Skocz do zawartości

[m50b20] Tania sekwencja


Boston0006

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

W koncu w sobote ogarnalem na tyle czasy zeby ogarnac wszystko pod maska. Zostaly tylko filtry, czujnik cisnienia i mozna wszystko skladac.

 

Wkretki do koletora trzeba jakos dodatkowo uszczelnic? Rozwiercalem na 5mm i gwintowalem 1 gwintownikiem m6.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa dni udręki z tym, ale już blisko końca. W sumie już bym skończył, ale coś dziwnego zaczęło się dziać jak chciałem otworzyć na krótko elektrozawory. Okazało się, że 2 kable ciągnięte przez całą budę przy butli łączą się w jeden, na którym jest + :mad2: .

 

Kolektor ogarnąłem i wyszło chyba nienajgożej. Więcej męczę się z reduktorem, bo nie zmieścił się tam gdzie planowałem. Teraz jest plan, żeby był zamocowany pod gumą dolotu na tym samym mocowaniu co pucha filtra. Muszę miedź ogarnąć, bo straszny zawijas mi wyszedł.

 

Kolektor wyszedł tak:

http://iv.pl/images/15525206243267837309.jpg

 

Od wtrysków 20cm do kolektora. Do list będzie trochę dużo, bo oba wychodzą nad filtrem oleju i zawracają za puszkę filtra.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boston0006 koło kolektorów wylotowych jest faktycznie najcieplej,ale tam gdzie myślisz są najkrótsze przewody wodne.

Też swój reduktor myślę tam przenieść,z tym że mocowanie najlepiej pasuje do podłużnicy.

Jak się wejdzie pod auto dopiero widać to miejsce,z góry raczej nie bardzo.

A dysze to dałeś pod kątem prostym do wlotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysze wtrysków? Czy te wkrętki do kolektora?

 

 

Jaki elastyczny przewód mogę zastosować od wielozaworu do reduktora? Z tym miedzianym już nie mogę...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam stare foto, nie chcialo mi sie robic nowego. Reduktor widac przy kolektorze. Przewody - fakt ze dosc dlugie, ale bardzo szybko sie wszystko nagrzewa, bo nie dosc ze mamy obieg wody to jeszcze z zewnatrz grzeje kolektor. Nawet w zimie po odpaleniu reduktor zaraz robi sie cieply i tak samo szybko nie stygnie, bo nie wieje na niego z zadnej strony itp.

 

http://img195.imageshack.us/img195/3128/sncc.jpg

 

http://img542.imageshack.us/img542/6599/liyt.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem prostopadle. Co się będzie działo?

 

W tym miejscu co ty masz nie wejdzie mi na pewno, bo mam akumulator pod maską. Zmieściłby się koło puszki może.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Powinno je się dawać pod kątem około 45 stopni podobnie jak wtryskiwacze benzynowe.Chodzi o to by dawka gazu(benzyny)trafiała pod zawory a nie przypadkiem się cofała.Co się będzie dziać?To są takie pierdoły,niedociągnięcia ale jak się uzbiera tego więcej to czuć jednak różnicę między gazem a benzyną a w dobrze wyregulowanej i zamontowanej instalacji tego nie ma.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałęm, żeby je tak dać, ale ciężko byłoby to wywiercić. W ogóle to źle zrobiłem, że zacząłem się pchać z nimi pod kolektor. Jednak przydałoby się więcej doświadczenia, żeby dobrze to rozplanować.

 

Przy okazji zmagania się z instalacją zostawiłem auto tam gdzie zwykle, ale minimalnie obrócone. Czekałem na tate, żeby pomógł mi go przepchnąć do cienia. Przyjechał i zrobił mi niespodziewanke... http://iv.pl/images/24459019876235726485.jpg

 

Spotkanie ze zderzakiem Mastera. Zły jestem tylko na siebie, bo sam też bym tak cofnął, a nie pomyślałem o tym wcześniej :mad2: . Najgorsze jest to, że rozplanowałem sobie już co mam do zrobienia, zawieszenie kupione. W przyszłym miesiący miały być lakierowane 2 elementy... :(

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chcesz się pchać pod kolektor, to zaślepiaj te otwory co masz i wierć z drugiej strony.

Tylko pamiętaj o kątach,zdjęcia dobrze nawierconych kolektorów znajdziesz np. na lpg forum.

Ważna rzecz (pod kątem prostym to niema znaczenia) wkrętki muszą być z dłuższym gwintem i cienkie żeby dobrze "siadły".

A reduktor jak masz akumulator w komorze silnika,przesuń bliżej grodzi,pod skrzynkę komputera.Jest tam dużo miejsca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poskładałem wszystko do kupy i samochód jeździ. Na weekend umówię się, że ustawienie i pochwalę się czy to jeździ... Na razie dałbym sobie za to 3+ chociaż pewnie jest warte 2 :D . Może kiedyś wezmę się za poprawkę tego. Reduktor poleci na drugą stroną, a wtryski na górę (i tak mam potworny burdel pod maską). Na dzień dzisiejszy jeste, wykończony wszystkimi wężami itd., więc sobie odpuszczę. Motywacja strasznie mi spadła po tym klupnięciu :(

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż fotkę bo sam jestem ciekawy jak wygląda pod maską. Co się dzieje w przypadku np kontroli albo jak na stacji diagnostycznej się gość dopatrzy instalki?

 

Mogłeś założyć sekwencje z blosem tak jak gość norbi pisze :mrgreen: http://w.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=75&t=218618&start=240 Sorry za OT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż fotkę bo sam jestem ciekawy jak wygląda pod maską. Co się dzieje w przypadku np kontroli albo jak na stacji diagnostycznej się gość dopatrzy instalki?

 

Mogłeś założyć sekwencje z blosem tak jak gość norbi pisze :mrgreen: http://w.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=75&t=218618&start=240 Sorry za OT :)

 

Jutro cykne foto. Bałagan pod maską mam straszny, bo swap z M20 zrobiony mało profesjonalnie. Muszę zrobić jeszcze jedno kolanko, bo wąż do jednej listwy się załamał doś mocno, nie uwzględniłem, że pucha filtra tak będzie kolidować.

 

 

Co do kontroli to gaz mam wbity w dowód, bo w samochodzie była I gen. z M20. W niektórych miejscach mi to ułatwiło sprawę, a niektórych miałem jedno wielkie WTF?! (od bagażnika ciągnięte dwa kable, czarny i czarno-czerwony, jak się potem okazało na obu jest +, a masa podłączona "gdzieś"). Będę musiał poszukać stacji, w której mi nie prześwietlą dokładnie papierów, co trudne nie będzie :wink: . Znajomy kupił golfa 2 z LPG i jego kumpel, który pracuje w stacji diagnostycznej powiedział, że u nich nie podbije, bo ma coś tam źle wystawione w tych papierach. Pojechał na inną stacje i wszystko ok.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak:

 

Sterownik wepchał się do puszki "na ostatniego". Mocowanie zrobiłem z takiego samego jak to do przekaźników. Trochę podocinane. Gniazdo diagnostyczne, masę i + zostawiłem w środku.

http://iv.pl/images/63856589974691912250.jpg

 

Reduktor siedzi przed puszką filtra, pod gumą dolotu (taśma została po walce z nierównymi obrotami... w sumie sam nie wiem czmu jej nie ściągnąłem... :P )

http://iv.pl/images/55455343192032941035.jpg

 

Węże pod koletor wpełzają od strony chłodnicy. Tutaj jeden jest załamany pomiędy czujnikiem i filtrem, ale będzie wstawione kolanko. Drugi filtr jest pod czujnikiem. Podciśnienie z przodu kolektora.

http://iv.pl/images/31718961881720068108.jpg

 

Wszystko trzyma się kupy, do mocowań używałem śrub, a nie opasek samozaciskowych. Kable obwinąłem taśmą izolacyjną i podzieliłem na wiązki zgodnie z tym gdzie mają lecieć. Specjalnie nie starałem się ich chować, bo i tak pod maską jest makabra po swapie robionym w myśl zasady "dziadostwa nie rób, skręć to drutem" :wink: .

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sondia siemensa to UEGO Pelny zakres, czy napieciowa?

 

 

Spada cisnienie na reduktorze. Jak muskam gaz to jezdzi, ale jak tylko chce przyspieszyc to przalacza na benzyne. Miedź fi6 nie wystarcza?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.