Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z opuszczeniem/podnoszeniem szyb z przodu ( oczywiście elekryczne) otóz szyby puszczają się bardzo powoli I jeszcze wolniej sie podnoszą ( czasami potrafią stanąć I wogóle sie nie podnieść). W czym może tkwić problem?

Opublikowano
Stawiam na podnośnik szyby lub silniczek podłączony do podnośnika, miałem to samo po wymianie na używkę z innego samochodu działa bezproblemowo.
Opublikowano

CHCIAŁBYM SIĘ PODPIĄĆ DO TEMATU,BY NIE ZAKŁADAĆ NOWEGO...

 

padła mi jedna szyba(elektryczna) nie opada,ani się nie unosi i rękoma muszę ją unieść,aby zamknąć i tak samo ręką opuścić, i stąd moje pytanie czy wnętrze drzwi ,czyli po ściągnięciu boczka, mechanizmy itd..będą pasowały od e46 przedlifta, do po lifta? czy tam zostały zastosowane inne 'bebechy' ?:>

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam,

 

Mam problem z opuszczeniem/podnoszeniem szyb z przodu ( oczywiście elekryczne) otóz szyby puszczają się bardzo powoli I jeszcze wolniej sie podnoszą ( czasami potrafią stanąć I wogóle sie nie podnieść). W czym może tkwić problem?

Witam.

Taka sama przypadłość dotknęła moje BMW. Dodam, że stało się to nagle i obustronnie w tym samym czasie.

Żeby szyby podniosły się po schowaniu w drzwiach trzeba pociągnąć je z początku do góry ręcznie po czym baaaaardzo powoli zamykają się już same. Problem ten występuje zarówno przy otwieraniu/zamykaniu szyb z przycisków przy konsoli środkowej jak i z pilota. Tylne szyby działają bezproblemowo. Rozwiązał ktoś już taki problem? Może autor tematu znalazł sposób na tą dolegliwość?

Dziękuje i pozdrawiam.

Opublikowano

kolego bez rozebrania tapicerki drzwi i diagnozy systemu podnoszenia szyby sie nie obejdzie - temat jest prosty, znajduje sie tam metalowa szyna, która z obu stron ma plastikowe rolki. Po tych rolkach jeździ sobie stalowa linka która po środku na szynie przymocowana jest do plastikowego ślizgu. Ten ślizg przymocowany jest takim czerwonym plastikowym zaczepem do szyby.

 

Rozbierz tapicerkę i zobacz czy wszystko chodzi tam jak trzeba. U mnie problemem był ułamany ślizg (ten który porusza się po szynie).

 

Jeśli ślizg masz cały to proponuje rozwiązanie typu "kto smaruje ten jedzie" czyli przesmaruj całą szyną po której porusza się ślizg i zobacz, czy rolki na końcach szyny poruszają się bez problemowo - je też możesz przesmarować, tylko nie dawaj smaru do środka co by linka nie wyleciała z kółka :)

Opublikowano

Dzięki Shaft28.

 

A powiedz mi czy to nie jest bardziej problem ze sterowaniem? No bo jak by to była jedna szyba to ok, ale dwie w jednym czasie to już wydaje się podejrzane i to z przodu. Czy jest jakiś osobny sterownik do przednich i tylnych szyb, czy każda posiada go z osobna, a może wszystkie są podłączone do jednego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.