Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Zakupiłem niedawno tarcze i klocki TRW, po przejechaniu 500 km tarcze się zwichrowały. Posiedziałem na forum i dopiero wtedy dowiedziałem się ze nie są one zbytnio polecane, mój błąd że nie zrobiłem tego wcześniej, w moim oplu vivaro chodzi to jak złoto. Teraz muszę odesłać tarcze na reklamacje i bd ubiegać się o zwrot kasy, ale auto nie może stać na kołkach. I tu oto moje pytanie ponieważ klocki mam nowe i trochę mi szkoda tych pieniędzy, jakie dobre tarcze powinienem do nich dokupić, czy zimmermann bd pasował albo mikoda ? Co możecie mi polecić ? dodam ze planuje czipować auto na 180 km a tarcze z tyłu też niedługo będę musiał wymienić. Szukałem na forum ale znalazłem tylko jedna frazę ze ktoś jeździ na tarczach zimmermann i klockach TRW. Czy klocki TRW będą wgl się nadawać to tych tarcz

 

Z góry dzięki

Opublikowano
tematów jest pełno o tym, każdy ci poleci coś swojego czyli coś innego. Ogólnie znajdz tematy, poczytaj które tarcze przeważają i takie kup. Ja sam jeżdze pewnie na egzotycznych dla wiekszosci polskich tarczach i klockach równie dziwnych i po tysiacu kilometrów nie widze problemów :)
szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A przy okazji wymiany pamiętaj o tym aby NIE SMAROWAĆ niczym piasty w miejscu styku z tarczą. Ma być czysta jak lustro, kładziesz metal na metal.
Opublikowano
Jest trochę zmian wróciłem od mechanika, mierzył czy tarcze mają gdzieś bicia i okazało się ze nie mają klocki przytarł ale to nic nie dało :/ Cała historia zaczęła się początkiem marca gdy wymieniłem klocki tarcze i płyn hamulcowy. Na początku nie piłowałem auta chciałem dotrzeć klocki i po 200 km musiałem wyjechać za granice i auto stało ponad miesiąc w garażu. Jak wróciłem to problem się pojawił. Przy większych prędkościach hamulec bije na nodze, drgań na kierownicy nie ma... Co to może być ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesteś pewien ze to bije hamulec skoro nie masz drgń na kierownicy ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
No nie ale co innego mogło się stać, auto stało nie jeżdżone. Moze 5 km zrobiło, a mechanik mówił ze nie ma luzów w zawieszeniu
Opublikowano
Problem występuje tylko od 80km/h i tylko przy hamowaniu, abs nie wywaliłby jakiegoś błędu ?
Opublikowano
Ja jeszcze słyszałem o piastach gdzieś na jakimś forum 5er, że one są problemem.
Opublikowano

Nie tak dawno był podobny temat .............. za bicie mogą być odpowiedzialne :

 

- łożyska;

 

- piasty;

 

- klocki i tarcze;

 

- luzy na sworzniach wahaczy (szczególnie tych zew.) oraz ich podporach (gumowych tulejach);

 

- kompletne drążki kier i maglownica;

 

- na upartego można jeszcze amorki wsadzić do jednego wora ;).

 

 

U siebie mam mikro drgania nie ruszałem jak na razie :

 

- łożysk i piast (to będę zmieniał ............. ;) );

 

- magla ...........nie planuję ;).

Opublikowano
Przede wszystkim należy bardzo dokładnie przeczyścić powierzchnię piasty tarczą drucianą, aby nie było żadnych grudek itp historii. Dalej sprawdzić luzy łożysk, no i ostatecznie solidnie dokręcić koła. Są to podstawowe rzeczy, które czasem umykają doświadczonym rutyniarzom :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.