Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Koledzy pomóżcie ponieważ mam takie wyniki z INPA:

 

http://www.krosniak.pl/s1a.jpg

http://www.krosniak.pl/s1b.jpg

 

Powiedzcie mi czy te wtryski co mają za dużo na + i na - są do regeneracji czy to jakoś inaczej się robi??

 

Czy nie zaszkodzi użyć środka STP do czyszczenia??

 

Pozdrawiam!

gbocz334

Opublikowano

STP możesz użyć, zrobić z ćwierć baku kilometrów, zrobić reset wtrysków przez INPA.

Ale generalnie nie spodziewaj się cudów. Coś jest nie tak i to niekoniecznie mogą być wtryski.

 

Jedyny sposób na ich sprawdzenie, to zrobienie testu przelewowego. Jeżeli będzie w niektórych sporo odstawać od normy, to regeneracja.

Opublikowano

Czyli dać wtryski do dobrego pompiarza :) SPadków mocy nie widać. :)

 

Kolego a jak w INPIE to zrobić? Bo kurcze piszą ze F7 w silniku a ja mam F7 tam nie aktywny ;/

Opublikowano
Wtryski 2,4 i 5 juz kwalifikuja sie do regeneracji. Pierwszy jest na granicy tolerancji, ale tez bym go robil. Plyny typu stp nie naprawia Ci zuzytych wtryskow. Kiedys podlaczalem kolege, ktory mial jeden wtrysk na prawde tragiczny, korekty wychodzily poza skale, telepalo silnikiem jak w starym traktorze. On uzyl akurat Liqui Moly, najpierw czyszczacego a potem "uzdrawiacza". Przyznam ze troche sie poprawilo ale wymiana go nie ominela. IMO tylko wydal kase na prozno. Wtryski mozna wziasc z systemu BX albo naprawic u kogos doswiadczonego i zaufanego.
Opublikowano

Użyj na początek środka do czyszczenia, przelataj cały bak.

Później znów teścik, korekty i przelewy.

 

Tu masz fajnie opisane, sam ostatnio robiłem teścik.

http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=214487

 

Z korektami nie ma tragedii,

jeśli nie masz objawów typu nierównomierna praca, problemy z odpalaniem, czarny dymek z wydechu, no i test przelewowy pozytywny

osobiście bym się wstrzymał z regeneracją/wymianą,

 

pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie sugerujcie się tak do końca tymi korektami, wystarczy że 1 wtrysk nawala, a sterownik musi to korygować innymi, stąd właśnie korekty, i nie zawsze korekta musi oznaczać uszkodzenie/zużycie wtrysku.

Test przelewowy (czyli zabawa z menzurkami) pomaga określić dokładniej czy wtryski sa dobre, czy raczej na padnięciu.

Jesli silnik chodzi dobrze, to narazie bym nawet nie ruszał.

O ojca rok temu jak patrzyłem to też było sporo ponad 2, a auto chodzi dobrze do dzisiaj i nic nie musiałem robić.

Ogólnie uważam że jak coś działa, to nie trzeba na siłę próbować tego naprawiać.

Opublikowano

tak jak kolega Shadow69 pisze, korekcje to nie wszystko,

 

a co się dzieje z korekcjami jak auto przyspiesza, wszystkie idą na zero ??

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam czy to dotyczy wtryskiwaczy i czy te wartości są ok :shock:

http://i.imgur.com/U9LYKaQ.png

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

Sprawdź sobie analog 4 (F5).

Ale korektami nie ma co się sugerować za mocno. U mnie są wszystkie w normie, a na teście przelewowym dwa wtryski leją jak szalone i zdecydowanie są do pilnej regeneracji. Co też zaraz będę robić ;)

Opublikowano
Oki sprawdzę F5, a w takim razie co to jest za parametr?

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Panowie podpowiecie co to za test wkleiłem na foto skoro to nie korekcje wtrysków?

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.