Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jestem tutaj nowy więc od razu chciałbym się przywitać - witajcie!

 

Jakiś czas temu byłem na hamowni sprawdzić zdolności swojego pojazdu - E46 330CD 204KM M57N

 

Wyszła albo mocna seria albo któryś z poprzednich właścicieli gmerał w programie.

 

Jedyne co mi sie nie podoba to pofalowanie wykresu i chciałbym zapytać co sądzicie. Jakie mogą być przyczyny - egr? przepływka? ślizgające sprzęgło? wtryski? program?

Szukam punktu odniesienia :)

 

Wykluczam błąd hamowni, ponieważ przede mną hamował kumpel 330D M57 i jemu wyszło mu idealnie i śliczny równy wykres, wręcz modelowy jak i drugiemu koledze w E91 320.

 

Będę wielce wdzięczny za jakieś podpowiedzi, sugestie gdzie szukać przyczyny tego wykresu :)

Dziękuję

 

Wynik wygląda następująco:

http://www.fafrowicz.com/else/wykres.jpg

Opublikowano

pierwsza sprawa jest taka iż hamownia nie jest urządzeniem diagnostycznym , tylko pomiarowym ...

jesli chcesz sprawdzic stan auta zrób diagnostykę ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Hej

Dzięki za odpowiedź. Dysponuję interfejsem i INPĄ tak więc komputerową diagnostykę już mam za sobą - brak poważniejszych błędów, wszystkie urządzenia pomiarowe i czujniki według INPY są sprawne, parametry silnika i wtrysków sprawdzane zarówno na ciepłym silniku na postoju jak i podczas jazdy i nie wykazują odchyleń od normy/standardu. Korekcje wtrysków prawie wszystkie w granicach tolerancji (między -0.8 - +0.8), poza jednym któremu zdarza się na powędrować nawet do wartości +1.60

 

Nie szukam złotej odpowiedzi, bo wiem że takiej nie dostanę. Tak jak napisałem szukam podpowiedzi co mogę jeszcze wziąć pod uwagę przy takim wykresie :)

Opublikowano

Jeżeli diagnostyka ok, hamownia technicznie ok, a wynik powtarzalny to może kwestia samego programu - chipa?

 

 

Pozdrawiam,

ecml

Opublikowano

Właśnie rzecz w tym, że za mojego posiadania nic nie było wgrywane, poprzedni właściciel też nic nie robił, no chyba że za granicą ktoś się bawił...

 

Zatem pytanie czy oryginalne oprogramowanie warsztat zajmujący się chipowaniem będzie posiadał oryginalny program czy można go gdzieś pobrać?:)

Opublikowano
nie musi byc warsztat tuningowy , choć jak podjedziesz to powinni powiedzieć czy jest ori ... wystarczy że podjedziesz do kogos kto ma możliwosc aktualizacji softu i wtedy opórcz najnowszego softu dostępnego dla Twojego silnikA będziesz miał ori ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Hej

Dzięki za odpowiedź. Dysponuję interfejsem i INPĄ tak więc komputerową diagnostykę już mam za sobą - brak poważniejszych błędów, wszystkie urządzenia pomiarowe i czujniki według INPY są sprawne, parametry silnika i wtrysków sprawdzane zarówno na ciepłym silniku na postoju jak i podczas jazdy i nie wykazują odchyleń od normy/standardu. Korekcje wtrysków prawie wszystkie w granicach tolerancji (między -0.8 - +0.8), poza jednym któremu zdarza się na powędrować nawet do wartości +1.60

 

Nie szukam złotej odpowiedzi, bo wiem że takiej nie dostanę. Tak jak napisałem szukam podpowiedzi co mogę jeszcze wziąć pod uwagę przy takim wykresie :)

 

Ja bym jednak przyjrzał się jeszcze raz ciśnieniu turbosprężarki :cool2: w trybie dynamicznym oczywiście i pod obciążeniem.. najlepiej 4 bieg :D

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Oczywiście dzięki pomiarom możemy dowiedzieć się jak auto zachowuje się w danym momencie dzięki czemu możemy dokładnie dostroić :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
to oprucz chiptuningu moge jeszcze dodatkowo stroic auto na hamowni? bo mialem tylko pomiar mocy zrobiony

Nie rozumiesz .... wynik z hamowni stanowi wskazowke dla tunera co mozna poprawic ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Skols witaj !

Większość hamowni to oprócz podstawowej usługi czyli pomiaru mocy oferuje dodatkową usługę w zakresie jak to określiłeś podstrojenia silnika. To można by powiedzieć jak u wulkanizatora że oprócz wymiany opon są warsztaty co Ci zrobią geometrię ,zawieszenie i hamulce.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.