Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano


Składanie  Dane pojazdu
Art.

Wartość
Numer podwozia 	 WBAEP710X0PF25406
Kod typu 	 EP71
Typ 	 330XD (EUR)
Typoszereg E 	 E46 (3FL)
Seria 	 3
Rodzaj konstrukcji 	 TOUR
Układ kierowniczy 	 LL
Drzwi 	 5
Silnik 	 M57
Pojemność skokowa 	 3.00
Moc 	 135
Napęd 	 ALLR
Skrzynia biegów 	 MECH
Kolor 	 TITANSILBER METALLIC (354)
Tapicerka 	 STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT)
Data prod. 	 2002-05-08

Składanie  Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S203A 	 ALLRADSYSTEM 	 Napęd na cztery koła
S249A 	 MULITFUNKTION FUER LENKRAD 	 Wielofunkcyjność dla kierownicy
S302A 	 ALARMANLAGE 	 Instalacja alarmowa
S313A 	 AUSSENSPIEGELPAKET 	 Lusterko zewn. z funkcją składania
S338A 	 M SPORTPAKET II 	 M Pakiet sportowy II
S386A 	 DACHRELING 	 Reling dachowy
S423A 	 FUSSMATTEN IN VELOURS 	 Dywaniki podłogowe Velours
S431A 	 INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND 	 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S441A 	 RAUCHERPAKET 	 Pakiet dla palących
S481A 	 SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER 	 Fotel sportowy
S502A 	 SCHEINWERFER-WASCHANLAGE 	 Spryskiwacze reflektorów
S522A 	 XENON-LICHT 	 Światło ksenonowe
S534A 	 KLIMAAUTOMATIK 	 Klimatyzacja automatyczna
S661A 	 RADIO BMW BUSINESS 	 Radio BMW Business (C43)
S672A 	 CD WECHSLER 6-FACH 	 Zmieniarka CD na 6 płyt CD
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S674A 	 HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON 	 System HiFi Harman Kardon
S710A 	 M LEDERLENKRAD 	 M Kier. sport. wielofunk.
S716A 	 M AERODYNAMIKPAKET II 	 Pakiet aerodynamiczny
S760A 	 INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE 	 Wysoki połysk Shadow-Line
S772A 	 INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE 	 Listwy wewnętrzne Alu Black Cube
S775A 	 INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT 	 Podsufitka antracyt
S785A 	 WEISSE BLINKLEUCHTEN 	 Lampy kierunkowskazów białe
S788A 	 M LEICHTMETALLRAEDER 	 Obr. BMW, st. le. indywid.
S855A 	 SPRACHVERSION ITALIENISCH 	 Wersja językowa, włoski
S863A 	 SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA 	 Spis dealerów, Europa
S877A 	 UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL 	 Brak obsługi krzyżowej
S884A 	 ITALIENISCH / BORDLITERATUR 	 Literatura pokładowa w jęz. włoskim
S915A 	 AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL 	 Brak konserwacji pokrycia zewn.
S928A 	 REIFENSTEUERUNG 	 Sterowanie opon

Składanie  Wyposażenie seryjne
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S210A 	 DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) 	 Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S411A 	 FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN 	 Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S473A 	 ARMAUFLAGE VORN 	 Podłokietnik przedni
S520A 	 NEBELSCHEINWERFER 	 Lampa przeciwmgłowa
S548A 	 KILOMETERTACHO 	 Licznik kilometrów
S550A 	 BORDCOMPUTER 	 Komputer pokładowy
S832A 	 BATTERIE IM KOFFERRAUM 	 akumulator w bagażniku

 

Włochy i odmłodzony o rok .... 2002-05-08 to ani 2003 ani XII 2002

 

Spytaj o KS o której tak pisze. Kierownica wygląda na obszytą i to niezbyt dobrym materiałem

http://img824.imageshack.us/img824/2807/underh.jpg
Opublikowano
jak już odmlodził go , i pewnie przebieg też mu odświeżył.... Szkoda. że win nie pokazał zdjęć z archiwalnych czy miał jakąś większą przygode;))
Opublikowano
ok dzeki za pomoc szukam dalej ... Do 25 znajdzie sie ładna 330 d lub xd bo tu mam dylemt... czy lepiej dołożyć ze 2 lub 3 tysie
Opublikowano (edytowane)

Kierownica na pewno obszywana. Ale poza tym wnętrze wygląda na niezniszczone.

Nie wiem tylko, czemu z grilla wystaje ta wajcha do otwierania maski. U mnie jest schowana kilka cm, dopiero jak otwieram ze środka, to się wysuwa. Ale wtedy też maska się unosi.

Coś nie podoba mi się tylny zderzak, wydaje się mieć inny kolor, ale może to wina monitora. Zresztą we Włoszech ciężko nie zarysować zderzaka:)

Chyba warto się przejechać i obejrzeć.

Zobacz, czy będzie miał duże luzy w napędzie. Ja jak szukałem, to we wszystkich manualach tłukło się przy zmianie biegów, jakby ktoś młotkiem walił.

 

Ja do 25k znalazłem 330xd z XII 2003. Była najlepsza ze wszystkich w promieniu 200km od Warszawy. Potem wsadziłem w nią z 7k i teraz już jest wszystko ok:) Pamiętaj o tym pakiecie startowym, bo można się zdziwić, a tutaj każda wizyta w warsztacie oscyluje w okolicach 1000 zł.

Edytowane przez tas23
Opublikowano
wiem ,że najlepiesz obejrzeć , al emam prawie 300km do nich... Dlatego chciałem pierw sprawdzić na necie ;) i Wybrałeś automat czy manual ???
Opublikowano

Zobacz, czy będzie miał duże luzy w napędzie. Ja jak szukałem, to we wszystkich manualach tłukło się przy zmianie biegów, jakby ktoś młotkiem walił.

 

I nie kupiles dlatego, że sie tłukło bo wydalbys na naprawe pare stówek i mialbys spokoj na długi czas? :duh:

Opublikowano

Zobacz, czy będzie miał duże luzy w napędzie. Ja jak szukałem, to we wszystkich manualach tłukło się przy zmianie biegów, jakby ktoś młotkiem walił.

 

Ja do 25k znalazłem 330xd z XII 2003. Była najlepsza ze wszystkich w promieniu 200km od Warszawy. Potem wsadziłem w nią z 7k i teraz już jest wszystko ok:) Pamiętaj o tym pakiecie startowym, bo można się zdziwić, a tutaj każda wizyta w warsztacie oscyluje w okolicach 1000 zł.

 

Te luzy to pewnie jakieś gumy na wale albo tego typu sprawa, chociaż może w grę wchodzić również i dyfer.

 

Dokładnie tak jak piszesz, jak się kupuje 3.0 i czy d to trzeba liczyć 5-10k do włożenia i masz wszystko ok na dłuższy czas, niestety nikt nie sprzedaje auta w którym właśnie wymienił wszystkie częśći eksploatacyjne na nowe.

 

PS. Piszesz z XII 2003 a w stopce pod avatarem już masz odmłodzone na 2004 :D

http://img824.imageshack.us/img824/2807/underh.jpg
Opublikowano

Wybrałem automat. Jest super, różnica w przyspieszeniu jest minimalna (7,9 vs. 8,2s do 100km/h), a wygoda niewyobrażalna. Oczywiście po 3 miesiącach mi się zepsuł i poszło ponad 3k na naprawę, ale nadal uważam że to lepszy wybór.

 

Nie kupiłem tych tłukących się, bo jak poczytałem tutaj o tym ile ludzie rzeczy powymieniali i dalej się tłucze, to mi przeszło. Zresztą mam taką zasadę, że zawieszenie musi być sprawne. Lepiej żeby silnik nie zapalił, niż żebym miał z drogi wypaść przez niesprawne zawieszenie (co miałem okazję testować).

 

W dowodzie mam 2004, VIN wskazuje na XII 2003. Jak ktoś będzie chciał się o mnie trochę z forum dowiedzieć, to nawet rozkodowany VIN tutaj znajdzie:)

Opublikowano

Zdecydowanie 204KM. Czy xd, czy d to już kwestia indywidualnych preferencji.

xd ma słabsze przyspieszenie, więcej pali i jest kosztowniejszy w eksploatacji, ale lepiej się trzyma drogi (poczytaj wątek o tylnym napędzie i zimie: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=200811&hilit=tylny+nap%C4%99d+zima#p1463677).

Opublikowano

Na przód samochodu, bo jest słabo poskładany.

Na skrzynię, czy przeciąga biegi, czy nie stuka przy zmianie.

Opublikowano

Chyba jak wszędzie:

 

Stan lakieru, spasowanie elementów blacharskich, szczeliny wgniecenia itp, grubość lakieru jak masz czujnik.

 

Stabilność prowadzenia, ewentualne ściąganie na bok przyprzyspieszaniu/hamowaniu. Stuki w zawieszeniu.

 

Odpalanie na zimno, praca silnika, czy równo, czy szarpie, telepie. Napęd pasowy czy nie słychać nic niepokojącego.

 

Stan ogumienia, stan uszczelek. Oświetlenie.

 

Wnętrze, zużycie kierownicy, przetarcia tapicerki, stan plastików (stan plastiku pod wycieraczkami, dochodzącego do szyby, jeśli popękany, to pewnie nie garażowane).

 

Działanie elektroniki i elektryki, multifunkcja, szyby itp. Navi jakie mapy, czy sensowne, sprawdzić sobie jakieś w miarę nowe ulice.

 

Co do napędu to na pewno czy stuka przy ruszaniu/przełączaniu trybów na skrzyni (to mogą być gumy albo coś grubszego). Tutaj nie znam się na 4x4 jakoś specjalnie.

 

Do tego sprawdzić czy są jakieś wycieki z silnika/chłodnic/skrzyni/kompresora klimy itd.

http://img824.imageshack.us/img824/2807/underh.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.