Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie co będzie lepsze Bmw 323 w gazie 170km czy bmw e46 318i 143km (po lifcie) bez gazu? Liczę na szybkie podsumowanie :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oglądałeś oba? Ja bym szukał dalej...ale ogólnie lepsza opcja to 323 (nie ta) jak dla mnie :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Jak gaz dobrze założony to oczywiście, że mocniejsze auto będzie lepsze. Dobrze założony gaz nie wpłynie na awaryjność.

LPG ma jednak tę wadę, że masz dodatkowy element do sprawdzenia przed zakupem i lepiej żeby to zrobił dobry gazownik = dodatkowe $.

Dużo większe znaczenie będzie miało to, jak dbano o auto wcześniej.

Opublikowano

No ja jeszcze nie spotkałem u sprzedających BMW z dobrą instalacją LPG. Np. gość od E46 320 miał instalację 3 miesiące i fakturkę na 4000zł a instalacja to był straszny bałagan i niedociągnięcia np. pojedyncza listwa na 6 garów z wejściem gazu tylko po jednej stronie i kilometrowe wężyki do kolektora.

Ja dałem 3800zł do 328 i jestem bardzo zadowolony,

Opublikowano
Z tych dwóch ja bym się bardziej zainteresował tą 318i. Mimo jakiś niestandardowych "modów" i niewiadomej produkcji kół fajniej się prezentuje. No i to jest po-lift. Coupe jest przed-lift i ma jeszcze więcej tjuningu na sobie. Dodatkowo zastanawia mnie kto obrzygał tapicerkę drzwi pasażera w tej qp :shock:
Opublikowano
idź się przejedź tym autem to zobaczysz. Ja mam 150 i starcza. Z tym że ja lata ścigania się spod świateł mam za sobą... No powiwedzmy w 95% za sobą :twisted:
Opublikowano
No nie wiem czy od tak ,,idź się przejeć" 230km mam do niej :duh: Niebawem jadę ja oglądać, ciekawe co z tego wyjdzie na co zwrócić szczególną uwagę? :wink:
Opublikowano

Oj, to ty jesteś z "tych" co lubią przejechać pół Polski żeby tylko zobaczyć auto :)

Miałem kiedyś kumpla co spod Wrocławia chciał do Gdańska jechać po Citroena za 16 tyś :)

W sumie 230km to jeszcze nie ma tragedii ale zanim pojedziesz to znajdź sobie jeszcze 3-4 inne auta "po drodze" żeby w razie czego nie okazało się że była to tylko wycieczka krajoznawcza :)

Ja mam cały rytuał podczas kupowania auta i nie starczyło by mi wieczoru żeby wszystko krok po kroku opisać :8) Jak już będziesz koło auta i je dobrze obejrzysz to musisz się zastanowić czy to dobry kompromis między tym co oczekiwałeś a tym co zastałeś - nie ma ideałów.

A jak masz 230km to poszukaj auta z tym samym motorem w promieniu 20-30km i nawet jak ci się kompletnie nie podoba to jedź się przejechać tym autem. Potem zawsze będziesz miał porównanie jak pracuje ten a jak tamten.

 

Kiedyś kupowałem audi a4 b5 tdi. Był to mój pierwszy kontakt z turbo dieslem. Byłem w szoku jak ciągnął. Dopiero po roku użytkowania dowiedziałem się, że powinien był ciągnąć w większym zakrsie obrotów. Przejechałem się innym a4 z tym samym silnikiem. Okazało się że trzeba było wyregulować zapłon. I tak przez pierwszy rok turbo w moim aucie ciągnęło od 1600 do 3000 obr. a potem od 1600 aż do 4500 :D Czyli jak nie znasz tego silnika to musisz go poznać żeby wiedzieć jak to jest kiedy pracuje prawidłowo :cool2:

Opublikowano

Jak zobaczyłem valteki pod maską tej 323 to aż mnie zabolało. Na dzień dobry będziesz miał NAPRAWĘ instalacji gazowej, a jeśli głowica ma już powypalane zawory to dochodzi remont silnika.

 

Moje zdanie jest takie - zdecydowanie mocniejszy silnik z LPG, ale tylko dobra instalacja - porządne podzespoły, właściwy montaż i co najważniejsze precyzyjne wystrojenie, a 99% gazowników nie będzie potrafiło zestroić tego silnika.

 

Ktoś wspominał że 143 konie jest za mało. To tylko kwestia potrzeb. Ja mam ponad 200 koni i mi nie wystarcza - ostatnio brał mnie honda civic 1.6 doładowany garretem GT28 na 1.2 bara. A moja matka jeździ wolnossącym 1.9D i cieszy się że ładnie "ciągnie" w porównaniu do cinquecento.

Opublikowano
Na razie zostane przy tej 318i 2.0 ale tylko dlatego, że 2003r i lifting :roll: W weekend jadę obejrzeć (a bardziej mówiąc kupić) :roll: Ciekawe.. A chłopaki jeszcze co do wydechu to chyba nie jest oryginał? Jak coś piszcie dalej każda pomoc się liczy :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz tu temat o tym egzemplarzu:

viewtopic.php?f=44&t=217224

Do 2003 roku trochę mu brakuje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Witajcie co będzie lepsze Bmw 323 w gazie 170km czy bmw e46 318i 143km (po lifcie) bez gazu? Liczę na szybkie podsumowanie :cool2:

 

Lepsze bedzie te, który ma mniejszy oryginalny przebieg, jest bardziej zadbane i nie miało nigdy poważnego wypadku.

Oba modele są udane jako konstrukcje, z tym że silnik 323i znosi bezawaryjnie dużo dłuższe przebiegi niz 318i.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

tylko wadliwe napinacze.... mnóstwo tego jezdzi, a mało kto narzeka

 

jak ktos ma pecha (lub pożaluje kasy przy zakupie i kupie szrota) to i z M52 lub M54 bedzie miał problemy

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.