Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bym sprawdził cały przewód miedziany od zbiornika do reduktora.

U siebie mam miedz fi 6 reduktor tomasetto arctic po modyfikacjach(rozwiercone wszystkie otwory które się dało),rozwiercony wielozawór(ale trzpień oczywiście został ze względów bezpieczenstwa) na dzień dzisiejszy to obsługuje 192 km,i nie narzekam.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Możliwe, że te spadki mają związek ze złym ustawieniem? Zmieniłem troche mnożnik, bo mapy się rozjeżdżały i samochód całkiem inaczej się zachowywał. Przyśpieszał żwawiej, tylko, że ok 5500obr. przy przyspieszaniu zapętlają się czasy wtrysków.

 

Muszę jeszcze ogarnąć jak to wszystko dostroić, ale martwią mnie te spadki ciśnienia.

 

 

Tak to wyglądało kiedy spadało ciśnienie:

http://iv.pl/images/65917490046233904642.png

 

Czasy wtrysków gazu nie są za duże? Dysze 2mm.

 

 

 

Jeszcze kwestia sondy. Ma dziwne napięcia. Nie zauważyłem, żeby doszła do 5V. Raczej do 3 z czymś. Jaki typ mam wybrać? UEGO są dwa.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sonde masz napięciową.

Temperatura gazu i reduktora 95 stopni?Coś żle odznaczone.

Czasy wtrysku gazu 2 razy większe niż benzyny.Podnieś ciśnienie na reduktorze do 1,20 i autokalibracja.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Reduktor idzie na gwarancje, bo to on gubi cisnienie. Mam chyba zle wybrane typy czunikow temperatury i dlatego taki odczyt.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Tu mam OSC zaraz po kalibracji i zebraniu mapy PB. Przy obciążnieniu silnika spadało ciśnienie.

 

http://hostuje.net/file.php?id=105f037e4d63b1333870d5ea618f42ce

 

 

 

Nie mogę nigdzie znaleźć jak zwiększyć ciśnienie w tym redyktorze. To będzie ta śrubka na górze?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Ok. Podkrecilem reduktor do 1.3 bar i czuc znaczna poprawe. Cisnienie nie spada nawet przy dynamiczniejszej jezdzie, ale jednak jeszcze spada. Czasy nieco spadly, ale i tak sie zapetlaja.

 

Zwiekszac jeszcze cisnienie? Gdziesz przeczytalem o rekomendowanym 1.6 dla tego redka, ale teraz nie moge tego znalezc.

 

A moze jednak rozwiercic dysze?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.