Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeglądałem forum i nic nie znalalazłem. (co do amorków tak :-) -wiem jednego nie powinno się wymieniać) a jak sprawa wygląda ze sprężynami?

 

Mam pękniętą prawą tylna sprężynke. Pewnie wymieniać jedną to ,,zabojstwo" i powinno sie wymienic komplet. A może mało używane wstawić? (polecacie?) Może ktoś z Was ma ? - jak czytałem to wiele osób wymienia na niższe, sportowe itp.

To wszytsko podyktowane finansami - bo oporcz tego mam przednie amorki i pare innych rzecze do wymiany :-( i mysle jak tanio sprawe peknietej sprezyny zalatwic.

 

bede wdzieczny za inform i pomoc

Opublikowano

Cześć.

 

Jeżeli wymieniać to tylko obie, nie bierz pod uwagę też żadnych używanych, rozejrzyj się w częściach ile kosztują ale za sztukę w granicach 150 zł powinieneś już kupić jakiegoś niemieckiego producenta.

Przy wymianie sprężyn na bardziej sztywne należy pomyśleć również o amortyzatorach.

 

Sprawdź:

http://sklep.intercars.com.pl/

Pozdrawiam
Opublikowano

ogladajac przednie amorki bilstein - na marginesie zaproponowano mi B4 za 245zl/szt

 

zapytalem o sprezyny tyl

PODANO MI :

 

sprężyny tył firma K+F cena 145,00 zł szt

 

czy to coś dobrego? czy ktoś miał z tym do czynienia? (nie chodzi mi o żande obniżenia, inna charakterstyke itp. tak normalnie. Poprstu wymiana

Opublikowano

witka

wymieniałem u siebie sprężyny na tył- za jedną zapłaciłem 170PLN...ale firmy nie wiem jaka niestety bo odstawiłem i odebralem auto....gotowe...

Opublikowano

hm.... tak sie zastanawailem czy to nie jakis chlam?

ale skoro go polecaja tam gdzie sprzedaj bilsteina (ten importer) to chyba zle nie sa.

 

K+F :doh: hm......?

Opublikowano

widze, że mało kto coś o nich wie....

 

no nic ja jeszcze sie rozejrze, popytam

 

a inne sprezyny jakie proponujecie, co Wy zakładacie?

Opublikowano

jeszcze wałkuje ;-)temat

 

tzn. dzwoniłem do brata ciotecznego z Olsztyna. jest mechanikiem. Podjade chyba do niego. Przygotuje mi na jutro wstepny kosztorys itp. i pewnie u niego sie ,,podlecze". W sumie 200km to nie problem a braciszka tez wypadaloby odwiedziec..... Jak poda co i jak ze sprezynami odezwe sie. ale

 

koszty tego pierwszego ,,lecznia" będą....no ale .....autko nie bedzie na sprzedaż tylko dla mnie i to na jakiś czas...... wiec....

czego się nie będzie dla tego autka robiło...;-) ktoś powiedział, że to choroba....

 

ale tematu nei zamykam i bardzo dziękuje za wszytskie informacje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja u siebie wymieniłem na oryginalne używane sprężyny od mojego modelu(wymieniłem bo stare pękły) i jak narazie od 1,5 roku jestem zadowolony :) Kupiłem na allegro
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

U mnie też pękły sprężyny :( Najprawdopodobniej w zimie. Zastanawiam się co może być przyczyną. Czy to jest normalne? Dlaczego dwie? Tak myślę, że po pęknięciu jednej za duże obciążenie spadło na jedną stronę samochodu i to spowodowało pekniecie drugiej. Wiadomo jakie są u nas drogi. Ale zastanawiam się co jeszcze może być przyczyną? Czy to po prostu zwykłe zmęczenie materiału, czy nie mają na to wpływ zuzyte amortyzatory. Mam zamiar zmienic spręzyny, ale jak znowu pękną?

 

Co sądzicie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odnośnie sprężyn K+F niestety są bardziej miękkie niz standardowe BMW. A pozatym to chyba ktoś ci krzyknął dosyć wysoką cenę ja na przód płaciłem po 95zł za sztukę K+F
Opublikowano
Podłączam się do tematu, żeby nie pisać nowego, bo znaleźć coś konkretnego na forum nie sposób. A mianowicie czy wie ktoś jaka powinna być wysokość E36 coupe z M-tecchnikiem? Chodzi mi zwłaszcza o tył. Może to być pomiar z auta, np. odległość między rantem błotnika a dolnym rantem felgi. Będę wdzięczny.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kowal- ten pomiar od rantu błotnika do rantu felgi jest raczej lipny bo ludzie mają różne rwielkości felg. Najlepiej zmierzyć od rantu błotnika do środka feli...
Opublikowano

Tak właśnie jest podawana fachowo wysokość zawieszenia, tzn. od rantu błotnika do dolnego rantu felgi, przy zaznaczeniu na jakiej średnicy felg jest pomiar dokonywany (oczywiście felgi oryginalne). Eliminuje to błąd ugięcia opony. Ktoś kiedyś przedstawiał taką tabelę na forum z takimi właśnie wartościami, ale nie mogę tego odnaleźć.

Wiadomo, jak ktoś zmierzy u siebie na aucie od rantu błotnika do środka felgi i poda odkąd-dokąd, to też jak najbardziej może być.

Opublikowano
Mi sprezyna pekla jak bylem w Bosni :mad2: , ale mialem wielkie szczescie, bo trafilem do stacji kontroli pojazdow, ktorej szefa dziadka podczas I wojny swiatowej uratowal jakis Polak i to bylo przekazywane jako rodzinna opowiesc. Wymienili mi sprezyne na jakas uzywana, sprawdzili pozniej auto na szarpakach i nie wzieli za to ani grosza !!! :modlitwa: . Bylo to na drodze wyjazdowej z Medzugorie do Sarajeva. Zrobilem tak jeszcze 20 000 i nic sie nie dzialo, nie zauwazylem tez roznicy w prowadzeniu.
Opublikowano
Ja tam jeździłem na pękniętych dwuch sprężynach z tyłu i nawet różnicy nie zauważyłem :mad2: Dopiero jak koła zmnieniałem to zauważyłem i kupiłem nowe.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
Jeśli u sprężyny pęka pół zwoju na dole lub u góry albo nawet cały zwój, to można tego nie zauważyć. Gdyby sprężyna pękła w połowie w czasie jazdy, to odczujemy to na pewno.
Opublikowano
Zalozylem z tylu k+ f i jestem zadowolony , pare razy jechalem w komplet osob i nie zauwazylem . zeby dzialo sie cos zlego poza tym , ze zapchal mi sie filtr paliwa :mrgreen:
Bad toys 4 Bad boys

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.