Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki miałeś błąd kolego?

Ja jestem po zakupie kabla i właśnie zaczynam pobierać oprogramowanie, ale akurat Rhiengolda. Takie zostało polecone na forum z uwagi na lepszą stabilniejszą pracę.

 

Jak tylko uda mi się wszystko poustawiać i dojdę do tego jak wykonać wypalanie chętnie podzielę się informacjami.

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć, śledzę wątek gdyż mam też problem z DPF. Nie ma jeszcze tragedii bo nie pokazuje błędu w IDrivie ale pod kompem diagnostycznym u znajomego mechanika pokzał błąd DPFa. Chcieliśmy go czyścić fizycznie, ale dokopałem powyższy wątek i tak myślę, że może spróbować wpalania za pomocą "DIS-a". Problem jest następujący, nie posiadam DIS-a ani kabla diagnostycznego. Wiem, że to troche inny temat, ale podpowiedzcie może jakiego szukać i gdzie można owego DIS-a dostać. Pytanie już w temacie, Jeśli chodzi o czyszczenie fizyczne. czy są jakieś środki specjalne do tego? Widziałem, że w gammie K2 jest taki środek niby spejalny do czyszczenia DPF, ale czy to ma sens?

 

Dziekuję za odpowiedź i pozdrawiam

 

W.

Nie potrzebujesz DISa ani nic innego. Wystarczy Ci kabel plus INPA do kasowania błędów. Jeśli nie będziesz miał błędów w DDE to komputer sam rozpocznie proces wypalania (jak będziesz w trasie).
Opublikowano

Ale w momencie skasowania błędu i ponownego odpaleniu silnika czyste błędy nie wrócą ponownie co spowoduje dalej brak automatycznego wypalania?

 

Czy takie kasowanie trzeba co chwile praktykować gdyby błąd powracał w czasie jazdy?

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale w momencie skasowania błędu i ponownego odpaleniu silnika czyste błędy nie wrócą ponownie co spowoduje dalej brak automatycznego wypalania?

 

Czy takie kasowanie trzeba co chwile praktykować gdyby błąd powracał w czasie jazdy?

Bywa różnie. Nie wiem jaki masz błąd więc ciężko powiedzieć. Związane z DPF istnieją co najmniej dwa (tyle widziałem). Jedź z komputerem na jakąś obwodnicę i kasuj błędy. W pewnym momencie przestaną się pojawiać i wypalanie się rozpocznie. Pojeździsz tak 20 min i masz problem z głowy.

Oczywiście wszystko pod warunkiem, że w DDE nie masz innych błędów poza DPF.

 

Ogólnie poszukaj sobie bo jest pełno opisów jak to robić na forum. Nie ma sensu kolejny raz wałkować temat. Usiądź na spokojnie przed komputerem i poczytaj. :search:

Opublikowano
Ale w momencie skasowania błędu i ponownego odpaleniu silnika czyste błędy nie wrócą ponownie co spowoduje dalej brak automatycznego wypalania?

 

Czy takie kasowanie trzeba co chwile praktykować gdyby błąd powracał w czasie jazdy?

Bywa różnie. Nie wiem jaki masz błąd więc ciężko powiedzieć. Związane z DPF istnieją co najmniej dwa (tyle widziałem). Jedź z komputerem na jakąś obwodnicę i kasuj błędy. W pewnym momencie przestaną się pojawiać i wypalanie się rozpocznie. Pojeździsz tak 20 min i masz problem z głowy.

Oczywiście wszystko pod warunkiem, że w DDE nie masz innych błędów poza DPF.

 

Ogólnie poszukaj sobie bo jest pełno opisów jak to robić na forum. Nie ma sensu kolejny raz wałkować temat. Usiądź na spokojnie przed komputerem i poczytaj. :search:

Potwierdzam!

-------------------

Artur

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie rozumiem kolego. 300Km temu miałem wypalenie DPF tak? Co ile powinien wypalać się DPF w takim razie?
Na zdjęciu które wkleiłeś jest napisane:

Distance travelled since regeneration

291584,00 m

Opublikowano
Wszystko sie zgadza kolego. 300km temu Dpf sie regenerował. Chodziło mi o wartości ciśnienia oraz o to co ile mniej więcej Dpf sie regeneruje automatycznie. Im mniejsze ciśnienie tym mniej zapchany Dpf-tak?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie co tak mniej więcej 300km mi wychodzi regeneracja. Ale to jak już wiesz zależy od wielu czynników. Przede wszystkim od okoliczności jazdy. Jeśli będziesz 600km robić w mieście to nie wypali Ci. Myślę, że jeśli nie wyrzuca Ci błędu to nie masz co się martwić. Jak ciśnienie będzie za duże to na INPA zobaczysz błąd o tym.
Opublikowano

Dzieki kolego. Ja śmigam codziennie 25km do pracy w 1 stronę

I trochę po mieście wiec powinno bić ok chyba:)Ciśnienie mam niskie wiec chyba jest ok. Wydaje mi sie ze 300km to zbyt częste wypalanie Dpf…

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, możecie mi zdradzić sekret dlaczego po ostatnim wypaleniu, już pojawił mi się błąd 480A?

Informacja w Iscie, że ostatnie wypalanie odbyło się 600 km temu.

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, możecie mi zdradzić sekret dlaczego po ostatnim wypaleniu, już pojawił mi się błąd 480A?

Informacja w Iscie, że ostatnie wypalanie odbyło się 600 km temu.

Czyli dawno temu. Błąd pojawił się przez styl i miejsce jazdy (o ile nie masz nic uszkodzonego pod maską).
Opublikowano

Pytanie co może być uszkodzone?

Termostaty trzymają temperaturę ponieważ były wymieniane.

 

Pojawia się tylko blad świec, pytanie czy one mogą powodować brak wypalania?

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błędy świec żarowych nie mają wpływu na wypalanie DPF. Za to niestety błędy DPF tak. Bez wykasowania ich procedura nie chce się zacząć. Jest to dość niezrozumiałe, bo ta procedura ma usunąć przyczynę tych błędów, czyli zapchany filtr. Jakoś tak dziwnie sobie to w BMW wymyślili. Nawet po wykasowaniu błędów, zanim procedura się zacznie rozpoczynamy jazdę, więc błąd zaraz wskakuje. Jedyne wyjście to kasować błąd na bieżąco INPĄ, jechać równo z większą prędkością, obrotami około 2000 i wtedy samochód sam zacznie filtr wypalać, bo spełnią mu się wszystkie warunki (oczywiście termostaty muszą być sprawne). W pewnym momencie zauważymy, że błąd DPF już nie wraca. Teraz dopiero można rozpocząć procedurę wypalania poprzez ISTĘ albo DIS i zrobić to porządnie do końca.
  • 3 lata później...
Opublikowano
Panowie u mnie nie wypala DPF próbowalem parę razy BTool i jest regeneracja zaplanowana i Ok ale nie chce się załączyć. Czujnik temperatury spalin sprawny, termostaty nowe podczas jazdy do pracy wszystkie warunki spełnione prędkość obroty i temperatura 90 stopni i pół baku paliwa a mimo to nie wypala nie chce się pokazać ptaszek przy regeneracja aktywna. Od ostatniej regeneracji minęło już 1500 km. Na komputerze zero błędów. Dziwne że na komputerze pokazuje mi ciśnienie spalin cały czas na 0. Wężyk założony i drożny czy to może być powodem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Muszą być wskazania ciśnienia, coś jest nie tak z czujnikiem.
3A0jS9b.png
  • 4 lata później...
Opublikowano

czy jest dojście do czujników temperatury spalin lub ciśnienia od góry w bmw e90 m47?

byłem od dołu, ale niestety nie ma dostępu

bez demontażu filtra 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.