Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam turbo po regeneracji, gdzie ktos ustawil sztange od niego na srodku, w efekcie samochod od dolu jechal slabo.

poczytalem troche na forum i ustawilem turbo samochod jezdzi zdecydowanie lepiej ale wywala mi blad. 44cc (dowiedzialem sie ze jest to blad od przeladowania/niedoladowania)

testowalem rozne ustawienia sztangi pod kompem ale niestety mam walnieta baterie ktora mi trzyma max 5 min(wiec moge zrobic jeden test na 2,5 godz ladowania), dlatego mam prosbe, by ktos rozszyfrowal z wartosci bledu czy to jest niedoladowanie czy przeladowanie. znaczy w ktora strone mam krecic kapturkiem na sztandze, z gorzy dzieki za pomoc.

ps. dodaje jeszcze zdjecie z inpy na biegu jalowym.

http://www.picshot.pl/pfiles/333647/IMG_20130519_142946.jpg

http://www.picshot.pl/pfiles/333647/IMG_20130519_142946.jpg

 

http://www.picshot.pl/pfiles/333648/IMG_20130519_143124.jpg

http://www.picshot.pl/pfiles/333648/IMG_20130519_143124.jpg

Opublikowano

z innej beczki.

może kup sobie ładowarkę samochodową do lapka i testuj ile wlezie.


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano
zamiast dłubać to podpatrz i zmierz jak w innym aucie z tym samym silnikiem jak jest ustawiona ....wychylenie o 5mm może już powodować, że turbo nie będzie wstawało jak trzeba
Opublikowano

chetnie bym podpatrzyl, ale niestety nie mam gdzie, a wiadomo jak bym podszedl do obcego czlowieka na ulicy tudziez do jakiegos komisu, to raczej nikt nie da odkrecic sobie dwoch oslonek i tej rury co leci od turbo.

wg moze ktos wie chociaz czy turbo przeladowywuje czy niedoladowywuje?

pozdrawiam, Arek

Opublikowano
U mnie było to samo, musisz teraz metodą prób i błędów co pół obrotu i w drogę i nie patrz na inne ustawienia we fabrycznych turbinach bo to nic nie da, przerabiałem to i z przykrością muszę przyznać, że nie będzie już tak śmigać jak przed regeneracją, tych turbin się nie regeneruje, myślę nad założeniem drugiej używanej.
Opublikowano

Witam ponownie,

udało mi się ustawić turbo bez konieczności podłączania kompa, (na odczucia)

okazało się ze za bardzo wykręciłem kapturek..

sugerowałem się filmem, który jest w którymś z wadkow na temat ustawiania turbo,

gdzie było powiedziane by włączyć zapłon wyłączyć (kapturek ustawia się na max do góry)(albo otworzyc i zamknac dzwi) i po minucie jak puści napięcie spróbować podciągnąć kapturek do góry. ( jeżeli się da znaczy ze kapturek jest za nisko)"luz"

ustawiłem kapturek w taki sposób by już nie było luzu(wykręcałem kapturek do góry aż znalazłem moment w którym nie było już luzu), zrobiłem jazdę próbna- dobrze szla ale dopiero od 2500obr

wiec przykręciłem kapturek w stronę turbo (skróciłem) o 1/4 obrotu a potem jeszcze o 1/4 obrotu. jest delikatny luz na kapturku tak z 1mm max 2mm znaczy czuć pod palcem ze idzie do gory ale bardzo mało.

w tym momencie uważam ze lepiej tego ustawić się nie da. auto idzie od okolo 2000obr (1900-2200 trudno powiedzieć)i ciagnie do samego konca, jak narazie zniknal tez blad 44cc.

napisałem odpowiedz ponieważ może to się komuś przydać. pozdrawiam

 

temat można zamknąć.

  • 7 lat później...
Opublikowano
Wiem że dokopałem temat, ale nie chcę zakładać nowego wątku, panowie mam taki problem z doładowaniem, że ładuje dopiero 2.5tys obrotów około, wymieniłem wszystkie podcisnienia, wyczyszczony zaślepiony EGR , usunięte klapki wirowe , wyczyszczony kolektor, czasami zdarza się jej dmuchnać od 1800 ale to jak jest zimny i też nie zawsze. Podpowiedzcie mi proszę bo nie chce niczego popsuć, na kapturku mam śrubę, luzuje ja i skręcam kapturek? Na jakiej zasadzie to działa ?
Opublikowano
No właśnie też mi się tak wydaje acz kolwiek zobaczę jak pokręcę kapturkiem czy jest lepiej i na jak długo. Mam też niewyjaśniony problem z kopceniem, cały tył mam czarny, kupiłem przepływomierz, nowy Bosch i dalej kopci, a co najlepsze po odpięciu problem całkowicie ustaje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jeżeli miałeś gaz w podłodze to wg mnie zmienna geometria się zacina patrząc na wysterowanie turbo

btw motor nie dogrzany czy termostaty do wymiany?

Opublikowano
Motor nie dogrzany (jak można nie zrobić wskaźnika temperatury na zegarach) hmm czyli turbo do wymiany, liczyłem że to może jakiś czujnik. Skręcam właśnie kapturek, jestem ciekaw czy będzie choc minimalna poprawa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

turbo wystarczy zregenerować w dobrej firmie z gwarancją koszt ok. 1000zł

Najlepiej jest dać im do sprawdzenia na maszynie

Opublikowano
Regulacja kapturka nie pomogła , ani w jedną ani w drugą, ani o pół obrotu ani o 2 czyli tak jak mówisz pewnie zacina się geometria, dla pewności wrzucam drugie logi , ale raczej przesądzone https://log.tunezilla.com/chart/426320#H8KLCADDkjc4XwIDTcKOw4EKw4IwEETDv2XDjxMwwq0ifkvDiGE1SwzCtE1JwrZSw716w5MWw4HDo8OMGx7DoxwVGcOzS0xgw6UqSjjDgcKePRw9w7J4T8KTwphYw7Iyw5fDlh/DpcKQS8O6w4g2wqMowpMUVsKhwo1wCMOmbXhNdWclw4XCp8OuwqBJw7/CgGt6dMOoccOBFTfDmBY7w5jDnsKDw6zCoVk0w5d5SMK/I8O+C3p3w5nDjMKiAAAA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.