesli mowia ci ktrorzy chca sobie usprawiedliwic wydatki zwiazane z pb :) wiec ywmyslaja, ze diesel to mul, ze klekocze, smierdzi itd. :twisted2:

 

Kolego, przesiadlem sie do BMW z diesla. Wybralem swiadomie, a dlaczego tak wybralem, napisalem 3 posty wyzej. Niestety, ale 1.8 tds, to straszny mol. Wiem, ze ciezko jako posiadaczowi ci sie z tym pogodzic, ale poczytaj troszke dane techniczne. Jego jedyna zaleta to zuzycie paliwa, ale tu akurat na swoje autko nie narzekam, bo wiedzialem wczesniej ile bedzie palilo.

Co do diesli wogole, to chetnie do nich wroce, ale w e46 albo e90 ;) Tam dopiero udalo sie pogodzic osiagi z malym zuzyciem paliwa. Najchetniej widzialbym sie w 330d :)

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano

mol to mercedes 200d, a 90 konny diesel w niewielkim aucie daje rade bardzo dobrze, z reszta masa ludzi kupowala takie samochody jeszcze kilka lat temu (np silnik 1Z koncernu VAG). Jak dla mnie te 2-3 sekundy do 100 nic nie znacza, w trasie jak to juz gdzies pisalem podobne czasy mam jadac moja BMW i wczesniejszym moim autem Audi C4 2.8 :) po wakacjach wstawie sobie czipka na te 110km i moze kiedys sie sprobujemy na jakims spocie :) tak czy inaczej przyjemnosc z jazdy to sie zaczya dopiero grubo powyzej 200km wszystko nizej przy masie ponad 1200kg to mol

 

peace, z mojej strony EOT

gnojowka pedzona rakieta:D

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif

Opublikowano
mol to mercedes 200d, a 90 konny diesel w niewielkim aucie daje rade bardzo dobrze, z reszta masa ludzi kupowala takie samochody jeszcze kilka lat temu (np silnik 1Z koncernu VAG).

Passatem z 1Z smigaja moi rodzice. Daje rade, to tyle moge o tym powiedziec, natomiast rakieta to nie jest. Jeszcze na pusto w miare idzie, ale po zaladowaniu nie jest wesolo.

Jeszcze a propo VAG - 1Z byl swego czasu dosc rewolucyjnym silnikiem, ale 1.8 tds nawet w chwili wejscia rewelacja nie byl. Widzialem w AI test i nawet jakis Citroen z klasycznym dieslem dawal mu rade.

Jak dla mnie te 2-3 sekundy do 100 nic nie znacza, w trasie jak to juz gdzies pisalem podobne czasy mam jadac moja BMW i wczesniejszym moim autem Audi C4 2.8 :)

Jezdzilem C4 2.3 i bylo wesolo, nie wiem jak mogles sie przesiasc z tego do tds ;)

tak czy inaczej przyjemnosc z jazdy to sie zaczya dopiero grubo powyzej 200km wszystko nizej przy masie ponad 1200kg to mol

Tu sie w pelni zgadzam. Jak sie przesiadlem do 318i wydawalo mi sie ze to rakieta... Teraz ogladam ogloszenia o 328i ;)

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano

Nie chodzilo mi o porownanie zaawansowania technicznego a o moc i moment obrotowy, ktore sa zblizone a co za tym idzie osiagi rowniez. jesli wiec takie osiagi sa akceptowane przez duza ilosc uzytkownikow samochodow, to nie mozna powiedziec ze 1.8 tds to mol i nie warto go kupowac, bo tak nie jest.

 

To, ze jak sie wlozy nawet bardzo slaby silnik w lekkie nadwozie i objedzie mocnejsze, ale ciezsze auto to chyba normalne?

 

Moim zdaniem to trzeba umiec jezdzic i tyle. Kiedys na dluzszej trasie scigalem sie (jadac audi B3 td 80km) z passatem B4 2.0 a ze umiejetnosci kierowcy passata mialy sporo brakow to ja dojechalem pierwszy. Dosc, nie chce mi sie juz nic pisac.

pozdrawiem peace

gnojowka pedzona rakieta:D

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif

Opublikowano
Fakt faktem-325 TDS z chipem śmiga az miło.Tzn ja miałeokazje jechac tylko 525 TDS z chipem (e39)..e36 pewnie idzie lepiej z racji mniejszej wagi.Kto jest przeciw dieslom i woli e36 328 nech kupuje sobie benzyne-proste...ale niech wcześniej się przejadą 330d :mrgreen:

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
Kto jest przeciw dieslom i woli e36 328 nech kupuje sobie benzyne-proste...ale niech wcześniej się przejadą 330d :mrgreen:

 

330d wymiata niezle, chociaz 320d w e90 to juz niezla kombinacja.

Przyznasz jednak, ze e36 328i i 330d leza jeszcze na roznych "polkach" cenowych i tu jest najwiekszy problem... ;)

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano

330d wymiata niezle, chociaz 320d w e90 to juz niezla kombinacja.

Przyznasz jednak, ze e36 328i i 330d leza jeszcze na roznych "polkach" cenowych i tu jest najwiekszy problem... ;)

zgadzam się-różne półki cenowe ale nie lubię jak ktoś uważa diesle za ociężałe, dymiące pojazdy, które nadają się tylko do ciężarówek itp.

 

Nie mówię o swoim TDku bo to faktycznie nie "idzie" wspaniale..ale nadrabia elastycznością ;)

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
Generalnie niedawno przesiadem sie z e36 318i do e36 318tds i jestem bardzo zaskoczony poniewaz ma ciut gorsze przyspieszenie bynajmniej do setki a spalanie bagatela 5litrow mniej przy tej samej dynamice jazdy.Polecam ten modelik. :twisted2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.